Erdoğan liderlerin bayramını kutladı

Katar Emiri Al Sani, Bosna Hersek Devlet Başkanlığı Konseyi Başkanı Bakir İzetbegoviç ve Kosova Cumhurbaşkanı Haşim Taçi ile telefonda görüşen Başkan Erdoğan liderlerin bayramını kutladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan liderlerin bayramını kutladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Turgut Şentürk 23 Ağustos 2018 12:25 Hainlerin teröristlerin, terör işbirlikçileri soysuzların korkulu rüyası büyük lider büyük devlet adamı şahsınızda Müslüman Türk Milletinin Kurban Bayramını kutluyorum.

    CEVAP YAZ 312 18
  • Misafir 24 Ağustos 2018 22:51 Kutlu olsun, mutlu olsun, hayırlı olsun inşallah.

    0 15
  • Misafir 21 Ağustos 2018 22:57 Liderlerin bayramı deyince Turkiyedeki siyasi partilerin liderlerini aradı sanip şaşırmıştım.. memleketi baristiracak sanmistim ama ilgisi yokmuş. Eyvallah

    CEVAP YAZ 18 1
  • Misafir 23 Ağustos 2018 12:31 Başkanlar Başkanlarla muhatap olur ayak takımları ile değil.

    0 18
  • Misafir 21 Ağustos 2018 22:49 Erken seçim; Baskın seçimle Ekonomiyi çökertmek;.......Adil olmayan seçim! - Her gün Çıkarlar uğruna siyaset yapmak, halkı kutuplaştırmak!.... Ehhhhhhhhhhhh Bir günde islami bayram !

    CEVAP YAZ 18 1
  • Misafir 24 Ağustos 2018 22:49 Ne güzel işte dini bayramlarımız Müslümanları birleştiriyor, soysuz ve namussuzları kutuplaştırıyor.

    0 18
  • Misafir 21 Ağustos 2018 22:22 Başkanlığa ulaşmak Baskın' seçim ile Türk Lirasındaki aşırı değer kaybı ve dış borç stoku 478 milyar Dolar oldu!!............... Reyizzzzzzzz Bayram yapıyor!.......

    CEVAP YAZ 18 637

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro