Dolar yükseldikçe ABD Büyükelçiliği de yükseliyor

Türkiye ile ABD arasında yaşanan kriz ve ardından doların sürekli artması yeni elçilik binası inşaatını etkilemedi. Gece gündüz çalışma sürüyor. Zeminin ilk katı göründü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar yükseldikçe ABD Büyükelçiliği de yükseliyor haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 02 Eylül 2018 13:45 hala abd nin elçiliği vs vs konuşuluyor... abd olmuş olsaydı bizim yerimizde o inşaate dahi yaptırım uygulardı durdururdu askıya alırdı , bir çivi dahi çaktırmazdı... Ama nerdeeee bizde o yürek...

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 02 Eylül 2018 11:51 Toki adi altinda yaplan talanin haddi heabi yok...

    CEVAP YAZ 3 14
  • Mehmet 02 Eylül 2018 10:50 Atatürk Orman çiftliği mi kaldı. İlk ırzına geçenler Kenan Evren ve şükerası oldu. Şimdide yene yene bitecek

    CEVAP YAZ 0 8
  • Esnaf 02 Eylül 2018 10:38 Vatanın en güzel topraklarını peşkeş çektiniz gene yaranamadınız abd ye

    CEVAP YAZ 6 10
  • AF 02 Eylül 2018 10:34 DOLAR DEĞERSİZ DİYENLER, ÜLKE DOLARLA KAYBEDİYOR BİLSELER...

    CEVAP YAZ 3 26
  • ruzgar67 02 Eylül 2018 09:32 Allah belanizi vermesin hani Ataturk orman cifligini koruyacaktiniz serefsiz fetocular iki agac kesildi diye ulkeyi ne hale getirdiniz o yilarda kokusmus curumus turkiye vardi

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 02 Eylül 2018 10:06 Söylediğin hiçbir şey anlaşılmıyor. "Fetöcü kim burda işi ne, ağaç kesip ayağa kaldıranlar kimler, araziyi satıp izin veren kim ?" ne yazacaksan bunları bir sorgula da yaz.

    6 9
  • misafir 02 Eylül 2018 09:16 devlet arazisini alanlarada satanlarada allah yedirmesin ,kursaklarinda kalsin

    CEVAP YAZ 0 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro