Erdoğan duyurdu: 4'üncüsü Türkiye'de yapılacak

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kırgızistan temaslarını tamamlayarak yurda döndü. Kırgızistan temasları hakkında konuşan Erdoğan, bu yıl üçüncüsü düzenlenen Göçebe Oyunlarının dördüncüsüne Türkiye'nin ev sahipliği yapacağını duyurdu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Erdoğan duyurdu: 4'üncüsü Türkiye'de yapılacak haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • SELİM 04 Eylül 2018 12:46 YÜCE TÜRK ULUSU, TÜRK MİLLETİNİN BİRLEŞMESİ İÇİN ADIMLAR ATILMAYA DEVAM EDECEKTİR. BU BULUŞMALAR ASLINDA EKONOMİK BOYUTLUDUR.

    CEVAP YAZ 1 0
  • acemaşiran 04 Eylül 2018 12:34 İştebu.Yıllardır ülkece beklediğimiz olay bu.Bu aziz millet ''Göçebe Olimpiyatları Türkiye'de ne zaman olacak ,neden yıllardır bir girişim yapılmadı artık bizlerde Göçebe Olimpiyatlarının ülkemizde de yapılamsını istiyoruz'' diye dört gözle bekliyordu.Ne güzel yaa hüü...

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 04:29 Para yok. ITIBAR KIBIR COK

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 04 Eylül 2018 03:29 Kirgizda dolar yok göçebe oyunu var.onu aldı..

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 04 Eylül 2018 02:29 olimpiyat oyunları düzenleyecektik ne oldu göçebe oyunlarınamı kaldık.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 22:37 Erdoğan duyması...................Gece yarısından itibaren benzin, motorin ve LPG'ye yeniden zam...........

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 03 Eylül 2018 22:31 He Yaaaaaaaa!...Göçebe Oyunlarında Deve Güreşleri de yaptırılsın.........

    CEVAP YAZ 1 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro