Dolar yine gerildi! 3 Eylül pazartesi dolar-euro fiyatı

Dolar kuru bu sabaha gergin başladı. Cuma günü kapanışı 6.50 seviyesinden kapatan dolar haftanın ilk işlem gününde 6.69 seviyesine kadar çıktı. Enflasyon rakamlarının açıklanmasının ardından dolarda bir miktar gevşeme yaşandı. Euro günü 7.71 seviyesinde kapattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar yine gerildi! 3 Eylül pazartesi dolar-euro fiyatı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • T.C. ATEİST. 04 Eylül 2018 03:38 Vah ,vah ,ne zaman inecek..?? Kımızı kar yağıncamı..??

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 21:11 Uçtu uçtu dolar uçtu.hslk ise kamikaze gibi yere çakıldı.

    CEVAP YAZ 1 2
  • CEMAL 03 Eylül 2018 20:13 KÜRSÜLERDE SİYASET YAPAN HAKİM VEYA SAVCI, HÜKÜMETİ ELEŞTİRSEYDİ AYNI YORUMU YAPAR MIYDIN BE MİSAFİR. YARGININ GÜVENİLİR OLMASI İLE DÖVİZ NE ALAKA???

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 18:57 KÜRSÜLERDE SİYASET YAPAN HAKİM VE SAVCI İSTEMİYORUZ....YARGIYI GÜVENİLİR KILMADAN DÖVİZİ DÜŞÜREMEZSİNİZ

    CEVAP YAZ 2 10
  • WER 03 Eylül 2018 18:42 DOLAR AÇIKLAMALARLA YAZILIP ÇİZİLMELERLE YANİ Bİ ELLE YÜKSELTİLİYOR GİBİ...

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 18:07 BU AŞAMADA KRİZ İKİ ÜLKENİN BÜROKRASİSİ ARASINDA BİR KRİZ OLMAKTAN ÇIKIP TRUMP TAYYİP ARASINDA İTİŞME OLDU!.......

    CEVAP YAZ 1 3
  • Vatandaş 03 Eylül 2018 18:02 Hani düşmedi dolar o kadar bozdurduk gerçi kaybettirmedi meret zamanında alan kazandı

    CEVAP YAZ 1 8
  • Bu Fakir 03 Eylül 2018 17:50 Dolar nolacak sorusuna "dolsa nolur dolmasa nolur hi hi hi hiiii!" şeklinde cevap verebilen kişiyi TBMM başkanı yaparak bizlere bunu reva görenlere hakkım haram olsun.

    CEVAP YAZ 3 12
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:40 sağolun alım fırsatı verdiniz biraz aldık , durmak yok yola devam..

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 14:19 Stokçuların işi bunlar. Dolar stoklıyorlar. Sonra dolar yükseliyor yahu!!!

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 03 Eylül 2018 12:29 Hadi gidelim, dolar bozduralım.

    CEVAP YAZ 2 2
  • ALİ 03 Eylül 2018 11:55 BU ÜLKEDE DOLAR DÜŞECEKMİŞ DİYENE KİM İNANIR .ULAN KADİR BİLE İNANMAZ BE...DİKKAT EDİNDE 7,5-8 OLMASIN...

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:02 Sokaktaki enflasyondan ve bizzat devlet eliyle yapılan zamlardan sonra dolar düşse ne olur, yükselse ne olur diyen kaldı mı hala? Hayatın her alanında görülen zamlar alım gücümüzü 3 ayda yarı yarıya düşürdü. 2019'u düşünmek dahi istemiyorum. Allah bu milleti aldanan ve aldatan, demogog yöneticilerden korusun. Ya Rabbim biz 4 dönem hata ettik ve aldatıldık. Aldatanlara bir daha bizi aldatma fırsatı verme ya Rabbim.

    CEVAP YAZ 5 11
  • Misafir 03 Eylül 2018 10:23 Niye TL değer kaybediyor? Bir aptalım attığı 2 tweet yüzünden mi? Yoksa ekonominin kötü yönetilmesinden mi? Hangisi doğru olursa olsun vahim bir durum. Artık, iktidarın da TL'nin değer kaybetmesine göz yumduğunu söyleyenler bile var. TL'deki değer kaybı Ağustos'un 2. yarısında mal fiyatlarına yansımaya başladı. ÜFE deki aylık fiyat artışı %6'nın üzerinde. Bunu yıllığa vurursak ÜFE %80'ler civarında.

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 03 Eylül 2018 10:30 YÖNETİMDE DEĞERSİZ ADAMLAR OLUNCA PARANDA DEĞERSİZLEŞİR AKSİNİ BEKLEMEK ABESTİE NE KADAR PARA O KADAR KÖFTE ÇAKTIN

    6 9
  • Misafir 03 Eylül 2018 10:06 dolar tabiki sabah seabh gergin işe başlar bi uyutmadıınzki dostunuz doları....bu sözlerim doları olan gemicikleriyle dolar man adalarına yatırım yapanlara

    CEVAP YAZ 5 20
  • Misafir 03 Eylül 2018 10:01 Eger pinpon topu, bahçe hortumu enflasyon rakamı değilde çarşı pazar enflasyon rakamları aciklanirsa sekiz sınırını geçer demedi demeyin

    CEVAP YAZ 5 21
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:55 ahmet açıklama yapar dolar düşer coni açıklama yapar dolar fırlar ne lan bu. para, piyasaya göre değerlenmeli açıklamalara göre değil. nasıl saçma bir sistem bu.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Farabi 03 Eylül 2018 09:41 Gerile gerile bir yerde kopacak insallah,merak etmeyin.Sabir edin

    CEVAP YAZ 11 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro