Ebu Cehil’e merhamet, Fazıl Say’a nefret…

Sanki bu din hiç yaşanmamış gibi hareket ediyoruz...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Ebu Cehil’e merhamet, Fazıl Say’a nefret… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Misafir 06 Eylül 2018 09:09 kişi kendisini kandırır kim ne yaparsa yapsın, kimse kimseyi zorla ne cennete nede cehenneme sürükler her kişi kendi heybeyisini doldurur vs...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 06 Eylül 2018 09:09 kişi kendisini kandırır, kim ne yaparsa yapsın, kimse kimseyi zorla ne cennete nede cehenneme sürükler her kişi kendi heybeyisini doldurur vs...

    CEVAP YAZ 0 2
  • salih kara 04 Eylül 2018 13:45 Kur'an ve Hz. Peygamber'in İslam'ı ile günümüz İslam'ı arasında dağlar kadar fark var... Herşeyden önce bugünün müslümanlarının söyledikleri ile yaptıkları bağdaşmıyor; hoşgörüden söz ederler, ama zerre-i miskali yoktur...

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 04 Eylül 2018 05:24 Günümüzde İslam adına ortaya atılan görüşler, verilen fetvalar, ihdas edilen kural ve kurumlar, hayatın doğal akışına ve insan tabiatına aykırı trajik özelliklere sahiptir.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 08 Eylül 2018 06:26 Sen çok bilgili ve alim bir zatmısınki acaba

    0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 23:50 Mustafa Sabri Beşer..SİZİ KUTLUYORUM GÜZEL YAZI...KİMSENİN KİMSEYİ YARGILAMASI HAKARET ETMESİ DOĞRU DEĞİLDİR HERKESİN İNANCI KENDİNEDİR..EMİRHAN MERDOCAN

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 16:10 İşgal edilen Mekke'de katliamlar yapılmıştır!................... Ebu'l-Hakem (Türkçe: Bilgeliğin Babası) olarak da bilinirdi, çünkü Kureyş kabilesi içinde bilge bir adam olarak kabul edilirdi............Müslümanlar onu Ebû Cehil (Arapça: أبو جهل) (Türkçe: Cahilliğin Babası) takma adıyla andı.

    CEVAP YAZ 2 21
  • seyfo 03 Eylül 2018 13:56 ebu cehilde dinsiz putperesti, fazıl sayda ataistim beni müslüman mezarlığına gömmeyin diye çığırıyordu birzamanlar...size ne olduda ondan yanasınız beyefendi..

    CEVAP YAZ 40 26
  • Misafir 12 Eylül 2018 10:01 bir zmanlar diyorsun ya, bi zamanlar yani grçmiş şu anda ne düşünür ne yaşar bilebilirmisin....?

    0 0
  • rabia 03 Eylül 2018 13:14 arkadaşım, dinimize merhamet ve hoşgörüyü öğrenmesi gerekiyormuş fazıl sayın...{annesinin ölümüyle]. zamanında dinimize neler dediğini unutmadık, anlatabiliyormuym.

    CEVAP YAZ 2 16
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:45 inançlı değilse namazda saf tutması doğrumu sonuç olarak bu namaz saygı duruşu yada anma töreni değil

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 06 Eylül 2018 08:37 kişi kendisini kandırır kim ne yaparsa yapsın, kimse kimseyi zorla ne cennete nede cehenneme sürükler her kişi kendi heybeyisini doldurur vs...

    0 0
  • hakkı 03 Eylül 2018 10:13 buğday eken buğday biçer, arpa akan arpa biçer. insanların değerlerine saldırırsan gün gelir en acı anında, en acıyan yerine yersin yumruğu. ha sakın bu yapılanı tasvip ettiğimi sanmayın. ama fazıl sayda bana neden böyle söyleniyor diye düşünmeli.

    CEVAP YAZ 3 5
  • nadim hatipoğlu 03 Eylül 2018 10:10 sayın REİSİN VE BAZI BAKANLARIN fazıl sayı arayarak baş sağlığı dilemesi çok iyi olmuştur bu gün bu sıkıntılı süreçte olumlu bir adımdır.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:07 bu yazılardan daha çok daha çok beklıyoruz hele böyle bir zamanda.

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro