Dolar/TL 7.22 lirayı gördü yeni haftaya rekorla girdi! 13 Ağustos 2018 kur fiyatı

Dolar kuru dün gece 7.22 lirayı gördükten sonra güne düşüşle başladı. Dolar kuru saat 09.45 itibariyle 6.75-6.83 bandında hareket ediyor.Euro 7.79 lira oldu. Sürekli inip çıkan dolar kurunu anlık verilerle canlı olarak veriyoruz. İşte 13 Ağustos 2018 günü kur rakamları:

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar/TL 7.22 lirayı gördü yeni haftaya rekorla girdi! 13 Ağustos 2018 kur fiyatı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • İlhan varlık 13 Ağustos 2018 22:13 Her çıkışın birde inişi vardır.çıkarken tutacak dal bulunur lakin inerken tutacak dal bulunmaz maazallah kafa üstü gidilir.abd nin 1990 larda dört trilyon dolar borcu olduğu söylenirdi.tarih tekerrür edecek inanların ve mazlumların ahları ve dualarıyla yerle yeksan olacağı günler yakındır.

    CEVAP YAZ 0 1
  • KARTAL 13 Ağustos 2018 14:59 HERKES ÜLKESİNİ SEVMELİ, AMA YAPILAN YANLIŞLARI DA GÖRMEZDEN GELMEYELİM. SİZİN ELİNİZDE HAİNLERİ VE VATANSEVERLERİ ÖLÇEN BİR TARAZİ Mİ VAR. ANAYASA ATILDI, YAZARKASA ATILDI EKONİMİ ÇÖKTÜ DİYENLERE SORMAYALIM MI? BİR TWEET ATILDI. MEMLEKET NE HALE GELDİ. MEMLEKETİ SANKİ BAŞKALARI YÖNETİYOR. YÖNETENLER HER OLUMSUZLUKTA KENDİLERİ SÜTTEN ÇIKMIŞ AK KAŞIK, SÜREKLİ BİR SUÇLU BULUYORLAR. ELEŞTİRENLER HAİN OLUYOR.BİRİLERİNİN BECERİKSİZLİKLERİNİ, BİRİLERİNE HAİN DİYEREK GEÇİŞTİREMEZSİNİZ.YAZIK BU MEMLEKETE VE İNSANLARINA.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 13 Ağustos 2018 14:42 İyi de doların fiyatını biz belirlesek olmaz mı?.Mesela bütün bankalara ve döviz bürolarına dolar bu saatten sonra 3 bin lira dense,ne olur?.İstedikleri kadar dolar toplasınlar,elinde patlayınca,bir daha böyle bir halt yemezler.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Selim 13 Ağustos 2018 14:38 Gun ayrisma gunu degil birlik olma gunudur.Yabancı ulkeler bile oynanan oyunun farkinda ve simdilik 7 ulke acikca ulkemizle dayanisma icinde oldugunu belirtmisken bizlerin olayi siyasetten ayri dusunerek mevzunun siyaset ustu oldugunu anlamamiz, hedefte tum vatandaslarimiz ve vatanimiz,ulkemiz oldugu bilinmeli, oyunlara ve yanlış yonlendirmelere gelmememiz, zor gununde ulkemiz icin gereken her turlu fedakarligi yapmaya hazir olmamiz gerektigi hususu aklimizdan hic cikmamali.Biz 81. Milyonluk kocaman bir aile, bir eviz.Evimizi ve ailemizi birlikte koruyalim

    CEVAP YAZ 1 5
  • Görev başı 13 Ağustos 2018 14:08 Söylemler doğru ancak hükümetten somut adımlar atmasını bekliyoruz. Böyle sürekli konuşarak mi bu saldırıyla mücadele edeceğiz. Dolara bakılırsa alınan önlemler yetersiz. Sadece milletin dolar bozdurmasiyla olmaz. Millet, olan doları zaten daha önce bozdurmustu. Şimdi elde fazla birşey kalmadı. Yetkililer şikayet etmeyi söylenmeyi artık birakip güçlü adimlar atmalılar. Ülkemiz bu sorunu aşabilecek güçtedir. Eğer asamazsak bilin ki birileri görevini hakkıyla yapmıyor yapamiyor demektir.

    CEVAP YAZ 0 7
  • fikret boduroğlu 13 Ağustos 2018 14:05 daha önce,yanılmak isterim ama dolar 7-7,5 tl arasını görür, ve 7,5 dan sonrası için tahminde bulunmak istemiyorum ,sonrası tufan demiştim.bizi göz göre göre yapılan ,ben bilirim ci yanlışlar buraya getirdi.merkez bankası iki önemli silahını kullanamıyor.erdoğan istemediği için yapması gereken faiz artırımını yapamıyor,yeterli ve serbest döviz rezervi olmadığı için piyasaya döviz veremiyor.dolar nerede duracağına kendisi karar verecek.ölenler ölecek,kalan sağlar ile idare edeceğiz.ülke ve toplum fakirleşti.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Sonuna kadar 13 Ağustos 2018 13:40 Dolara kendinizi satmayin TL kaybediyor diye pes etmeyin sonuna kadar direnmek var gerkirse savasmakta var dünyada biz ahiret icin yasiyoruz Kimse parayla dogmadi kimse mezarada götüremedi Aramizda param gitti diye agliyanlar var yaziklar olsun size.

    CEVAP YAZ 6 20
  • Misafir 13 Ağustos 2018 13:01 Yorumcular sizi çok karakterli(!) gördüm.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Güneş 13 Ağustos 2018 12:57 Tedbirler alınıyor, doların düşüşü hızlı olacak. Dolarcıların vay haline !

    CEVAP YAZ 8 20
  • misafir 13 Ağustos 2018 12:41 TÜRKİYE’NİN KAYBEDECEKLERİ DAHA FAZLA ABD ili bilek güreşi de dünyanın gözü önünde cereyan ediyor. ABD’nin kaybedecekleri Türkiye’nin kaybedeceklerinin yanında devede kulak bile sayılmaz.Ekonominin en zayıf, en aciz olduğu şu günlerde okyanus ötesi ile “it dalaşı” fikrini Erdoğan’a telkin edenler esasında Erdoğan’ın kuyusunu kazıyor

    CEVAP YAZ 2 5
  • Turgay 13 Ağustos 2018 12:40 Döviz bürosunun yanından geçerken baktım Dolar alış 6.30 Satış 6.80 gidin dövizinizi bozdurun bir de döviz büroları sizi sevsin!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:27 büyük oyun reisin oyunu abd bahane ederek develüasyon yapıyor milletin eli,ndeki paralarıda bastığı paralarla alacak bir 3-5 sene daha vakit kazanacak yerseniz ama yersiniz

    CEVAP YAZ 4 8
  • TRABZONLU!!!!! 13 Ağustos 2018 12:22 Namuslular için Namus Parayla Satılmaz.

    CEVAP YAZ 3 5
  • hak adalet 13 Ağustos 2018 12:03 Şunu merak ediyorum. RTE oluşan olumsuz olayları hep başkalarına bağlıyor. Yok mu bu adamın hatası. Ülke neden bu hale geldi. Kürt Politikası Suriye Irak bunlar hata değil mi? Suriyede milyonlarca dolar kullanıldı kazancımız ne... Ayrıca siz AKP ve MHP liler dışarı çıkmıyorsunuz gabila bu zamlara ne diyeceksiniz herşey uçtu bunuda ABD yapıyor değilmi... Yoksa siz mitiglerde aldığınız döner ve ayran ile yıllık karnınızı doyuruyorsunuz siz markete gittinizmi arabaya biniyormusunuz herşey uçtu bunun tek sorumluları siz bu adamları halen koruyan ve onlara oy verenlersiniz....

    CEVAP YAZ 2 7
  • misafir 13 Ağustos 2018 12:01 7.22 yi gören dolar diye başlık yanlıştır,psikolojik sınırı yukarı çeker admin..şu ankini yaz yada başlık olarak bu rakamı kullanma.

    CEVAP YAZ 2 4
  • La Havle 13 Ağustos 2018 11:51 Vicdani olarak dolar kullanmayın. Herkes ithalatçı mı

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:42 Kullandığın bilgisayarı,telefonu tl ile alıyorsun değil mi?

    1 7
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:48 BORCUMUZ GECEDEN BU YANA % 8 DAHA ARTTI. YANİ 480 MİLYAR DOLAR 480*6,42=3081,60 TRİLYON LİRAYDI ŞİMDİ 6,80*480= 3264 TRİLYON LİRA 3264-3081=183 MİLYAR LİRA DAHA BORÇLANDIK .GECEDEN BU YANA !!!!

    CEVAP YAZ 2 4
  • efe 13 Ağustos 2018 11:41 biri demis ki dahi lider rte dolar alan yaya kalir demis. dolarinu gecmiste dahi lidere uyarak bizduranlar bunlarin cogu orta gelir gurubu gaz yiyenler simdi cali supurgesi ariyorlar..

    CEVAP YAZ 4 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 11:18 Bu oyunlara gelmeyin dolarla iş görmeyin tl itibarını kurtarın paranıza malınıza güvenin.

    CEVAP YAZ 3 4
  • as 13 Ağustos 2018 10:54 ''yola devam.. dış güçlere boyun eğmeyelim...''

    CEVAP YAZ 7 9
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 10:54 BU HAKLA BATILIN,, İMANLI ALLAHTAN KORKANLA İMANSIZIN NAMUSLUYLA NAMUSSUZUN SAVAŞI GARDAŞ,DÜNYADA İKİ MİLLET VAR BİR DİNSİZLER SATILMIŞLAR ALÇAKLAR AHLAKSIZLAR İSLAM DÜŞMANLARI İNSANLIK DÜŞMANLARI ,İKİNCİSİ İSLAMIN İNSANI YAŞATKİ DEVLET YAŞASIN DİYEN İNSANİ MERHAMETLİ ADALETLİ KULLUK YOLU ,BU ALÇAKLAR NE MÜSLÜM GÜNDÜZLER NE FETÖLER NE ADNAN OKTARLAR NE SAHTE ŞEYHLER SOKTU ARAMIZA SIRF BİZİ İSLAMDAN KOPARMAK İÇİN ,İSLAMDAN KOPAN HEYVANDAN DAHA AŞŞAĞILARA DÜŞÜYOR İZLEYİN GÖRÜN.NE VATAN SEVDASI NE DEVLET BAŞKANI SEVGİSİ SAYGISI NE TOPRAK NE BAYRAK NE AR NE NAMUS BİR ŞEY KALMIYOR İZLEYİN ,DERS ALIN İMTİHAN DÜNYASINDA ,DOLAR ON LİRA VEYA ÜÇ LİRA OLACAK HİÇ FARK ETMEZ AMA BU HAİNLER HEP BÖYLE ALÇAK KALACAKLAR

    CEVAP YAZ 6 6
  • Misafir 13 Ağustos 2018 12:47 Dünyada 2 türlü millet var birinciler çoçuklarını bilimle eğitip,yetiştirenler bilime sıkı sıkıya sarılıp dini hurafelerden hızla uzaklaşıp teknoloji üretenler ötekilerde bilim yerine dini tercih edenler kadının başı ile saçı ile zamanını heba edenler bir şey üretmeyip üretenlerden borç dilenenler. Gerisi fasa fiso. Siz gidin cüppeliyi dinleyip karınızın kızınızın saçının bir telini göstertmemeye çalışın ne işiniz var ilimle,teknoloji ile.

    13 7
  • MİSAFİR 13 Ağustos 2018 10:53 BU HAKLA BATILIN,, İMANLI ALLAHTAN KORKANLA İMANSIZIN NAMUSLUYLA NAMUSSUZUN SAVAŞI GARDAŞ,DÜNYADA İKİ MİLLET VAR BİR DİNSİZLER SATILMIŞLAR ALÇAKLAR AHLAKSIZLAR İSLAM DÜŞMANLARI İNSANLIK DÜŞMANLARI ,İKİNCİSİ İSLAMIN İNSANI YAŞATKİ DEVLET YAŞASIN DİYEN İNSANİ MERHAMETLİ ADALETLİ KULLUK YOLU ,BU ALÇAKLAR NE MÜSLÜM GÜNDÜZLER NE FETÖLER NE ADNAN OKTARLAR NE SAHTE ŞEYHLER SOKTU ARAMIZA SIRF BİZİ İSLAMDAN KOPARMAK İÇİN ,İSLAMDAN KOPAN HEYVANDAN DAHA AŞŞAĞILARA DÜŞÜYOR İZLEYİN GÖRÜN.NE VATAN SEVDASI NE DEVLET BAŞKANI SEVGİSİ SAYGISI NE TOPRAK NE BAYRAK NE AR NE NAMUS BİR ŞEY KALMIYOR İZLEYİN ,DERS ALIN İMTİHAN DÜNYASINDA ,DOLAR ON LİRA VEYA ÜÇ LİRA OLACAK HİÇ FARK ETMEZ AMA BU HAİNLER HEP BÖYLE ALÇAK KALACAKLAR

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 13 Ağustos 2018 10:29 Dolar alan yaya kalir. Büyük dahi dünya lideri "RTE"

    CEVAP YAZ 13 16
  • Emekli Öğretmen 13 Ağustos 2018 10:20 Zarrab denilen sahtekar ve çevresi milyarlarca dolar para kazandı diye, bu dolandırıcılığın bedelini Türk halkı ödememeli...HALKBANK davası her geçen gün aleyhimize ilerliyor.

    CEVAP YAZ 4 11
  • Derya Topuzdağ 13 Ağustos 2018 10:00 geçen zamanlar acıları unutturduğu gibi,hayatın akışındaki gerçekleri de unutturuyor.Yüzlerce yıllık haçlı seferlerinin unutulması gibi,ülkemizde ki haçlı darbelerinin unutulması gibi .Osmanlıdan başlayan 15 Temmuza kadar olan süreçteki darbeler hep böyledir.Şimdi olan da onların devamıdır.Çözüm milli birlik ve beraberlikle bütün güçlüklerin zorlukların üstesinden gelmektir.

    CEVAP YAZ 25 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro