Erdoğan'a Kırgızistan'da büyük ilgi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, bu yıl 3'üncüsü düzenlenen Dünya Göçebe Oyunları'nın açılış törenine katıldı. 8 Eylül'de sona erecek oyunlara 80 ülkeden 3 bin sporcunun katılması bekleniyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan'a Kırgızistan'da büyük ilgi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 03 Eylül 2018 04:16 Eğitimde Çöküş!.....İslamla Dinle bir milleti yıkamıyorsan, kültür emperyalizmi ile dene mutlaka başarılı olursun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 04:06 Eğitimde Çöküş.........................Fakülteler boş kaldı....................Meslek liseleri adeta döküldü.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 01:39 Recebim bu kırgızlarda dolar varmı?euro varmı?doları eurosu olmayan devletlere yanaşma kendilerine faydaları yok..bizemi faydaları olacak.Rahmetli Özal "ben zenginleri severim"demedimi?devletlerdede böyledir.parasi olan abd ve ab dışındaki ulkelere yanaş kedisine faydası olmayan ulkelere gidip boşa zaman harcama..

    CEVAP YAZ 3 537
  • Misafir 03 Eylül 2018 01:53 Bu kadar kabalık görmedim sadece menfaat ilişkileri üzerinemi yaşıyorsun sen kırgızlar bizim soydaşımızdır kardeşimizdir tabiki gidecek ziyaret edecek sen tanıdığın sana yardımı dokunabileceklere selam verip diğer insanları sevip saymıyormusun ey varlık bu ne bencilliktir...

    3 237
  • Vatandaş 03 Eylül 2018 00:33 Almamya hollanda gibi işimize yarayan ülkelerle dövüşüp kırgızıstan gibi çopçorak memleketle kendimizi avutuyoruz. Kırgızların kendine hayrı yok.

    CEVAP YAZ 8 59
  • Kemal 03 Eylül 2018 00:22 Millet zamlarla bogussun uckurusa talim etsin siz saltanatinizi surun

    CEVAP YAZ 5 17

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro