Erken seçim anketi sonuçları Ocak 2017 partilerin son oy oranları

ORC en son yaptığı erken seçim anketi sonuçlarını yayınladı. Yeni anayasa teklifi Meclis'ten geçmezse Türkiye erken seçim için sandığa gidiyor. Peki olası bir erken seçim sonuçlarına göre AK Parti, CHP, MHP ve HDP'nin oy oranları ne olur?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erken seçim anketi sonuçları Ocak 2017 partilerin son oy oranları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • CHPgerek 21 Ocak 2017 22:52 Bu anket sonuçlarına göre CHP-HDP ile iş birliği yapmıyormuş onu anlamış olduk.anlamayan bir daha baksın sonra bir daha konuşmasın mümkünse...

    CEVAP YAZ 1 2
  • MHPözü 21 Ocak 2017 13:33 Yandaş anket firmaları MHP yi %15,8 göstererek,istifa eden MHP başkan ve kurulları ile bizleri görmezlikten gelerek uydurma bir rakam vermişler. AKP ye destekten dolayı MHP den kopuş o kadar yüksek ki herhalde % 5-6 oy alır. AKP millet vekili olmak için daha neler yapacaklar bilmiyoruz.UTANIYORUZ YAPTIKLARINIZDAN.

    CEVAP YAZ 0 4
  • osman 13 Ocak 2017 22:54 valla ne biliyim demekki bu hükümet çok bile böyle millete

    CEVAP YAZ 1 1
  • Kuvayi inzibatiye 13 Ocak 2017 19:53 Sonuçlar gosteriyorki; 93 yıllık şeriat özlemi son bulmak üzere.. Elhamdulillah

    CEVAP YAZ 5 0
  • Farabi 13 Ocak 2017 16:58 Her zaman AKP ye oylarimiz.Alternatif yok.AKP biterse MHP ye

    CEVAP YAZ 4 2
  • ACİL 13 Ocak 2017 16:44 BİRAZ DAHA ZORLARSANIZ MHP TEK BAŞINA İKTİDAR... DEVAM.

    CEVAP YAZ 0 6
  • numan 13 Ocak 2017 16:36 hdp 1 parti olur cunku fetocu yok akp mhp chp yaredan fazlase var cunku devletinin ceteleridir rte ceteside piyasada bekliyor demokrasi gelsin hdp 1 parti olur ezilenler partisidir

    CEVAP YAZ 1 1
  • gerceklikle alakasi yok 13 Ocak 2017 16:29 ORC henuz anket mi tutturmus ya buraya ciddiymis gibi veriyorsunuz. CB secimlerinde %58-59 diyorlardi. ne oldu? 7 Haziran'da %50 diyorlardi %40 aldi...

    CEVAP YAZ 1 5
  • Vatandaş 13 Ocak 2017 15:08 Güldürmeyin ya bu kadar da komik duruma düşmeyin. MHP yüzde 15 imiş! Vay be. Barajın üstüne ne zaman çıkmış?

    CEVAP YAZ 5 12
  • OSMAN 13 Ocak 2017 15:06 ÖNCEKİ SEÇİMDE MHP YE VERDİM. İLK SEÇİMDE CHP YE VERECEĞİM. BU BÖYLE BİLİNE.

    CEVAP YAZ 1 5
  • ali 13 Ocak 2017 15:04 inanılır biranket degildir hedepe oyu düşdüyse benim kanatim chpeye yarar mhpenin oyoranıda 9/10/arsıdır mhpde sanki baraja takılır geliyor bahçeli oy alamaz

    CEVAP YAZ 0 4
  • ALASÖZ 13 Ocak 2017 14:53 Adaletsiz dünya ve adaletsizliğe sığınarak istediğini yapan acımasızlar ordusu işbaşında; asıl oyuncular ise seyirci ve umarsız durumdalar. Bir kısmı, ağızlarına geleni söyledikleri halde kıpırdamadıkları gibi kenara çekilip seyrederek adeta zevk alıyorlar, kötü gelişmelerden. Oysa, çalıştıkları taraf, eleştirdikleri, güya istemedikleri. Haksızlıklar ancak onlara karşı mücadeleyi gerektiriyor, seyretmeyi değil.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Hasan Karan 13 Ocak 2017 14:18 Amma da uymuş ha, CHP %13 olması gerekiyordu, MHP nin ise %26 ?????????? İnsanları bu kadar APTAL sanan bu zihniyet !!!!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 1 7
  • lan kamil 13 Ocak 2017 13:11 orc asla güvenmem. süpaklasyon işleri.

    CEVAP YAZ 2 13
  • Misafir 13 Ocak 2017 12:47 ne gülüdm ya mhp ye oylar terörist partıdenmi geldı :) mhp nin oy u 6-7 gibidir..mhp seçmeniyim bu arada..

    CEVAP YAZ 4 13
  • ali 13 Ocak 2017 12:34 MHP barajı bile geçemez. yalan olduğu bundan belli

    CEVAP YAZ 1 13
  • Yusuf Alptekin 13 Ocak 2017 12:21 Bu anketi üsküdarın kahvahanelerinde yaparsanız böyle olur. 11 Haziranda da aynı şirket akp için % 54 alacak demişti sonuç hüsran olmuştu. CHPnin oyundan kırpıyorsun MHP ye koyuyorsun ne kadar gerçekçi ? HDP azalıyor can düşmanı akpye oy veriyor öyle mi ? Diğerin toplamı hiçbir zaman %2nin altına düşmedi.

    CEVAP YAZ 3 9
  • AK PARTi 13 Ocak 2017 12:19 AK PARTi tabikide durmak yok yola DEVAM.

    CEVAP YAZ 12 7
  • ÖTÜKENLİKURT 13 Ocak 2017 12:11 AKP BASIYOR PARAYI BU ŞİRKETLERE... Gerçek rakamlar çok farklı... AKP 40-41 seviyesinde, ampülü telaş sardı... Algı operasyonuyla ne kadar kandırırım derdine düştü... Bu arada emireri yptığı çakma bilgeyi de kurtarmaya çalışıyor... Yani bir taşla iki kuş!? Akıllı ya! Şu anda seçim olsa ampül iktidarı rüyasında görür...

    CEVAP YAZ 8 13
  • Vatandaş>> 13 Ocak 2017 12:07 Yine ortaya çıktınız, ben ne kadar para aldınız merak ediyorum. Aldığınız parayı açıklarsanız çok memnun olurum...

    CEVAP YAZ 1 2
  • İ.tuncer 13 Ocak 2017 12:03 Yandas anket."yoruma gerek yok.

    CEVAP YAZ 3 9
  • erolk 13 Ocak 2017 12:01 Hdp'nin oyları Mhp'ye kaymış vay be :).

    CEVAP YAZ 2 17
  • ottoman 13 Ocak 2017 11:49 Bana sormadılar sorsalar ben boşa atacağım,

    CEVAP YAZ 2 6
  • sağduyu 13 Ocak 2017 11:44 mhp yi dolduruşa getirme anketleri. Sarayda pişirilmiş gibi.

    CEVAP YAZ 7 18
  • ülkücü 13 Ocak 2017 11:40 mhp oyları nerden alıyor

    CEVAP YAZ 1 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro