Erdoğan'dan Almanya'ya sert tepki

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya'yı teröre çanak tutmakla suçladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'dan Almanya'ya sert tepki haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • TASSİVAS 07 Kasım 2016 13:23 ÖLECEKSEK ADAM GİBİ ÖLELİM DİYORSUN 500 KORUMAYLA GEZİYORSUN. MEKKE DE BİLE. BUMU ADAM GİBİ ÖLMEK ! AMMA SENDEN BAŞKA SOMA DA GÜNEYDOĞUDA ANKARADA İSTANBULDAA HERKES SEBEP OLDUĞUN TERÖR VE SAVAŞ YÜZÜNDEN ÖLMEKTE . KALKIP HALA UTANMADAN ÖLECEKSEK ADAM GİBİ ÖLELİM DİYORSUN ÖL DE GÖRELİM NE KADAR ADAMSIN !!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • nasullah 03 Kasım 2016 19:20 tabiki allaha kulluk edecegiz şahsa degil allah birdir

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 03 Kasım 2016 18:14 CAN Dündar: Cumhuriyet Türkiye'nin aydınlanma mücadelesinin son kalelerinden biri, karanlığa karşı verilen savaşımın en önemli mevzisidir. Bunun bilincindeyiz... O kaleyi sonuna kadar savunacağız. Teslim olmayız.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ASSİVAS 03 Kasım 2016 18:12 ALMANYA VARKEN DÜŞMANI BAŞKA YERDE ARAMANIN ANLAMI YOKTUR, IRKÇI LANET FAŞİST LERDEN NE BEKLİYORSUNUZKİ?

    CEVAP YAZ 2 4
  • boş laf 03 Kasım 2016 17:37 1945 yılında almanya yıkılmıştı...yıl 2016 almanyanın ihracaatı bizim ülkenin tam 10 katı...reis konuşur , almanlar zengin olur....

    CEVAP YAZ 2 2
  • kafasız darbeciler 03 Kasım 2016 16:42 şu darbecilerde biraz kafa olsaydı istanbuldaki Alman başkolosluğuna da bir iki bomba atarlardı.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 03 Kasım 2016 16:17 Sayın cumhurbaşkanının söylediklerinin hepside doğru ve haklıdır.Bunlar o kadar iki yüzlü ki terör sadece bunların canını yaktığı zaman kabul ediyorlar.Başkasının canı yandığında umurlarında değil.Teröristin hakkını savundukları kadar mağdur ve mazlumların hakkını savunsalardı bugün dünya bu halde olmazdı.

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 03 Kasım 2016 15:36 Hay başınızı yesin 15 temmuz yeter artık

    CEVAP YAZ 5 13
  • Misafir 03 Kasım 2016 15:35 çamur at bakalım almanya yanında olsaydı öyle demezdin

    CEVAP YAZ 4 15
  • Misafir 03 Kasım 2016 15:23 Madem Alamanlar teröre çanak tutuyor ki bu çok ağır bir iddia,bunu o zaman daha sert gösterelim madem,Alamanyadaki bütün gurbetçileri geri çağıralım,ne bilim almayalım alaman arabalarını,binmeyelim alaman makam araçlarına,almayalım bilumum alaman marka ürünlerini,keselim tüm ihracat ve ithalatı,madem teröre çanak tutuyolar bunları yapıverelim bi zahmet,ama ya pa maz lar,yine esip gürleriz mangaldaki külleri savururuz,yapacağımız ancak bundan ibaret olur.

    CEVAP YAZ 30 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro