Erdoğan ne diyor, Kızılay Başkanı ne yapıyor?

Kerem Bey ve arkadaşlarının bir masanın etrafında dolardan vazgeçmediğini, Karsaklar firmasıyla iyi niyetli bir sabit kur anlaşması yapmak istediklerini hem vallahi hem billahi dün öğrendim. Hem de bizatihi Kerem Bey'in kendisinden.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan ne diyor, Kızılay Başkanı ne yapıyor? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Misafir 20 Ağustos 2018 07:50 biz kızılaya gidiyor diye içmediğimiz sodayı alıyoruz başkan ayağını doğru at.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Doğrusöz 18 Ağustos 2018 07:06 Bu memlekette döviz le alakası olmayan işlerde TL dışında sözleşmeleri yasaklamak lazım ! Hem Atatürkçü geçinip , hem işini dolar yuroya bağlayanlar samimi değiller . Ülke sevmek fedakarlık ister. TL ile yaparsın , enflasyon farkını istersen aylık koy zarar etmemek için !

    CEVAP YAZ 0 2
  • Doğrusöz 18 Ağustos 2018 07:02 Çin hiç yok mu ? Bu kadar eminsin yani ??

    CEVAP YAZ 0 0
  • remzi 17 Ağustos 2018 17:51 Erdoğanın “işte bu yerli ve millitelefonu alırsak ABD’ye karşı çıkmış olacağımızı” söylediği Vestel in Ekran camı ABD’den, işlemcisi ABD’den, grafik kartı ABD’den, pili ABD’den, işletim sistemi ABD’den, LCD ekranı ABD’den…

    CEVAP YAZ 12 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:54 Duyunu-u Umumiye yani diğer adıyla Genel Borçlar İdaresi, 1800'lü yıllarda batılı devletlerden alınan borçların ödenememesi üzerine borçların toplanacak vergilerden tahsil edilmesini sağlamak için kurulan kuruluşa denir................................Böylece Osmanlı maliyesinin bir bölümü uluslararası bir kuruluş tarafından kontrol edilir hale geldi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • İSİMSİZ KAHRAMAN 17 Ağustos 2018 14:06 ÇAVUŞOĞLU NUN VE ORTAKLARININ MANAVGATTA Kİ AVM Sİ DE AYNI.. KİRA EURO ÜZERİNDEN.. GERÇİ BU AY 5,8 DEN HESAPLADILAR AMA YİNEDE DURUM VAHİM. REİSİN BU İŞE Bİ EL ATMASI LAZIM. AVM LER KESİNLİKLE TL ÜZERİNDEN KİRA ALMALI.

    CEVAP YAZ 0 3
  • ertok 17 Ağustos 2018 12:24 Erdoğan ne diyor mahdumları ne yapıyor???

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 13:12 onlar erdoğanı net biliyor erdoğan ne derse tersi olur yada yapılırı ama zavallı kul halk bunu daha öğrenemedi...

    0 1
  • Hadi bunu da yazsana 17 Ağustos 2018 12:23 BIM'in ,Erdoğa'nın Boykot çağrısından sonra Iphone satışlarını durdurduğu söylendi ama asıl sebebin, Apple'nin BİM e karşı açtığı dava.Istanbuldaki mahkeme Appledan izinsiz bir şekilde Dubai üzerinden İphone getiren BİM in satışlarını durdurdu deniyor.BİM 2 gündür hala yalanlamadı Hadicim.

    CEVAP YAZ 1 7
  • AS 17 Ağustos 2018 11:39 DÖVİZİ TAKİP EDİP DE BELKİ KURBAN FİYATINI DÜŞÜNÜYORDUR YAZAR BEY...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Ağustos 2018 11:38 kendin yazıyorsun kendi tutarsızlığını diyosun kur teklifi yapmış ee kur teklifi yapmadan vazgeç. sonrada kzıılay hakalrını koru. Size tavsiyem yazınızı bi daha okuyun hadi bey. tutrasızlıgını hemen görürsünüz. Adam teklif etmiş arkadaşın kabul etmemiş. bi taraf kabul etmeyince napsın kzılay dolardan vazgeçtik bedava mı otur desin.,

    CEVAP YAZ 0 5
  • QW 17 Ağustos 2018 11:26 SONUNA KADAR OKUMA GEREĞİ DUYMADIĞIM YAZI, ANLAŞILIYOR HEMEN... BİRİNE YÖNELİK ÇALIŞIYOR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.. DÜŞÜNCEMİ SÖYLEMEYE DE TAHAMMÜLÜ VARSA BİZİ DE ANLASA YAZAR....

    CEVAP YAZ 1 7
  • Kerim 17 Ağustos 2018 11:23 Birsey daha. Adamlar ihaleyi dolar uzerinden almislar. Snucta Kizilayin da kendien gore planlari bulunuyor. O planlari da gelecek paraya gore yapmistir. Kira kontratinin feshi veya degistirilmesi planlarin da degistirilmesi demektir. Yani bos yere gereksiz is yuku. Biryeri kurtaracagim derken baska bir yeri zor duruma sokmak. Kira dolar uzerinden devam etsin. Yada direkt bir seferligine kiranin 25 yillik bolumunun tamamini dolar ile odesinler, kafalari rahat eder. Sen de rahat edersin.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Kerim 17 Ağustos 2018 11:19 Kerem Kinik, bir tek Karsaklar ile doviz uzerinden anlasmamiz var demis, bizden onceki ile boyle anlasma yapilmis demis. Vardir bir bildikleri demis. Biz de devam edelim dedik demis. Yani adamin da hakki var. Bina buyuk, para da kazaniyorlar. Eee o zaman bizim ihtiyaclarimiz da var, yardimlarimiz da var. Yardim edilen ulkelerde de doviz alisverisi var. Bari biryerlerden gelsin doviz de adamlar da isini gorsunler, yardimlarini yapsinlar. Ben karsi degilim doviz ile kira vermesine. Yapamiyorsa fes edebilirler, veya baska bir isyeri bulabilirler kendilerine. Secim Karsaklarin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • MOBİG 17 Ağustos 2018 11:16 MOBIGMI UYGULUYORSUNUZ SAYIN YAZAR .HAYVAN HAKLARI VE ASGARI UCRETLE İLGİLENIN LITFEN BIRDE BIRDE DEVLETIN KOPRU BORCU NIYE DOLARLA ODENIYOR ONCE ONU HALLEDİN

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 17 Ağustos 2018 10:49 kızılay oldum olası başı boş denetimsiz, yardımmı? kesinlikle yapmam

    CEVAP YAZ 6 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro