Erdoğan ile Steinmeier telefonla görüştü

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Almanya Cumhurbaşkanı Frank Walter Steinmeier ile telefonda görüştü. Liderler, ikili ilişkilerin yanı sıra, güncel konular da ele alındı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan ile Steinmeier telefonla görüştü haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • misafir 28 Ağustos 2018 09:41 hani bunlar hitlerdi hristiyan kulübüydü ne oldu...ordan oraya zıplamayı bırakın siyasal islamcılar

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 28 Ağustos 2018 09:50 uluslararası ilişkilerde dostluk yoktur menfaatler vardır ileri zekalı misafir yorumcu!

    0 0
  • misafir 28 Ağustos 2018 08:41 almanyadan fayda beklemeyin

    CEVAP YAZ 0 2
  • abdulmecit 28 Ağustos 2018 07:45 gerçekten dünyayı sarsacak bir hamle..reisi kutlarım.hep böyle devam et.trump fena çatlamıştır.he birde telefon görüşmelerini kıs tut.malum kriz var,uluslararası fena yazar)))

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ahmet 28 Ağustos 2018 05:13 Bir karar verseler, dostumuz kim düşmanımız kim

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Ağustos 2018 04:18 AVRUPA!_____________________________________: Artık Mustafa Kemal'in ülkesi olmayan Türkiye'nin AB üyeliği konusuna nokta konmalı

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 28 Ağustos 2018 03:13 Borsa İstanbul'da kurulacak swap pazarı ilk etapta döviz piyasaları için hayata geçirilecek.Bugün bunu okudum bu işlemle haksız kazanç sahibi yabancı bankalara engel getirilecek,ekstra bir şey daha istiyorum.Türkiye ile oyun oynayan(dövizi haksız yere arttıran yabancı bankalara)ciddi cezalar getirin.Spekülasyonla nasıl para kazanılıyormuş görsünler.Bankacılık yapmaya geldiler soygunculuk değil,ahlaksız adamlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Can 28 Ağustos 2018 02:27 10 yıl önce;hem dış güçler bize bu kadar saldırmıyordu,hem de senin gibi yaramaz tipler kaale alınmıyordu misafir 23:54..şimdi ise herkes bize saldırıyor,senin gibiler de etek giyip,zil takıp oynuyor!!!

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 27 Ağustos 2018 23:54 Çok değil daha 10 yıl önce, pek çok Türkiyeli kendini 'mutlu' diye tanımlıyordu ürkek de olsa. Bugünse, bir kara buluttur çöktü üstümüze.

    CEVAP YAZ 10 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro