Erdoğan'ın kısık sesi iki günde nasıl düzeldi?

Başbakan Erdoğan'ın seçimlere 2 gün kala kısılan sesi seçim gecesi düzelmişti. Peki Erdoğan sesine bu kadar kısa sürede nasıl kavuştu? İşte yanıtı...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'ın kısık sesi iki günde nasıl düzeldi? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • sağlık olsun hep 02 Nisan 2014 00:46 sesi hiiiç kesilmesin inşaallah bir daha ...Rabbim ona güç kuvvet versin her zaman

    CEVAP YAZ 8 0
  • GÖRÜŞÜM 01 Nisan 2014 23:40 BU TEDAVİ YÖNTEMİ İLE SES KISIKLIĞININ 2 GÜNDE İYİLEŞMESİ MÜMKÜN DEĞİLDİR ..BENCE İYİ BİR DOKTOR MÜDAHELESİ GÖRMÜŞ OLMALI ..

    CEVAP YAZ 2 0
  • menekşe 01 Nisan 2014 22:38 Büyük adamsın Başbakanım seni seviyoruz

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 01 Nisan 2014 22:02 Sesine kurban Başbakanım, , ALLAH sana uzun ömür versin seni bu millet e bağışlasın sana olan sevgimiz saygımız sonsuz. ..

    CEVAP YAZ 0 0
  • görüşüm 01 Nisan 2014 21:01 bu ses kısıklığını usta doktorlar ses tellerine ameliyatla müdehale ederek gidermişlerdir. yoksa ilaçla şurubla düzelecek durumu yoktu.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Güngören 01 Nisan 2014 19:28 Bu ortamda kim bu seçim sonuçlarına ulaşsa sesi düzelir, bahçelinin kronikleşmiş ses bozukluğu bile düzelir....

    CEVAP YAZ 0 0
  • veli 01 Nisan 2014 17:59 Tbbi tedaviyi reddetmis herhelde,,! Bitkiseli tercih etmis

    CEVAP YAZ 0 0
  • can 01 Nisan 2014 17:30 HELYUM GAZI bitti ses eski haline döndü.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Tespit Adam 01 Nisan 2014 16:55 Allah C.C inşaalah bu iftiran nedeni ile o boğaz ve ses nimetini senden alır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • YILDIRIM 01 Nisan 2014 16:54 oy şurubu acayip şifalıdır,akşamdan sabaha giden ses de gelir nefeste

    CEVAP YAZ 0 0
  • MEDENİ 01 Nisan 2014 16:44 TÜRKİYEDE, DEMOKRASİNİN KARDEŞLİĞİN İLERLEMENİN MEDENİYYETİN ÖNÜNDE TEK ENGEL CHP DİR ,TÜRKİYEYE AYAK BAĞI OLMAKTAN KARIŞTIRMAKTAN İFTİRADAN ÇAMURDAN BAŞKA YAPTIKLARI BİŞE YOK

    CEVAP YAZ 0 0
  • AKAPELİ 01 Nisan 2014 16:27 Düzenbazlıktır. Bunun Başbakanlıkta kalması için yapmayacağı hiç bir şey yok.

    CEVAP YAZ 0 0
  • lolo 01 Nisan 2014 16:20 SU CHP LILERE HAYRET EDIYORUM YA GELIN PARTININ ISMINI DEGISTIRIN YENI ADI EBEDI MUHALEFET PARTISI OLABILIR

    CEVAP YAZ 0 0
  • VATANDAŞ 01 Nisan 2014 16:05 ÜFÜRÜĞÜ KUVVETLİ OLAN BİR HACASINA ÜFLETMİŞTİR

    CEVAP YAZ 0 0
  • sizi gidiler sizi 01 Nisan 2014 15:50 ya var ya takla atıyorsunuz ne yapsak da hileleri saklasak diye ;)

    CEVAP YAZ 0 0
  • hamdi 02 01 Nisan 2014 15:49 Sesine kurban bal ye bekmez iç ackarnına istersen beş altı kilo bal gönderem başkanım yeterki sesin iyi olsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • SUS BAK ÇARPILIRSIN 01 Nisan 2014 15:16 KANDİNİN BİLE İNANMADIĞI DUAYI BANA ÖNERME. GOOGLE DANMI ALDI. KAKARA MAKARA MESELESİ. HIRSIZLIKLARA BİAT EDENLER DİNİMİZİ AĞZINA ALMASIN

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hüseyin Emin YILDIZ 01 Nisan 2014 15:14 Allah Selamet Versin Başbakanımıza..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Neu 01 Nisan 2014 15:07 Bu ses bir günde sadece steroit enjeksiyonu ile düzelir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Aci 01 Nisan 2014 15:04 Ajitasyon yapti. Zaten numaraydi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Helyum gazı 01 Nisan 2014 15:03 Kısılmadı da sesi incelten Helyum gazı mı verdilerdi yoksa .

    CEVAP YAZ 0 0
  • HASHASI ORGUTU SINIR TANIMIYOR 01 Nisan 2014 15:00 HASHASI ORGUTU YALANDA DOLANDA IFTIRA VE SANTAJDA SINIR TANIMIYOR

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türk türkoğlu 01 Nisan 2014 15:00 Alahım ne hazımsızlık,adam iki gün evden çıkmadı namaza vile gitmedi,bu kadarmı kör olunur

    CEVAP YAZ 0 0
  • YENILMIS CHP 01 Nisan 2014 14:58 SIZ ELETRIKLERI KESIN, YOKSA SES GELMIYOR ?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kolay gelsin : ) 01 Nisan 2014 14:58 Sen şimdi bu eleştiriden sonra,bunu yaşamadan ölmezsin.(HADİS)Dua et de sana yalancı demesinler!Yaz kenara...

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro