Dünya iki manyaktan daha masumdur

Karşı taraflar dediğim Deli Tramp ve Tilki Putin, ikisinin de ipiyle kuyuya inilmez ama Türkiye’nin evi maalesef iki mahallenin tam ortasında.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dünya iki manyaktan daha masumdur yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • mevhibe inal 22 Nisan 2018 16:34 Deliye bak oyunu oynanırken.. Provokasyonlarla hedef şaşırtan, Böl-Yönet ustası İngiltere ve 2 oynayıp, kaybetmeyen Sahte Bayrak ustası İsrail'i yabana atma!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 20 Nisan 2018 17:09 Recep'i Unuttun!....................... Baskın seçim sürecinde Adalet, İçişleri Haberleşme bakanları ile Cumhurbaşkanı görevi bırakmalı......... meydanlarda zıplayan Partili Cumhurbaşkanı olmaz!... Olamaz!.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Nisan 2018 14:08 O zaman tek seçenek kalıyor, çok güçlü bir Türkiye lazım, onu da çoğalttığınız imam hatipler de Deist yetiştirerek değil, meslek liselerinde ve üniversitelerde bilimsel çağdaş eğitimle sağlayabilirsiniz. Dünyanın en kötü eğitim sistemine sahip olup birde, güçlü ülke olmaya kalkarsanız gülünç olursunuz. nokta...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 14 Nisan 2018 12:15 taraf olunacak ne var,zaten herkes bitaraf,çıkarın tarafı

    CEVAP YAZ 0 2
  • vatandaş 14 Nisan 2018 07:23 sayın yazar yazmış '' Dünyanın en kötü eğitim sistemine sahip olup birde, güçlü ülke olmaya kalkarsanız gülünç olursunuz.'' görüyorsunuz konuşmaya gerek yok

    CEVAP YAZ 0 2
  • mustafa sarı 13 Nisan 2018 17:22 Üçüncü güç olmsını düşündüğünüz yada hayal ettiğiniz gurup umut verici değil

    CEVAP YAZ 0 3
  • Erol Baron 12 Nisan 2018 19:37 Bu kadar öldürücü silahların bir gün kafadan çatlak mahalle manyaklarının eline geçeceği belliydi. ABD ve Rusya karşısında yeni ve dengeleyici 3. bir güç daha lazım ve nükleer sayesinde inşallah bu güç biz oluruz.

    CEVAP YAZ 0 4

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro