Emekliye bayram ikramiyesi için tarih belli oldu

Başbakan Binali Yıldırım, 12 milyon emekliye dağıtılacak bayram ikramiyesiyle ilgili bilgi verdi. Yıldırım, partisinin Isparta mitinginde bayram ikramiyelerinin Haziran ayının ilk haftası dağıtılacağını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Emekliye bayram ikramiyesi için tarih belli oldu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • semra aydemir 09 Haziran 2018 16:34 bakim masina neden yok ayrimcilik yapiyorsunuz

    CEVAP YAZ 0 0
  • verin bakalm. 28 Mayıs 2018 21:06 bu nu da seçim malzemesi yaptınız ya bravo.!!!Kılıçdaroğlu önermeseydi,olmazdı,zaten eksik ..

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Mayıs 2018 19:31 vallahi alla razı olsun. devlete zeval olmasın

    CEVAP YAZ 2 1
  • EMEKLI GAZETECI 28 Mayıs 2018 17:13 EMEKLI SECIM GELINCE AKLA GELEN MALZEME OLDU...AKP Kimin PARASINI EMEKLIYE ÖDEYECEK... BASBAKAN BELLI TALIMATLI KONUSUYOR...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 28 Mayıs 2018 16:21 kılıçtaroglunun emeklerini unutmayın bunlar milleti düşünse 16 senedir napıyorlar tabi ankete bakıp veriyorlar

    CEVAP YAZ 11 9
  • SIRADAKİ???? 28 Mayıs 2018 15:15 KOPYA ÇEEKTİNİZ AMAA EKSİK OLDU,SAĞOLASIN KILIÇDAROĞLU.!!

    CEVAP YAZ 3 4
  • aaaaaaaaaaaaaa 28 Mayıs 2018 15:05 sayın başbakan ve milletvekilleri 25000 tl dolayında maaş alıyorlar sıra emekliye gelince bin lira sadaka veriyorlar bu utanmazlık tan başka bir şey değildir, bunun hesabı mutlaka sorulmalı millet vekili maaşı ortalama emekli maaşının 2 veya 3 katını geçmemeli aksı taktirde bunun hesabını veremezler

    CEVAP YAZ 3 7
  • cenk 28 Mayıs 2018 12:00 İkramiye iyi de sayın başbakanımız 2000 yılından sonra emekli olanların intibaklarını da TBMM de halletmeniz gerekmiyor mu? Neden bu iş ele alınmıyor ?

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:08 Kılıçdaroğlu yapacak söz verdi.

    0 1
  • Misafir 28 Mayıs 2018 11:19 Aynı ülkede yaşadığımızdan eminmisiniz

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 28 Mayıs 2018 11:00 Emekliye seçim rüşvetini ne zaman dağıtırlarsa dağıtsınlar, bu defter düzülecek,5 tepeden bu ülke kurtulacak, TAMAM mı:

    CEVAP YAZ 7 15
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:09 TAMAMMM................

    0 1
  • Misafir 28 Mayıs 2018 10:56 2001 krizinde devalüasyon: %37,5 2016-2018 dohal zamanında devalüasyon: %37,8 akp liler sallayın bakalım sallayın da az sallayın. nerden bulacaksınız paraları diye erbakana sorunca hortumları keseceğim demişti. akp ye soruyorum çıt yok

    CEVAP YAZ 4 12
  • miafir 28 Mayıs 2018 10:41 AKP de dış güçler tarafından iktidar edildi. Ne hikmetse Siirtte çöplükte oy pusulaları bulundu,o ilde seçim iptal oldu, RTE ordan milletvekili seçildi, sonra Baykal yasaklılığını kaldırdı... Hukuken omaması gereken herşey oldu. BOP başkanı olduğu ortaya çıktı ama Büyük Hizmet Madalysını iade etmedi.16 yıda tüm birikimer satıldı, Telekom, SEKA, SEK, TEKEl, TEDAŞ, Limanlar, şeker fabrikaları...sıcak para geldi ama üretim yok. Alınan borçlar ödenemeyince İngiltere altınlara el koydu, yeni kredi alınabilmesi için Valık Fonu kuruldu. Ancak borç o kadar büyk ki bu da yetmiyor. İngiltere bu defa 100 miyar dolar kredi verdi, ancak neyin karşılığı bilen yok. Zira devlet hazinesi tam takır

    CEVAP YAZ 10 13
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:11 SAAAAAT TIM..........????

    0 3
  • Misafir 28 Mayıs 2018 10:38 bayram ikramiyesini sanki cebinden veriyor ... tutuşunca böyle oluyor galiba, intibak olacak emekliye kim intibak yaparsa oylar ona..

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:12 KILIÇDAROĞLU SÖ VERDİ.

    0 3
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:49 MEMUR-SEN GENEL BAŞKANI ALİ YALÇIN SESİN NİYE ÇIKMIYOR HANİ MEMURLARA DA İKRAMİYE VERİLECEKTİ 12 MİLYON EMEKLİYE VERİLİYOR DA 3 MİLYON MEMURA MI VERİLMİYOR

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 28 Mayıs 2018 10:17 sendika sözleşmeleriyle zaten alıyorlar. kendini emekliyle kıyaslıyorsun. ayda bin tl. alan emekli var. sen en az 4 bin alıyorsun. belki daha fazladır. daha ne alacaksın.

    3 6
  • Misafir 28 Mayıs 2018 08:38 tüm bu yaptıklarınız birilerini rahatsız ediyor ve iktidardan indirilmeniz için düğmeye basılmıştır.

    CEVAP YAZ 143 4
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:37 Bu şahsın İP adresinin araştırılmasını istiyorum TÜRKİYE CUMHURİYETİNİN CUMHURBAŞKANI VE HALİHAZIRDA GÖREVDE OLAN HÜKÜMETİNE TEHDİT VARİ İTHAMLARDA BULUNMASI VE BİRİLERİ DERKEN KİMLERİ NEYİ KAST ETTİĞİNİ AÇIKLAMASINDA YARAR GÖRÜYORUM.

    3 56
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:40 Hayırdır kimmiş o düğmeye basan ???? 15 TEMMUZDA AVUÇ YALAYANLAR MI ? MİLLETİN TOKATINI YİYENLER Mİ ? Başınızın ağrıyacağı cümleler kurmaya devam edin... Hatırlatmakta fayda var, bu platformlar Kamuya açık yerlerdir yapılan her yorum dikkate alınır ve Devlet suçu işleme yönünde bir ibareye rast gelinirse işlem dahi başlatılabilir. Bilginize.

    1 50
  • ası8m 28 Mayıs 2018 08:26 allah ak partiden erdoğandan razı olsun

    CEVAP YAZ 23 48
  • hakkı aydın bulut karagündostu 28 Mayıs 2018 08:09 millet bu parayı alır ama size gene oy vermez millet uyandı

    CEVAP YAZ 30 20
  • Misafir 28 Mayıs 2018 07:56 İyiki seçimler var olmasa babayı alırdınız

    CEVAP YAZ 19 15
  • Vatandaş 28 Mayıs 2018 03:49 Hayırlı olsun güle güle harcasınlar emeklilere nasıl ikramiye verildi ise çalışan memurda ayrım yapılmadan 3600 ek gösterge hepsine verilsin

    CEVAP YAZ 7 7
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:46 Yakındır kardeş onlarada verilecek bazı projeler var müjdeler var sürprizler var 24 haziranda inşAllah cumhur ittifakı ile daha güzel günlere uyanacağız. Muhalefetin eline ülke verilir mi ... Sayın incenin bir sözü var asansöre binerken şöyle diyor "Biz bu kafayla iktidar falan olamayız"...

    5 0
  • Misafir 28 Mayıs 2018 02:54 İsrafı bırakmayacak, Seçim rüşveti sezonu başladı........................Ama Sonra vatandaşın boğazına sarılacak

    CEVAP YAZ 29 29
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:47 Bu yorumları yazarken çokmu düşünüyorsunuz :)))

    7 31
  • Misafir 28 Mayıs 2018 01:09 ramazanda verirler belki ama kurbanda patlar bu iş.

    CEVAP YAZ 11 11
  • Misafir 28 Mayıs 2018 02:33 AK PARTİ SÖZ VERİNCE YAPAR.CHP OLSA GIVIRTIR VERMEZ..GIVITMAYLADA KALMAZ SUÇU YA EMEKLİYE YADA AK PARTİYE ATAR.

    23 67
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:48 AK PARTİYİ TANIYAMAYANLAR BAŞKALARIYLA KARIŞTIRMAYA DEVAM ETSİN BOŞVERİN.

    4 3
  • Misafir 28 Mayıs 2018 01:01 Devlet kadroya aldığı genlere vaad leri yerine getirsin Askeri ücretli kadrolu işçi dünyanın neresine var

    CEVAP YAZ 9 6
  • 😕😯 28 Mayıs 2018 00:10 Kilicdaroglunun onerisine sarildilar ama oda eksik oldu.😆

    CEVAP YAZ 17 7
  • Misafir 28 Mayıs 2018 09:48 HEH İŞTE K.K VE DİĞERLERİNDE İCRAAT YOK ÖNERİ VAR DİMİ ANCA ??? :)

    2 0
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:20 İKTİDAR KİM İSE O YAPAR,AKLA GELMESİ ÖNEMLİ,APARTMAK DEĞİL!!!!

    0 2
  • Akil 27 Mayıs 2018 23:48 Unutmayalim ki seçimlerde hemsire polis din gorevlilerinin yaninda oy kullanacak normal memurlarda var. Hemde sayıları bu bahsettigim kadrolarin dört katından fazla .memura hiçbişey verilmemesi kötü oldu

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:22 AYNEN,AYRIM BUNLARIN İÇİNE İŞLEMİŞ.OYY MOYY YOKK.

    0 2
  • Misafir 27 Mayıs 2018 23:40 Doları düşürün,piyasayı rahatlatın...Emekliye ikramiye vermeyin!

    CEVAP YAZ 61 2
  • Misafir 28 Mayıs 2018 21:23 İSTERSEN ÖLSÜN EMEKLİLER,???

    0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android