Dün de ittiniz, bugün hala itsiniz!

Onlar istediğine hakaret yağdırabilir, istedikleri inanca ve kutsala dilediği şekilde küfredebilir, dilediğini dilediği gibi linç edebilirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dün de ittiniz, bugün hala itsiniz! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 01 Ağustos 2018 19:18 VEEE DOLAR DOLDU 5 TL OLDU.................

    CEVAP YAZ 7 5
  • Haddini Bil! 01 Ağustos 2018 13:32 Azgın azınlık % 48 mi oluyor ? Yoksa % 42 oy alan Akp mi?

    CEVAP YAZ 18 7
  • Misafir 01 Ağustos 2018 17:59 %22'den asla yukarı çıkamazsınız başa kim gelirse gelsin, Son seçimde her kesimden oy aldınız sırf Erdoğan'ı devirmek için....

    0 1
  • misafir 31 Temmuz 2018 18:40 ağır ol dostum... fazla ileri gidiyorsun...

    CEVAP YAZ 56 14
  • Misafir 31 Temmuz 2018 21:21 agır dedigin ne? zorununa gitti?

    14 36
  • Misafir 01 Ağustos 2018 09:36 ağır olması gereken kim? senelerce bu milletin tercihine saygı duymayan, bu milletin milli ve dini değerlerine saygı duymayanlara demek istedin herhalde!!!

    3 33
  • Misafir 01 Ağustos 2018 12:10 Çorlu'da meydana gelen tren kazasında 24 kişi feci şekilde can vermişti. Hakkari'de münferit bir olaya ZIPLAYAN AKP'li Şentop'a göre tren faciasının araştırılması, acı istismarı dedi!....

    1 4
  • Misafir 02 Ağustos 2018 02:34 sakin ol şampiyon!!!!

    0 0
  • Misafir 31 Temmuz 2018 15:13 Mesut asrın liderimizi çok seviyorsa, federasyon başkanı Demirören Ziraat Bankası’ndan kredi ayarlasın, gelsin Başakşehir’de oynasın.

    CEVAP YAZ 3 5
  • HASAN ÖNER 31 Temmuz 2018 12:11 ALLAH RAZOLSUN AĞIZINA ÜREĞİNE SAĞLIK.

    CEVAP YAZ 28 48
  • KARAKALEM 31 Temmuz 2018 11:23 İT İTTİR NE YAPSAN DEĞİŞMEZ, BU HAVLAMA VE HIRLAMALAR HER ZAMAN OLACAKTIR.KAALE ALMAYA DEĞMEZLER.

    CEVAP YAZ 5 14
  • Misafir 31 Temmuz 2018 11:20 Dinselleştirme projesi çöktü.... İmam hatip eve yakın olsa da tercih edilmedi..Yarısı boş dı ...

    CEVAP YAZ 54 16
  • misafir 31 Temmuz 2018 10:28 ben de yazının içeriği ile ilgili bir şey demeyeceğim. üslup olmadan asla...

    CEVAP YAZ 9 4
  • İTE DALAŞANLARA SELAM OLSUN 31 Temmuz 2018 10:27 AĞZINA YÜREĞİNE KALEMİNE SAĞLIK SÜLEYMAN ÖZIŞIK.İYİKİ SEN VE SENİN GİBİ HAKKI SAVUNAN ,HAKKI TUTUP KALDIRAN MEHMET AKİF YÜREKLİ İNSANLAR VAR.ALLAH YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN.

    CEVAP YAZ 38 115
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:24 kendinimi söylüyorsun

    CEVAP YAZ 10 22
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:17 seviye ve uslup bu yazarda yerlerde geziyor.biraz uslup ve ifade egitimi al dicem ama cahil zaten cahildir ve faydasi olmaz

    CEVAP YAZ 89 35
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:38 söylediklerinin hangisi yanlış. gerçekleri söyleyince seviyesizmi oluyor. ama sizin taraftan biri gerçekten seviyesizlik yapsa oooooo güzel söyledi dersiniz. işte sizin adalet teraziniz bu.

    16 10
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:41 Haklısın kardeş adam aynalara küs, hoş bu sitenin yazarlarının hemen hemen hepsi aynalara küsmüşler.

    2 9
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:48 Geldi bi chpkklı daha. Doğru tespitlerle canınızı sıkmaya devam edeceğiz yoldaş

    13 123
  • ertekin batur 31 Temmuz 2018 09:56 Hepimizi bi kazığa bağla etrafımızı göremeyelim Süleyman.Elektiriğe doğalgaza ekmeğe zam geldi,dolar 5 lira,IMF den borç alınacağı söylentiler arasında,dış borç 450 milyar dolar,ekonomi tarım eğitim hallaç pamuğuna döndürüldü,tarikatlar ülkeyi kuşatıyor,her şey satılıyor ama siz iktidar kalemleri bunları yazmıyor Allah peygamber edebiyatı yapıyorsunuz...

    CEVAP YAZ 14 16
  • Misafir 31 Temmuz 2018 10:14 iyi de muhalefet ne yapıyo hepsi kendi menfaatleri peşinde gerçekten muhalefet görevini yapsa gerçeklerin peşine düşse ama önyargılarından kurtulup gerçek konularla uğraşmıyo

    4 5
  • Misafir 31 Temmuz 2018 13:26 Misafir 10 14 ..muhalefet ne yapa bilir ki ?Ağzını açsa anında terörist ilan edilip tazminat davası açılıyor.Sürekli bu yandaş medyacılar tarafından kötülenip hain gibi gösteriliyor.Baksan HDP yi CHP soktu meclise diye yaygara yapılıyor.Bir kara propagandadır gidiyor.

    55 7
  • DWeeerrrrrrrrrr 31 Temmuz 2018 09:47 OHAL’i kalıcı hale getiren yasa, Resmi Gazete'de yayınlandı...Devletin Vali ve kaymakamları Saraya bağlandı...........

    CEVAP YAZ 68 19
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:43 Evet Dün de ittiniz, bugün hala itsiniz!

    CEVAP YAZ 5 14
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:38 atatürrkün ilkelerinden gidiyoruz vede seviyoruz

    CEVAP YAZ 62 13
  • Vatansever 31 Temmuz 2018 09:36 Sanatçı kişi Atatürk'ü seviyorum demiş zaten. Peygamber ede aşığım demiş. Bunda anlamadığınız ne bire gafiller. Yorumunuzda bile rahmetli Atatürk'ten yana görünüp dine saldıran uyuz itlerden bahsediyor yazar efendi. Unutmayın her nefis ölümü tadacak elbet inanmadığınız o kabre gireceksiniz ve İslama ve Müslümanlığa yaptığınız tüm çirkinlik ve saldırılardan hesaba çekileceksiniz. ''Zalimler için yaşasın cehennem'' demişler bu aklıma gelince içim çok rahatlıyor. Elhamdülillah

    CEVAP YAZ 2 20
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:47 allaha çok şükür müslümanız ..ama kimin hangi kabre gireceği ne seni ne beni ilgilendirmez ...o kabir sanada banada geçerli kimbilir seninde benimde nice günahlarımız vardır dimi...

    34 4
  • Misafir 31 Temmuz 2018 13:27 yıl olmuş 2018 elalem marsa koloni kurmaya hazırlanıyor sizler hala kabir zebani muhabbetindesiniz.

    4 3
  • Sema 31 Temmuz 2018 09:35 Duygularımı dile getirdiniz. Kaleminize sağlık.

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:30 muhterem süleyman bey kardeşim boşverin şu sosyal medyada kendine yer edinmeye çalışan denen hastalıklı tipleri millet hiç umursamıyor bunları eğer bunların gerçekten dedikleri kadar güçleri olsaydı şu anda ülkeyi onlar yönetirdi

    CEVAP YAZ 12 14
  • akın 31 Temmuz 2018 09:29 Bir iki tane saçma sapan hesaptan twitleri ciddiye alıp da Alanson linç ediliyor demek tam bir akıl fukaralığı

    CEVAP YAZ 12 8
  • Burdayiz. 31 Temmuz 2018 09:23 O cümlelerden rahatsız olanlar zaten Türk değildir, düşmanı tam denize atmadığımız kanıtıdır sonradan Atatürk kisvesi giyerek içimize girmiş olan hala kendini Türk olarak görmeyen ajanlardır, bunları kayda almayın.

    CEVAP YAZ 12 7
  • adil değilller 31 Temmuz 2018 09:21 insanlar tepki veriyor çünkü bu hükümet seçimleri adil yapmıyor.bir tarafta iki jumbo jet bedava yakıt, örtülü ödenekten para, 28 kanal zaruri yayında,30 iftar ve t.v yayını,her cuma lehte hutbe,diyanet arkada, diğer tarafta ya para yok yada aday hapiste yada 8 kişilik kiralık uçakta aday halktan para topluyor ve 2 kablolu televizyon

    CEVAP YAZ 11 24
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:20 Asagida birisi diyor ki bu ulkeyi evliyalara borcluymusuz!!!Ne diyeyim ki size,Ataturk un emekleri haram zikkim olsun,git evliyalarla yasa...bu zihniyet Armabaistan a,Katar gidip geldikleri zaman dua ediyorlar iyi ki Turkiye de yasiyoruz diye.Peki bunlari kime borclusun?Ataturk un hepinizin uzerinde "Kul Hakki"var inkar eden kendisini inkar eder.

    CEVAP YAZ 99 45
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:39 maalesef bu ülkenin gerçeği kardeşim bu. o yüzden eğitim çok önemli. çocukken bu ülkenin çocuklarına, eğitim vermezseniz, böyle zekası kıt insanlar yetişir.

    1 8
  • KILIÇASLAN 31 Temmuz 2018 09:10 "Yıllarca bu milleti karanlığa ittiniz. 40'larda 60'larda 80'lerde karanlığa ittiniz. Dün de ittiniz, bugün hala itsiniz" demiş. İşte bu itler Osmanlıyı yıkan ve kendini çağdaş laik demokrat ilan eden SEBATAİST YAHUDİLER' dir. Hepsinin görünümü beyfendi, hanımefendi gibi olup kimliklerinde de "İSLAM" yazmaktadır. ama kalplerini şeytana satmış kripto yahudilerdir. Allah cc hepsine lanet etsin

    CEVAP YAZ 18 14
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:59 hahahaha...Bir de o Sabetayistlerin kripto soyadlarını araştır bak ucu nerelere gidecek.Bir kaç örne Örnek:İpekçi,Akman,öZ,Işık,Özışık, Kaynak:Ilgaz Zorlu

    1 7
  • aslnn 31 Temmuz 2018 09:07 sizde farklı değilsiniz işinize gelmeyeni linç etmek meslek gereği gibi hareket ediyorsunuz

    CEVAP YAZ 23 22
  • Misafir 31 Temmuz 2018 09:06 BU SOYSIZLARA İT DEMEK HAYVANATA HAKARETTİR VATANSIZ HAİN SÜRÜLERİ SAHİBİNE SADIK KÖPEK OLARAK GÖRÜLMEMELİ ÇÜNKÜ BUNLARIN VATANI YOK KİM GÜÇLÜYSE ONUN ALTINDALAR...

    CEVAP YAZ 21 88

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro