Elif Şafak'tan küstah sözler! Türkiye'ye müdahale edin

FETÖ'nin gelini Elif Şafak iyice küstahlaştı. İngiliz Guardian'da yine Türkiye karşıtı makale yazan Elif Şafak "Batı Türk halkının direnmesine yardım etmeli" dedi ve Batı'ya "Türkiye'ye müdale et" çağrısında bulundu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Elif Şafak'tan küstah sözler! Türkiye'ye müdahale edin haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Siz hala uyuyun 04 Eylül 2018 16:37 Doğru söylemiş

    CEVAP YAZ 2 0
  • trabzonlu 04 Eylül 2018 16:13 kızım senisminideğiştir çungüsanayakışmyor. yorko.?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 16:12 Secim zamaninda HDP'ye oy isteyen.... Batiya yaranma... Fetönun gelini... Tayyip Erdoğan'a düşmanlığı... ülkesini sürekli kötüleyen... haddini aşan... bayagi tarafsiz bir haber yaparak bizde ki, hosgöru, tolerans ve demokrasi kulturunu de zirvelere cikarttiniz, bravo size, cukur seviyesinde bir yaklasim...

    CEVAP YAZ 1 0
  • müge aslan 04 Eylül 2018 15:34 yazıklar olsun sana vatanına hain insan

    CEVAP YAZ 2 2
  • ender 04 Eylül 2018 14:27 İyi araştırın soyunda Türklüğün ve adaletin zerresi yoktur

    CEVAP YAZ 2 2
  • Abidin 04 Eylül 2018 14:20 Şöyle diyor "Avrupa Gazetesi"ne makale yazan FETÖnün gelini "Geçmişe dönüp baktığımda, beni en çok etkileyen şeyin Batı karşıtı, Avrupa karşıtı duyguların olmadığı. Bunun bir sebebinin Türkiye'nin Cezayir ya da Fas gibi sömürgeleştirilmemiş olması." Cezayır ve Fas ı kim sömürdü cahil yazar? Avrupa gazetesinde avrupalılara sömürgeci diyor avrupalı uyuyor ama Türkler olarak yiyormuyuz! Yemiyoruz... Evet ülkemiz Cezayır ve Fas gibi sömürülmeyecek bunada müsade edilmeyecektir....sizin değil bizim sayemizde tabiki.

    CEVAP YAZ 2 5
  • levent ORKUN 04 Eylül 2018 14:08 Halk direnmiyor ki, bu değişimi halk istiyor ve sayın cumhurbaşkanına destek veriyor Elif ŞAFAK sen bunu anlamamışsın

    CEVAP YAZ 7 7
  • Halil hal 04 Eylül 2018 14:04 Herseyi gectimde bunlar gibi hesapta dusunurler hepsi ATATURKCUYUM diyorlar hepsi ayni chp zihniyeti diger bir zihniyette dursun cicek o da ATATURKUMUZUN ardina siginan hesapta asker bu sahsiyette hdp ile birlikte girelim diyor secimlere nasil bir zihniyet ile savastigimizin farkindamisin8z ey TURKIYEMIN halki

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:50 Bunun gibi fetöcülerin Allah belasını versin

    CEVAP YAZ 2 11
  • tespit 04 Eylül 2018 13:50 manukyanın mirasçısı

    CEVAP YAZ 0 5
  • OFLU BABA 04 Eylül 2018 13:32 BEN DIYORUMKI EY MILLET ELIMIZDE NE VARSA ELIF SAFAGIN AGZINA SOKALIM HEP BIRLIKTE AGZINI KONUSAMAYACAK HALE GETIRME FARZ OLDU

    CEVAP YAZ 1 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro