Erdoğan Gül hamlesini neden yaptı? 2019 planı ne?

"Bir süredir Abdullah Bey’i, Erdoğan’ın karşısına yüzde 49’un ortak adayı olarak çıkarma çabaları var. Erdoğan, Abdullah Gül üzerine inşa edilen planı gördü, bozmak için hamle yaptı. İşin özü 2019 Cumhurbaşkanlığı hesaplarına dayanıyor."

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan Gül hamlesini neden yaptı? 2019 planı ne? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • kartal 02 Ocak 2018 16:47 Sayın Gül, bu kumpasa düşecek kadar kendisini adaylığa getirmek isteyen şer cephesinin yanında asla olamaz. Olması, bu ülkenin önüne set çekmek isteyenlerin ekmeğine yağ sürmekle aynı anlamdadır.

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 14:58 Bence AK Parti gerçekten önem vermiyor Gül'e, zaten bir şey yapamaz diye düşünüyorlar, sadece arkadaşları tarafından "üzülen" rolü ile mağduriyet edebiyatının zirvesine çıkıyorlar....

    CEVAP YAZ 0 5
  • Kamil 02 Ocak 2018 14:31 Bu zat defalarca mevcut Hükumetle ters düştü,ama hiç bir zaman adam gibi çıkıp ta niyetini ortaya koymadı.Kalleş ve hain gibi arkadan vurmaya çalışıyor.Mert ve yiğit adam karanlıkta çalışmaz.Gündüz ortaya çıkar ve yaptığını her kes görür.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 02 Ocak 2018 13:48 Gül otursun kesin kazanır , değişim şart her gün televizyonda aynı yüzleri görmek gına getirdi.Değişmeyen tek şey değişim , Demokrasinin egemen olduğu bir ülkede neden aday olmasın , halk ne derse o olacak. Gül aday olsun oyum GÜL'ÜNDÜR..

    CEVAP YAZ 9 9
  • Misafir 02 Ocak 2018 13:45 Gül böyle davranarak itibarını ve saygısını kaybediyor.

    CEVAP YAZ 17 5
  • yorum 02 Ocak 2018 12:54 bu kavgadan nemalanmak isteyen odaklar bir sonuç elde edemezlerse bir tiyatroydu derler......

    CEVAP YAZ 8 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 12:34 Abdulkadir Selvinin hangi öngörüsü ve tahlili doğru çıkmış, adama bir keramet yüklemişler bilirkişi ilan etmişler

    CEVAP YAZ 3 9
  • İLLE DEMOKRASİ 02 Ocak 2018 12:13 İRANA BAKIP DERS ÇIKARTMALIYIZ DURDUK YERDE DEMOKRASİ TEK ADAMA FEDA EDİLMEZ,NETİCE ORTADA.

    CEVAP YAZ 4 17
  • hayellere paydos. 02 Ocak 2018 12:12 Bir evham,bir paranoyaklık var etrafta,olmayan ihtimaller bile hesaba katılıyor.ama son İran olayları zaten tek adamlığın tehlikesini ortaya koydu,ortak değerimiz parlementer demokratik sistemdir,

    CEVAP YAZ 3 13
  • Misafir 02 Ocak 2018 12:02 Gül de beni kandırdı mağdurum diyecek... son ümidi bu...

    CEVAP YAZ 1 15
  • insanoglu 02 Ocak 2018 12:02 zamlardan bıktık artık insan gibi yaşamak istiyoruz

    CEVAP YAZ 3 12
  • insanoglu 02 Ocak 2018 12:02 zamlardan bıktık artık insan gibi yaşamak istiyoruz

    CEVAP YAZ 3 11
  • insanoglu 02 Ocak 2018 12:02 zamlardan bıktık artık insan gibi yaşamak istiyoruz

    CEVAP YAZ 2 4
  • insanoglu 02 Ocak 2018 12:02 zamlardan bıktık artık insan gibi yaşamak istiyoruz

    CEVAP YAZ 2 4
  • Masum Gerçek 02 Ocak 2018 11:57 Abdullatif Şener'i de yanlarına almayı unutmasınlar.

    CEVAP YAZ 4 4
  • TÜRK 02 Ocak 2018 11:49 Erbakan hocaya yapılan ihanetin aynısını akpde yaşayacak Erbakanin partisini boldunuz aynı Akıbeti yaşayacaksınız senin parti nde bolunecek çünki EDEN bulur gerçeğini unutmayin sayın Erdoğan ve akpliler

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:36 akp, yolun sonuna geldi.yolun sonu pis yerlere çıktı.husumet kervanı ile yürüyen akp liler,saltanat kayığına bindiler.yolsuzluk ve rüşvet gibi pis işlere daldılar.yolun sonu, pis yerlere çıktı.akp iktidarını, rarrab ın dolarları bile kurtaramaz artık.

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:34 Türkiye bu ikisinden daha İYİ'lerine layık şerefli bir ülke...

    CEVAP YAZ 3 14
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:33 İYİ gelecek bu sahte gerilim filimi kopacak...Türkiye huzura kavuşacak...

    CEVAP YAZ 3 16
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:33 herkes adaylığını koyabilir.. Bunda büyütülecek bir şey yok... İzlediğimiz yalandan kavga tek adam rejimini sürdürmek için... yalandan çekişiyorlar...

    CEVAP YAZ 0 12
  • Trampet 02 Ocak 2018 11:33 İp atlam olmasın 19' daki planı prangası olmasından duyurulur

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:26 Yolun yarısında at değiştirilmez. Hele ki başarılı olup olmayacağı bile bilinmeyen birileri ile bu kadar çetrefilli bir yola asla çıkılmaz. Tüm dünyaya karşı mücadele veren bir ülkenin böyle bir sınava girmemesi gerektiğini düşünüyorum.

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:26 balıkçı kavgası yapıyorlar... kim inanır bunların kavgasına ??? biatçi kanka bunlar...

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 02 Ocak 2018 11:21 Gül, İYİ'ye gidecek akepecileri toplayıp oyalayıp tekrar sahneden çekilecek... sap gibi ortada kalan akepeciler yeniden akepeye oy verecekler.... danışıklı döğüş... İYİ'ler bu ayakları yemez... bu ayaklar koktu koktu

    CEVAP YAZ 2 10
  • ihsan 02 Ocak 2018 11:17 gül böyle bir tezgahın içiğnde ise çok yanlış ayıptanda öte hainlik

    CEVAP YAZ 7 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro