Dolar sert düştü 28 Aralık 2017 dolar fiyatı

Dolar/TL, güne yatay başlamasının ardından yüzde 0,12 artışla 3,8210 seviyesinde dengelendi. Kapanış saatine yaklaşıldığında dolar gerilemeye başladı. 3,80'e çekilen dolar ABD ile vize krizinin çözüldüğünün açıklanmasıyla birlikte 3,77'ye kadar düştü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar sert düştü 28 Aralık 2017 dolar fiyatı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 28 Aralık 2017 23:18 He he..Çok sert düşmüş,bir yerleri kırıldı mı caba?

    CEVAP YAZ 2 4
  • misafir 28 Aralık 2017 19:13 Vah vah, 50.000 doları olanlar son yirmi günde 10.000 lira zarar etti.

    CEVAP YAZ 6 7
  • MİSAFİR 28 Aralık 2017 19:12 TAM BU SEVİDEN DOLAR ALINIR VE YARINDAN İTİBAREN ÇIKMAYA BAŞLAR...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 28 Aralık 2017 19:06 DOLAR ANCAK EKONOMİ GÜÇLÜ OLDUĞU ZAMAN DÜŞERSE KIYMETİ VARDIR HER DALDA ÜRETİMİNİZ ARTAR İHRAACATINIZ ARTAR ÜLKEMİZE DÖVİZ GİRER O ZAMAN ÜLKE KALKINIR DÖVİZ İHTİYAC OLMAKTAN ÇIKAR KALICI OLARAK DÜŞER BÖYLE LAFLA SÖZLE ANCAK DAKKA.SAAT.GÜN OLARAK DÜŞER YARIN BİRİ LAF ATAR ORTAYA 4000 TL OLUR GERÇEK BUDUR YANILIYORSAM BU SAYFADA BANA İZAH ETSİN DİYORUM DİYE DÜŞÜNÜYORUM

    CEVAP YAZ 0 4
  • salhor 28 Aralık 2017 18:24 5 kuruş bizi ne kadar da sevindiriyor. Tıpkı 50 lira ARTI 20 lira yıllık zamma, "ÇİFTE ZAM" diyen ve bu MUNZAM (!) müstakbel maaşa heyecanlanan (memurlar değil) efendilerimiz gibi. Bizleri, namusuyla devletine kölelik edenleri Rabb'im sürüm sürüm süründürdü; inşaallah ziyan olacağı muhakkak torunlarımızın çocukları doğduktan sonra ikbâl dönemi uğrar Türkiye'ye de. Hırsızlar için her dönem ikbâl dönemi. Onlar için değildi bu temennî.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Dolar güm 28 Aralık 2017 18:06 Doları elinde tutanlar ve Türk ekonomisi düşmanları dolar düştükçe kuduruyorlar. Beter olsunlar.

    CEVAP YAZ 0 4
  • vatandaş 28 Aralık 2017 17:58 3.80 den 3.77 sert düşmüş... şaja gibi başlık atıyorsunuz haberlere.... zamlara da fiyat ayarlaması veya güncelleme dediğiniz gibi

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 28 Aralık 2017 17:15 Ekonomik sıkıntılar üst üste ekleniyor. ... Zamlar yetmiyor!

    CEVAP YAZ 8 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro