Enflasyon açıklandı işte çalışanın zam oranı

Enflasyon aralık ayında yüzde 0,44 düştü, yıllık TÜFE yüzde 8,17 oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Enflasyon açıklandı işte çalışanın zam oranı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • Erhan 06 Ocak 2015 00:00 Haklısınız zamla çok ilgisi yok amaç Sayfanın tıklanması

    CEVAP YAZ 0 0
  • aybars 05 Ocak 2015 16:46 Ne demek ne alakası var; ben enflasyor artışı kadar zam alacağım, sen nerede yaşıyon dostum????

    CEVAP YAZ 0 0
  • mmmmmmmmmmm 05 Ocak 2015 16:03 bunlar tam azılı hırsız eflasyonu bile çalıyorlar

    CEVAP YAZ 0 0
  • Cefer YILDIZ 05 Ocak 2015 12:19 sayın site yöneticisi ve haberi yapan zat haberin çalışanların zammıyla ne ilgisi var ilgi çekmek için yalana gerek varmı?

    CEVAP YAZ 0 0
  • müslim gürsaç 05 Ocak 2015 11:49 Her şey yalan, var mı beni bir anlayan.Seçiminden anketine,nüfus sayımından piyangosuna,lotosundan enflasyon rakamına,iğnesinden ipliğine kadar her şey yalan.

    CEVAP YAZ 0 0
  • cenk eren 05 Ocak 2015 11:35 En aza %20. Sen bütün harçlara bile %12 zam yaptın.Nasıl enflasyon %8 gösteriyorsun. Hadi diyelimki %8. Ya memura %3 zam verdin bu sene enflasyon farkı da vermedin. Neyse hazirana az kaldı. Bakalım oradaki oranlarla oynaya bilecek misin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • cenk eren 05 Ocak 2015 11:35 En aza %20. Sen bütün harçlara bile %12 zam yaptın.Nasıl enflasyon %8 gösteriyorsun. Hadi diyelimki %8. Ya memura %3 zam verdin bu sene enflasyon farkı da vermedin. Neyse hazirana az kaldı. Bakalım oradaki oranlarla oynaya bilecek misin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • İŞÇİ EMEKLİSİ 05 Ocak 2015 11:24 DEVLET YETKİLİLERİNE SESLENİYORUZ ....%2,36 LIK ZAM EMEKLİLERE NE GETİRİSİ OLACAK .BİRAZ DÜŞÜNÜP İYİLEŞTİRMELERİNİ İSTİYORUZ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Onursal 05 Ocak 2015 11:19 Gerçek enfilasyonu açıklayın biz başka ülkenin çarşı pazarına gidiyoruz ssk emeklisini öldürün. De kurtulun yazık çok yazık

    CEVAP YAZ 0 0
  • ilker 05 Ocak 2015 11:11 Benim enflasyon um en az yuzde 20

    CEVAP YAZ 0 0
  • YAPMAYIN 05 Ocak 2015 11:01 HİÇ İNANDIRICI DEĞİL BU RAKAMLAR YA HUUU HERŞEYE EN AZ %10 ZAM YAPTINIZ ŞİMDİDE KALKIP %8 ENFLASYON DİYONUZ BURDADAMI ÇALDINIZ YAVVVVV

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 05 Ocak 2015 11:01 asgari ücrete yüzde 6 verin enflasyon yüzde 8 çıksın yoksulu daha zora sokdular

    CEVAP YAZ 0 0
  • BENZİN SAYAESİNDE 05 Ocak 2015 11:00 AKP YATIN KALKIN BENZİNE DUA EDİN YOKSA SİZ GÖRÜRDÜNÜZ NANAYI

    CEVAP YAZ 0 0
  • Samet . tuzcu 05 Ocak 2015 11:00 Ülkede gizli develüasyon oldu bunlar hala rakamlarla oynayarak garip ve inanılmayacak enflasyon rakamları açıklıyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • necati yavuz 05 Ocak 2015 10:57 Ne hikmetse haziran ve aralık aylarında enflasyon hep (-) eksi çıkıyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • VATANDAŞ 05 Ocak 2015 10:56 GERÇEK ENFLASYONR DEĞİL YALAN ENFLASYON %45 BU MİLLETİ APTAYL YERİNE KOYMAYIN VATANDAŞ KENDİ ENFLASYONUNU İYİ BİLİYOR.HERŞEYE YÜZDE 10-20-30 ZAM YAPIN SONRA ÇIKIN EFLASYON %8,17 DEYİN

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 05 Ocak 2015 10:31 endeks hesaplamada tek kullanımlık kalem pil ve eşşek semeri fiyatları dikkate alındı galiba?!

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 05 Ocak 2015 10:30 yalancıyı dilenci öpsün mü?

    CEVAP YAZ 0 0
  • mhsn 05 Ocak 2015 10:23 düşmüş

    CEVAP YAZ 0 0
  • _kulaLi_ 05 Ocak 2015 10:20 emekliye düşük zam yapmak için 20sini atmışlar 8.17 ve 6.36 olarak açıklamışlar normalde 28.17 ve 26.36 filan olmalıydı hatta yıllık gıda enflasyonu yüzde 45 civarında bu oranlarla beni kandıracaklarını sanıyorlarsa yanılıyorlar akepeye 13 yıldır olduğu gibi benden yine oy yok...

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro