Erdoğan'ın balkon cezası !..

AK Parti seçmeni seçim öncesi yaptığı uyarıyı yerine getirdi. Erdoğan'a' Sen başımızın tacısın ama bu kadrolar senin liderliğini hak etmiyor' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'ın balkon cezası !.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Murat Günar 27 Haziran 2018 02:59 İyi güzel analiz yapmışsın da göklerden gelen karar ne oluyor acaba. Hayatımızda kaç sonucu göklerden gelen bir karar diye savunduk ki şuan öyle diyebilelim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • iş çok 27 Haziran 2018 00:51 Sayın Cumhurbaşkanının sırtından beslenen keneler artık temizlenmeli, yüzler ve heyecanlar yenilenmeli, ihale çeteleri dışarıya süpürülmeli. pkklı katiller yok edilmeye devam edilmeli ve hdp seçmenine Müslüman oldukları yeniden hatırlatılıp bu kafir örgütle araları açılmalı..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 26 Haziran 2018 16:22 N'oldu Osman, yorum kapısını aralamışsın, ciddi bir MHP'linin RTE'ye oy vermeyeceği korkusu bitti mi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 11:24 Vermediler ki zaten... sadece Bahçeli gibi gerçek vatan sevdalıları verdi... iyi parti kimlerin oyu ile barajı geçti sanıyorsun MHP'nin...Erdoğan'ın kendi kemik oyu var zaten o kadar... birde her kesimden de oy aldı...

    0 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:11 Kemik oy dediğin şey gerçekten canlı mı yoksa et ve kemikten ibaret bir yaratık mı?

    0 0
  • abdulhamit 26 Haziran 2018 15:55 yazı güzel..birde sosyal medyadan seçim gününe kadar hiç mesaj atmayıp ..ondan sonra coşanlar var..işte asıl tehlike bunlar...Araştırıp bunlardan kurtulmak lazım..hemde hemen..

    CEVAP YAZ 1 0
  • kurt-ay 26 Haziran 2018 12:03 aynen öyle lakin reis istedi diye akp ye de oy verdim vermek istemiyordum sırf reis meclis çoğunluğunu istediği için oy kullandım,akp ve kadroları kendilerine çeki düzen versinler chp sendromuna kapılıp halka tepeden bakmakta ne demek oluyor...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 26 Haziran 2018 11:33 HİSLERİMİN TERCÜMANISINIZ.ELİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK

    CEVAP YAZ 1 1
  • hakkı 26 Haziran 2018 11:27 bu yazının altına imzamı atıyorum çok yerinde bir yazı olmuş...

    CEVAP YAZ 1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro