SON DAKİKA

Emlak Konut projelerine akın var

Türkiye'nin konut üretmekteki en yetkin markası Emlak Konut GYO, ‘Türkiye İçin Kazanç Vakti’ kampanyasına marka projelerindeki 12 bin konutla katıldı. Kampanya dahilindeki dairelerine büyük talep olan Emlak Konut, taleplere anında cevap veriyor...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emlak Konut projelerine akın var haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • misafir 02 Eylül 2018 14:51 Emlak konuta hücum tükenmek üzere!... Hakikaten milletle dalga geçiliyor. Fiyatlar en az 750.000 tl . vatandaşda bu para olsa 7 tane daire alır be.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 02 Eylül 2018 13:54 Nida.park.kayaşehir.fiyat.listesi.

    CEVAP YAZ 5 6
  • 01 Eylül 2018 20:01 DAİRELERİN FİYATI MİLYON .ULAN KİM ALIR BUNLARI ZENGİN ZATEN ZENGİN.

    CEVAP YAZ 1 11
  • Farabi 01 Eylül 2018 19:59 Guya bu kentsel donusumle ulke modernlesecek amma,hecde oyle bir durum yok.Bu seferde apartman gecekondusu doldu tasti heryer.Turkiye deki apartman modeli,dunyanin hic bir ulkesinde yok herhalde.Banal,

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 01 Eylül 2018 19:48 Diyer konut alcaklar nolcak dar gelirli şu an alamıyor tüm konut faizleri indirilse

    CEVAP YAZ 0 11
  • reiss 01 Eylül 2018 19:18 doğru olduğunu da kesin değil. kur patlamış bu hengamade kim eve alır hemde kredi ile.enflasyonun nerede duracağı mechul..

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 01 Eylül 2018 18:30 Siz Emlak Konut ya da herhangi bir inşaat firmasının reklamını mı yapıyorsunuz yoksa, habercilik adı altında algı opersayonu mu yapıyorsunuz. Lütfen biraz ciddiyet.

    CEVAP YAZ 0 22
  • Misafir 01 Eylül 2018 18:20 emlak konutun satışa sunduğu evlerin en düşük fiyatı ne kadar ilk önce onu yayınlasınlar.Şu ihtiyaç sahibi olmayan godamanların alması için indirim yapıyorlar sonra sanki dar gelirlinin işine yaramış gibi gösteriyorlar ya insanı fitil ediyorlar.Gücü olmayana indirim yapın ev zincirlerine bir yenisini daha katacak olanlara değil.

    CEVAP YAZ 0 11
  • D21 01 Eylül 2018 17:58 Tamamiyle kazık ! Gittim gördüm ki söylüyorum...

    CEVAP YAZ 0 7
  • Hasan 01 Eylül 2018 17:50 Emlak konut hissesine 133 000 dolar bozdurup yatırım yatırım yaptım, şirket kar yapmasına rağmen 65 000 dolar zarardayim. Eskiden İslami holdingler milletin parasını soyardi şimdi emlak konut. 450000 TL beni zarara soktu. Avrupa'da yıllarca bekliyoruz ki kazancımız olsun memlekete dönelim ama malesef soyuluyoruz.

    CEVAP YAZ 0 4
  • efe 01 Eylül 2018 17:35 dolar ve altin istifleyen yurdumun insani patlama yapmis konut aliminda.bu haberi okuyan asgari icretlim ne sevinmistir

    CEVAP YAZ 0 4
  • OFLU BABA 01 Eylül 2018 17:29 BEN BIR EV ALACAKSAM ONCE COCUKLARISMI DUSUNURUM BIR COCUKLARIN OYNAYABILECEGI PARKLAR SPOR YAPABILECEGI SALONLAR VARMI ETRAFTA COCUKLARIMIN GIDEBILECEGI BIRINCI SINIF OKULLAR VARMI BUNLAR VARSA EV ALIRIM BUNLAR YOKSA O EVLERE TUKURMEM BILE

    CEVAP YAZ 2 0
  • Hakkı DAYI 01 Eylül 2018 17:10 reklam kokuyor bu haber ne akını biz 200 bin tl degerindeki daireleri satamıyoruz..

    CEVAP YAZ 0 6
  • BILAL ÇEVIK 01 Eylül 2018 16:40 MEDEM AKIN VAR NIYE YENI KAMPANYA YAPILIYOR.BIRAZCIK AKIL.

    CEVAP YAZ 0 5
  • ev almayı bekleyen cift 01 Eylül 2018 16:09 dalga mı geçiyorsunuz? emlak konut evleri ankara 1 milyon tl'den başlıyor. mahallemizdeki 300-400 binlik konutları almak istiyoruz. Şöyle bir çelişki var; kriz dönemlerinde birikim yapılır, israftan kaçınılır. Vatandaşın 1 milyon tl üzerinde ev almasını bekliyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro