Dolarda dalgalanıyor 4.9.2018 salı günü dolar-euro ne kadar

Dolar kuru güne yükselişle başlamasının ardından 6.68 seviyelerinde dengelendi. Ancak öğle saatlerinde Rusya'nın Suriye'nin İdlib kentini vurduğu haberiyle yükselişe geçti. Euro ise 7.75 seviyesine yükseldi. Peki altın fiyatları ne durumda? İşte kapanış rakamları...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolarda dalgalanıyor 4.9.2018 salı günü dolar-euro ne kadar haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • Misafir 04 Eylül 2018 15:43 kim yönetiyor bu ülkeyi bilen var mı a-chape b-dış güçler c-şatolarda yaşayan döviz baronları d-bize şarbonlu ürünleri yediren kırmızı et baronları e-seçilmiş iktidar

    CEVAP YAZ 1 0
  • Alev 04 Eylül 2018 15:15 KUTALP bey, ben kocamın dolarını bozdurdum. Ben ne yapacağımı bilemiyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Enes 04 Eylül 2018 14:48 Satanlar yaya kaldı, alanlar arabada gidiyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • KUTALP 04 Eylül 2018 14:47 Ben yiğit buluta güvenip, babamdan habersiz.. daha ucuza alırım diye 4.80 den bozdurdum. Şimdi ne yapacağımı bilemiyorum. Şu anda 6.70 oldu

    CEVAP YAZ 0 0
  • Posoflu 04 Eylül 2018 13:47 Dolar alan yaya kalir. Dahi dünya lideri "RTE"

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:42 ne var bu ingilterede anlamadım ikide bir gidip geliniyor yoksa rehin verilen altınlar meselesimi konuşuluyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • OFLU BABA 04 Eylül 2018 13:38 TURKIYENIN GUCU DOLARI DUSURMEYE YETMEZ VERIN BRUNSONU ALMAYIN RUSYADAN S 400 GIDISAT IYI DEGIL RUSYAYA GUVENMEYIN DUNYANIN EN KALLES INSANLARIDIR RUSLAR IPTAL EDIN ANLASMALARI ULKE OLARAK YIKIMA DOGRU GIDIYORSUNUZ BENDEN SOYLEMESI BAKIN IDLIBI VURUYORLAR NEREDE TURKIYENIN HATIRI YERLERDE

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 04 Eylül 2018 13:23 buda geçer man adasında doları olanlar rahat

    CEVAP YAZ 2 1
  • serhat 04 Eylül 2018 12:39 iyi ya ! baya dengelenmiş maaşallah.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro