Erdoğan'dan CHP'ye referandum yanıtı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, CHP'nin referandum itirazıyla ilgili konuştu. YSK'nın kararının kesin olduğunu söyleyen Erdoğan, seçimlerle ilgili hukuki sürecin AYM ve AİHM'in yetki alanında olmadığını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'dan CHP'ye referandum yanıtı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Farklı Bakış 21 Nisan 2017 13:36 Millet iradesini çalmak serbts Mlletin iradesini korumak yasak. BU MANTIK BU ÜLKEDE KUTUPLAŞAMA YARATIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bir basit vatandaş 21 Nisan 2017 11:39 Yani ATI ALAN ÜSKÜDAR'I GEÇTİMİ? YANİ BU İŞ OLDU BİTTİYE GETİRİLDİMİ? Bir Cumhurbaşkanı böyle konuşamaz. Cumhurbaşkanı Kamu Vicdanını rahatlatmak zorundadır. ADALET, DEMOKRASİ, ÖZGÜRLÜK olmayan bir Ülkeden kimseye HAYIR gelmez.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 21 Nisan 2017 11:17 SİZ VENEDİĞE AYM YE AİHM NE GİDİN .BİZ MİLLETİMİZE GİDER BİTİRİRİZ İŞİ .BİZ BUNU HEP YAPIYORUZ ALIŞACAKSINIIIIZ

    CEVAP YAZ 5 2
  • vatan 21 Nisan 2017 11:11 agıt çağıran sızın yanlışları gorunce karalama kampanyası yapıyorlar agıt deseydı tamam demokratık secım oldu o zaman agıtı overdınız bu seçım şahıbelı kalacak

    CEVAP YAZ 1 3
  • MİSAFİR 21 Nisan 2017 11:09 GAYRİ MEŞRULAR ERDOĞANIN SEÇİMİ KAZANMASINA GAYRİ MEŞRU DİYOR NE ACI DİMİ .ULA SİYONİST UŞAĞI KAFALILAR .ERDOĞAN BU ÜLKENİN BEKASI İÇİN HAYATINI ORTAYA KOYDU GECE GÜNDÜZ ÇALIŞTI DİDİNDİ .SİZİN UŞAKLIK YAPTIĞINIZ EMPERYAL GÜÇLERİN TÜMÜNE KAFA TUTTU İÇERDEKİLERDE DAHİL .SİZLER TÜRKİYEYİ SURİYEYE ÇEVİRMEK İÇİN YIRTINIYORSUNUZ AMA BU MİLLET SURİYELİLERE BENZEMEZ BAK GÖRECEKSİNİZ İHANETİNİZİN ALTINDA KALACAKSINIZ .ERDOĞANA SALDIRAN SALTYALILAR HİÇ BİRİNİZ ERDOĞAN KADAR İMANLI MERHAMETLİ DÜRÜST NAMUSLU VATAN MİLLET SEVDALISI DEĞİLSİNİZ .SİZİN YALANLARINIZLA SEÇİM İPTAL OLMAZ ALIŞACAKSINIZ MAĞLUBİYETLERE BAŞKA YOLUNUZ YOK .ÇÜNKÜ BU MİLLET SİZİN TÜRKİYEYE DÜŞMAN SİYONİSTLERE UŞAK OLDUĞUNUZU ÇOK İYİ BİLİYOR .İZLİYOR

    CEVAP YAZ 2 3
  • misafir 21 Nisan 2017 11:03 Başkan bu iş bitti diyorsa bitmiştir!Boşuna hiç uğraşmayın!

    CEVAP YAZ 1 2
  • MİSAFİR 21 Nisan 2017 10:46 BİR ERDOĞANA BAKIYORUM NAMUSLU DÜRÜST VATANSEVER İMANLI GERÇEK AYDIN GERÇEK DEVRİMCİ VATANINI MİLLETİNİ SEVEN ÇALIŞKAN DÜRÜST ADAM ...BİRDE ONA SALDIRANLARA BAKIYORUM TIRT

    CEVAP YAZ 7 8
  • Misafir 21 Nisan 2017 10:31 sen yakmisin? sen aym misin? sen kimsin ya sen kimsin?

    CEVAP YAZ 4 2
  • vatanımsın 21 Nisan 2017 10:18 RTE- Kimse benimle yarışamaz ya sandığa gömerim olmadı YSK da gömerim..

    CEVAP YAZ 0 8
  • neriman şahbaz 21 Nisan 2017 10:08 sayın cumhur başkanım toplum üzerinden teraftar üzerinden yeni oyunlar oynamaya kalkıyolar .lütfen bunları görün dün akşam oynanan maç için tataftar için dün taraftarı prevoke etmeye çalışan ömer turanı yalanlarına pravekesine kendi gibi para için çıkar için namusunu şerefini en önemlsi vatanını satar diye düşündüğü büyük bjktaraftarı tokat gibi cevap vermiştir .şimdi sıra sizde bu proveketorleri temizlemenizde savcılar lütfen uyumayın

    CEVAP YAZ 0 2
  • vatanm 21 Nisan 2017 09:30 ben ilk önce adalet isterim gerisi boş adaletin olmadıgı yerde her şey olur

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 21 Nisan 2017 09:07 referandumufutbol maçına benzettin. benzettiğin maç bir devreli ve fovüllerle dolu.hakeminiz,fovüllerinizi gol saydı.tek devreli futbol maçı mı olur?maç dediğin iki devrelidir.tarafsız hakemlerin yönettiği,fovülsüz,dürüst bir ikinci devre maçı oynayın.sıkmıyorsa,açıkça itraf edin hilelerinizi ve maçı iptal edin.

    CEVAP YAZ 8 5
  • Misafir 21 Nisan 2017 09:01 recep öyle ''oldu da bitti maşallah'' yok.Emekli savcı Ruşen Gültekin konuyu Anayasanın 90 md. çerçevesinde açıkladı.TÜRKİYE Avrupa İnsan Hakları Sözleşmesine İMZA KOYMUŞTUR.Venedik Komisyonu kararlarını kabul etmiştir.Milletlerarası andlaşmalarla anayasa hükümleri içerikleri itibarıyle çelişkili olursa Milletlerarası Andlaşma hükümleri uygulanır.YSK kararının anayasa gereğince kesin olması AYM yolununu kapatsa bile AİHM yolu açıktır.AGİT in seçim raporu beklenir.Venedik Komisyonu kararıda eklenerek gereken yapılır.Konuyu bilmeyen akkoyunlular anayuasanın 90 MD.okusunlar.

    CEVAP YAZ 6 2
  • HASAN AL 21 Nisan 2017 07:05 sakın bu açıklamyı AYM üyeLerine baskı olarak algılamayın.SAKIN YSK KANUNA RAĞMEN BÖYLE BİR KARAR ALAMAZ DEMEYİN SAKIN DAVA AÇMAYIN,SAKIN KARŞI GELMEYİN,SAKIN İŞLERİNE LAF ETMEYİN NE GÜZEL DEMOKRASİ İÇİNDE YAŞIYORUZ İŞTE

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 21 Nisan 2017 03:16 SEN AVCUNU YALA ..HAYIR DIYENLER TERORIST DEGIL

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 21 Nisan 2017 03:05 Evet Hayır ne fark eder .................... Islami Tayyibanların meşru kabul ettiği tek hukuk zaten İslam hukuku.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 02:53 Avrupa ülkelerinde büyük şok! . RTE Siyasi muhalefete tahammül edemiyor!... Silahlı muhalefeti besliyor!

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 21 Nisan 2017 02:23 AGİT'in tarafsızlığına nasıl inanayım? AGIT seni (Millet) bu makama kadar getirdi.. Bu güne kadar inandinmi? Bundan sonra neden inanmayacaksin??

    CEVAP YAZ 63 1
  • Misafir 21 Nisan 2017 02:12 hadi tayip icinizdeki fetoculari cikarin simdi

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 21 Nisan 2017 02:00 Yüzde yüz gayri milli....................CHP’ye, AB’ye değil; yalnızca kendimize güveneceğiz AKP+YSK referandumu tam bir sahtekarlık............Yargı-polis ve asker ve tüm kurumları ele geçirilmiş, üstelik OHAL altında yapılan bir oylama yüzde yüz gayri millidir...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Nisan 2017 01:13 OHAL Rejiminde oylama!_______________________ Zarflar mühürsüz! Vicdanlar mühürlü!

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 21 Nisan 2017 01:12 Halkı Narkozlamak Uyutmak için Ya islam ya da ayak topu......... Gooooooooooooool!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 22:46 ALLAHI DA KANDIRAMAZLAR YA HAŞA SADECE KENDİLERİNİ AĞUTUYORLAR BİRGÜN HELAK OLACAKLAR

    CEVAP YAZ 2 8
  • İnan 20 Nisan 2017 22:23 senin tarafsızlığına nasıl inanalım??

    CEVAP YAZ 10 13
  • uzman 20 Nisan 2017 22:05 ÇAVUŞESKO yu hatırlayan var mı ?????

    CEVAP YAZ 10 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro