Erdoğan'dan dünyaya İdlib uyarısı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İdlib'in köprüden önce son çıkış olduğunu söyledi. Erdoğan, Avrupa ve ABD dahil uluslararası toplumun gerekli adımları atmazsa bunun bedelini tüm dünyanın ödeyeceğini kaydetti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'dan dünyaya İdlib uyarısı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 11 Eylül 2018 11:40 Bunun bedelini yine Türkiye öder, Almanya bayram ziyareti için ülkesine dönen Suriyelileri geri almadı, aynı dirayeti bizimde göstermemiz gerekli.

    CEVAP YAZ 0 12
  • hareli 11 Eylül 2018 10:33 İdlibin midlibin Arabın ,Dünyanın çok da umurunda olduğunu sanmıyorum .

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 11 Eylül 2018 09:59 idlibe saldırı olursa göç dalgasını ülkemde kabul etmem avrupaya kapıları açarım desene. bak bakalım saldırabiliyorlar mı. Avrupa ülkelerini bu işe dahil etmelisin. bu korku onları abd ye ve esada karşı hamle yaptıracaktır. neden taktik oynamıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 12
  • kimsesiz 11 Eylül 2018 09:08 dünya kendi keyfinde maalesef sayın başkanım olan yine ülkemize oluyor ve bedelinide türk halkı ödüyor.ve ödeyecek umurlarında bile değil.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ihsan 11 Eylül 2018 09:04 rus iran yangına körükle gidiyor kalleş bunlar si,viller ölüyor nusra silah bırakmalı kendininde faydasına

    CEVAP YAZ 0 2
  • deneme897 11 Eylül 2018 08:50 İran, Rusya, Suriye rejiminin gerçek amacı; Abd, koalisyon ortakları (Fransa, İngiltere vb.), sdg ve İsrail'in, Türkiye ile savaşması ve Türkiye'nin çökmesi. Türkiye soğukkanlı olmalı, ABD ile ilişkilerini sdy'nin silahlandırılmasına rağmen düzeltmesi, rayına oturtması gerekmektedir. İran ambargosu sonuç vermezse Abd ve İsrail İran'a saldıracak. Abd ve İsrail, İran'ın kolunu bacağını kıracak, İran ise Rusya'nın desteği ve S400 vb sistemleri ile ABD uçaklarını, ABD birliklerini avlayacak, ABD'nin dişlerini sökecek. ABD, en sonunda bölgeden çekilmek zorunda kalacak.

    CEVAP YAZ 1 0
  • misafir 11 Eylül 2018 08:46 hani yabancı basına makale filan yazmak vatan hainliği idi..yavaş dönün millet vertigo oldu

    CEVAP YAZ 2 9
  • k.k.k 11 Eylül 2018 08:09 İdlib'e değil, Fırat'ın batısına odaklanın. ABD 20.000 tır dolusu silah gönderdi. 1 milyon dolar olsa 1 tır, 20 milyar dolarlık silah demek bu en düşük ihtimal. Bizim Fırat'ın doğusuna odaklanmamız lazım bir yandan. Orayı ihmal etmemek gerek. Rusya-İran-Suriye-Türkiye olarak oranın altını üstüne getirmemiz lazım

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 08:08 en sonki konuşmandada öyle dedin milyonlarca suriyeli bize kaldı

    CEVAP YAZ 2 10
  • xtr 11 Eylül 2018 08:03 Bu Wall Street olsun, Washingon Post olsun, NewyorkTimes olsun, bu yayınlanan makaleler için devlet, bu amerikan gazetelerine ne kadar para ödüyor? Hem millete boykoy çağrısı yapıp, dolarları bozun diyeceksiniz, hem de gidip amerikan medyasına oluk oluk para akıtacaksınız. Olmaz böyle şey. Çok mu meraklıyız amerikan gazetelerinde fikirlerimizi beyan etmeye? Bu ne biçim iş arkadaş. İlgili ülkenin başkanı ile dışişleri bakanı ile kopuksun, görüşemiyorsun, ama gazetelerine sayfa sayfa yazı gönderiyorsun. Bunun yerine amerikadaki STK'lara para aktarılsa? Nedir bu yahudi amerikan medyası ile olan ilişki?

    CEVAP YAZ 2 11
  • Misafir 11 Eylül 2018 08:02 dünya ödemez biz öderiz gelsin bakalım yeni suriyeliler.

    CEVAP YAZ 1 15
  • Misafir 11 Eylül 2018 07:39 NEDENSE KIMSE BU FELAKETLERIN ARKASINDAKI GIZLI KUMANDA ISRAILDEN BAHSETMIYOR ORTADOĞUYA büyük israil KURULACAK ABD YI KUCAGINDA OYNATIYOR SIMDIYE KADAR TERÖRIST DIYE ÖLDÜRDÜKLERI MILYONLARCA MÜSLÜMANIN KATILLERI TERÖRIST OLMUYOR ABD YE ISTEDIĞINI YAPTIRIYOR DÜNYANIN SONUNU ISRAIL GETIRECEK DIYE HEP DUYARDIM VE BU SÜREÇ YAKLAŞIYOR GALIBA

    CEVAP YAZ 0 4
  • Pepe 11 Eylül 2018 07:29 Yapacak birsey yok. Savas bu. Savasin ne zaman baslayacagi belli olur belki ama ne zaman bite egi belli olmaz.

    CEVAP YAZ 1 1
  • HASAN BAL 11 Eylül 2018 07:00 DÜNYA NİYE ÇEKECEKMİŞ YAHU GELİP ÜLKEMİZE SIĞINIP BOZUK OLAN DÜZENİMİZİ DAHA İÇİNDEN ÇIKILMAZ HALE GETİRECEKLER.YANLIŞ SURİYE POLİTİKASINI TARİH YARGILAYACAKTIR.

    CEVAP YAZ 3 12
  • Kazanmak 11 Eylül 2018 04:45 Bir bedel ödeyen varsa biziz. 4+4 milyon Suriyelimiz oldu olacak. 50 milyara yakın para harcadık, daha da harcayacağınız geride. Bedelini Dünya nasıl ödeyecek. AB kapılarınızda kapattınız, hiç bir Suriyeliyi Avrupaya göndermiyorsunuz kaçıp gideni iade alıyorsunuz. Bu bedeli Türk halkı yüzlerce yıl ödeyecek. Dünyanın umurunda değil. Onlar ne olup bitiyor bilmiyorki, gelen suriyeliyi biz alıyoruz. ABD YPG Bölgesi huzur içinde, Esed kendi bölgesini boşaltıyor huzura erecek. Sen bu işten ne kazandın.

    CEVAP YAZ 2 14
  • Misafir 11 Eylül 2018 03:18 İflas Bedelini biz ödeyeceğiz..........Saray’da yerli malı yok!___________Döşenen yeşil mermerlerin Hindistan’dan ithal edildiği anlaşıldı. Mermerlerin alındığı firmanın ismi ise Rishab Marbles…

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 11 Eylül 2018 03:02 İşimize bakalım Palavraları Bırakalım...............Zarrab’ın hayali ihracatını araştırıp, haksız yere aldığı yüz milyonlarca liralık vergi iadeleri sebebiyle ayrıca soruşturma açmalıdır............

    CEVAP YAZ 2 13
  • Can 11 Eylül 2018 02:25 Yani Erdoğan açıkça;Rusya ve İran yüzünden Astana süreci çökmüştür diyor..şimdi abd bu trajediye engel oluyormuş gibi yapacak,Esad’a bir iki ufak saldırı düzenleyip kahraman rolüne bürünecek..sonra da dünyayı tümden sömürmeye devam edecek..yani kazanan abd ve Rusya,kaybedenler de geri kalan dünya ülkeleri yani insanlık!!!!!

    CEVAP YAZ 0 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro