Erdoğan talimatı verdi ilk kazma vuruldu

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 15 Temmuz darbe girişiminin ardından yapılması için talimatını verdiği Beştepe 15 Temmuz Müzesi için ilk kazma vuruldu. Müze, Cumhurbaşkanlığı’nın karşısındaki Şehitler Abidesi’nin yanındaki alana inşa ediliyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan talimatı verdi ilk kazma vuruldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 06 Ağustos 2018 10:34 Her şehidimize Allah'tan Rahmet diliyorum. Sorumluları elbet hesabını verecek.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 06 Ağustos 2018 10:16 TSK’yle Uluslararası Örgütlerin Afrin Verileri Neden Farklı?

    CEVAP YAZ 0 2
  • gereksiz 06 Ağustos 2018 10:15 dah ahalen beton diekecem diyo ya. bizim türkler müzeden ne anlar sanattan ne anlar. bazen bunu kendinin planladigini düsünüyoirum. yeter artik yaw. millete tr ye para lazim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ÖTÜKENLIKURT 06 Ağustos 2018 09:59 Varsa eğer niyetin, yeni tarih yazmaya, Fabrika aç, mal üret, veda eyle kazmaya... Servet bitmez mi sandın, geldin malesef sona, Milletin vèrgisini, gömdün taşa betona.. ARTIK AKLINI BAŞINA AL AĞA DENİZ BİTTİ...

    CEVAP YAZ 4 12
  • Misafir 06 Ağustos 2018 09:45 Reis, zor günleri senin önderliginde kolaya dönüştüreceğiz, buna tum kalbimle inanıyorum. Yeni yapılanmada bürokrat atamalarında eleştiri yapabilen zeki insanları tercih edebilirseniz geleceğin çok güzel olacağını görüyorum.

    CEVAP YAZ 5 1
  • msafir 06 Ağustos 2018 09:37 Ekonomi bu kadar kötü iken Külliyenin harcamaları dudak uçuklatıyor, bu yetmezmiş gibi bir de Gökova AKbük de devasa yazlık saray yapılıyor.Vatandaş soru sormuyor, sadece yakınıyor.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 06 Ağustos 2018 09:49 ne yakınması alkışlıyor.....

    0 3
  • Misafir 06 Ağustos 2018 09:23 Türk Lirasının değer kaybetmesi Ekonomik çöküş zorunlu tüketim mallarına zam demektir!...

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 06 Ağustos 2018 08:21 Millat önce Mesopotamya,Bizans,Selçuklular,Osmanlı, Kurtuluş Savaşı,,Yeni Türkiye Cumhuriyet,15 Temmuz gelişimi ve tüm tarihi kapsayan Buyuk Türkiye Cumhuryeti muze yapılması gelecek nesile buyuk bir armağan olur

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 06 Ağustos 2018 07:47 dolar 1tlye düser artik

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro