Ehliyetini kopyaladı arayıp 'hayatında değişti mi' diye soruyordu

ANTALYA'da oturan Enis Ömer Huylu'nun ehliyeti ve nüfus cüzdanı, iddiaya göre 4 yıl önce kopyalandı. Dolandırıcının kendisini telefonla arayarak "Hayatında hiç değişiklik oluyor mu?" diye sorduğunu belirten Huylu, "Bu nasıl bir dolandırıcılıktır? Nereden ulaştı bu kadar bilgiye?" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ehliyetini kopyaladı arayıp 'hayatında değişti mi' diye soruyordu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 03 Eylül 2018 16:50 wifi polis uygulaması olduğu maalesef doğru.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 15:53 Güzelim Ülkem dolandırıcılar cenneti olmamalı. Gerekli takip ve caydırıcılık uygulanmalı.

    CEVAP YAZ 0 4
  • adalet 03 Eylül 2018 13:42 Bundan bir ay önce bir lokantaya gittim Wi-Fi’a bağlanmak istedim benden Tc kimlik soruyor. Öyle bir şey olmayacağını lokanta sahibine söyledim , Polis uygulaması olduğunu söyledi. Tabii yalan Çok özel bilgiler basit şeyler için kullanılabiliyor.

    CEVAP YAZ 0 6
  • KAKTÜS 03 Eylül 2018 13:26 Bizim memlekette dolandırıcı olmak çok kolay. Cezada yok. Ohh ne ala."Hırsız her zaman haklı. Ev sahibi suçlu" Maalesef Kanunlarımız ceza vermiyor. Ama Türk toplumuda farklı değil. Çevrenize bakın en basit bir olayda suçlu insanlar her zaman haklı oluyor. Demek ki kanunlar da sorun yok. SORUN TÜRK TOPLUMUNDA

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:01 Biri mahkememi dedi adaletmi dedi?!

    CEVAP YAZ 3 9
  • Nazım 03 Eylül 2018 12:36 Ve ayrıca bu kadar bilginin, arkadaşın çalıştığı herhangi bir işyerinin insan kaynaklarından sızdırıldığını düşünüyorum.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Nazım 03 Eylül 2018 12:34 İnsanlar kimliğini kaybetti zaman veya kimliği çalındığı zaman T.C. kimlik numarası hemen değiştirilmeli. Bu da olacak. İlerde kesinlikle T.C. numarası değişecek. T.C. numarası değişirse bu tür dolandırıcılık olayları kökten çözülür. Arkadaşın şu an için Allah yardımcısı olsun, gerçekten zor durum.

    CEVAP YAZ 1 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro