DSP referandum oyunu açıkladı

Demokratik Sol Parti-DSP Genel Başkanı Önder Aksakal, referandumda 'hayır' oyu vereceklerini açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN DSP referandum oyunu açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • bülent 05 Şubat 2017 18:00 başbakan demiş ya,hdp de fetoda hayır diyor.Onun için biz evet diyoruz demiş.Bu ülkenin yarısı teröristmi oluyor şimdi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • ADEM 05 Şubat 2017 14:38 Karalama, aşağılama, itibarsızlaştırma, korkutma, sindirme hepsi Kapitalist Sisteme özgü davranışlar. Aldatma ve Sömürme niyeti taşır. Allahın her kulu önemlidir ve yaptığından kendi sorumludur. Bir kişiye bu kadar yetki verilmez. HAYIRlısı

    CEVAP YAZ 1 0
  • halkçı 05 Şubat 2017 10:22 ecevitin partisi tabiki hayır diyecek dogrusuda budur

    CEVAP YAZ 1 0
  • Ayla 05 Şubat 2017 10:21 erör örgütleriyle aynı fikirde olan hiçbir partiyi bundan sonra tanımıyoruz

    CEVAP YAZ 1 2
  • Erol 1 05 Şubat 2017 03:01 benim bu anayasa teklifinde canımı sıkan seçilmişler 600 kişi olacak mecliste oturacak.Başkan ise dışarıdan istediği ile hükümeti kuracak.Bu bir de 18 yaşında ki çocuk.ülkede bakan olsa ne yapar.ülke çoluk çocukla yönetilir mi.kafam karışık kafam.Evet mi desem..

    CEVAP YAZ 0 4
  • Erol 1 05 Şubat 2017 02:59 Cumhurbaşkanı tek olmak istiyor ise güzel bir teklifim var.BAşbakanlık makamı olmasın.Sadece cumhurbaşkanlığı makamı olsun.Partisi ve vekilleri ile seçime girsin.Kabinesi vekillerinden seçilsin.Parlemento da bu gün olduğu gibi devam etsin.Yetkileride aşbakan ve cumhurbaşkanının tüm yetkileri olsun.

    CEVAP YAZ 0 1
  • adakger 05 Şubat 2017 01:40 2001 krizine kadar 80 darbesinden sonra hep dsp oy verdim niye... yerli ve milli dedik ama sabırları taştı, meclisten başörtüsü kadfının kovulmasından 2001 ekonomik kriz darbesine, abd enin atadığı derviş bakan etrmenize kadar ilk defa elim kırılsaydı dedim ve şimdi sizn sayenizde son 10 yıldır hep dünydaki tek ve gerçek devrimci lider olan Erdoğan'a oy veriyorum.. siz de hala maşalığa devam edin oyunuyz %20 den binde 1 düştü ulan topunuz hayır desniz kaç yazar emperyalist düzen uşakları..

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 05 Şubat 2017 01:02 böyle bir parti hala varmıki.

    CEVAP YAZ 2 3
  • HALK OYLAMASI 05 Şubat 2017 00:35 MUHTEREM,REFERANDUM NE DEMEK AÇIKLAR MISIN?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bünyamin 05 Şubat 2017 00:16 Benim merak ettiğim konu.saray sayın erdoğana mülk olmayacağına göre erdoğandan sonrası nasıl olacak,Bakanlar kurulunun bile olmıyacağı bir devletin idaresi nasıl olacak.her şey sayın başkanın iki dudağı arasında ve imza atacağı kalemin ucunda olunca Sayın erdoğana Allah gecinden versin emri hak vaki olduğunda gelen gideni aratmasın.mesela Dün bir bugün iki trump ortalığı karıştırdı aüksek mahkeme başkanı ile karşı karşıya geldi bakın.Kaldıki Türkiye ABD değil.Çünkü ABD de hukuk konuşur.Bizde hukukun konuşmadığını cümle alem bilir.Allah hayırlısını verir inşaallah.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Necati 05 Şubat 2017 00:04 Dayatma falan yok efendi! Herkes özgürdür ama teröristlerle aynı saftasınız. EVET, TERÖRİSTLERLE AYNI SAFTASINIZ! Seçmeninizi teröristlerle aynı safta yet almayı dayatıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 2 3
  • esmer vatandaş 04 Şubat 2017 21:53 DSP diye bir parti m i kaldı

    CEVAP YAZ 2 3
  • CHP NİN ANKET GEZİ ANKETÇİLERİ 04 Şubat 2017 21:03 chp genel merkezinin arka bahçesinde anket yapan '' Gezici FİRMASI '' Seçimlerde en komik , en saçma , gerçeğe en uzak anketleri ile tanınır bilinir. yüzde 10 diyorsa üzerine en az bir 10-15 puan daha koyarsanız gerçek sonuçlara ancak yaklaşırsınz.

    CEVAP YAZ 4 5
  • salih 04 Şubat 2017 19:02 Çalışın bakalım HDP - PKK - FETÖ ile birlikte yanyan

    CEVAP YAZ 4 8
  • Ediz 04 Şubat 2017 18:53 Kandil de referandum kararını açıklamış, hayır diyecekmiş. Hayır cephesinde olmamak için artık sağlam bir gerekçemiz daha var. Kesinlikle, hiç şüphesiz, elbette %100 EVET.

    CEVAP YAZ 12 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro