Dolar saat 12.00'da 6.15'i devirdi Euro da 7.15'i geçti neden yükseliyor?

Ekonomi piyasalarında bayram sonrası dolar ve euro tırmandı. Altın fiyatları da son 10 günün rekorunu kırdı. Dolar saat 17.45'te 6.17 liradan eoru ise 7.21 liradan satılıyordu. İşte piyasalardaki gün sonu raporu:

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar saat 12.00'da 6.15'i devirdi Euro da 7.15'i geçti neden yükseliyor? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 27 Ağustos 2018 23:46 makarna fiyatları yukselmiyorsa sorun yok..

    CEVAP YAZ 1 2
  • vatnsaş 27 Ağustos 2018 23:14 Ne yedin sen be..la dolar hep yükseliyor en büyük krizde bile bu kadar artmadı senin ekonomi bakanın konuştukça yükseliyor ingiliz uzmanlarınınmış ge kendi memleketiniin haline bak yazın ortasında dometes 5 lira bi kep yumurta 16 lira benzin 7 lira oldu aklını başına al

    CEVAP YAZ 0 1
  • ali 27 Ağustos 2018 22:00 ekonomiyi batirdiklari icin

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 27 Ağustos 2018 18:35 Dolarla Euro ile işimiz yok, makarnaya zam gelmesinde.

    CEVAP YAZ 5 15
  • Aysun 27 Ağustos 2018 17:57 Nihat zeybekci, Eski süper Ekonimi BAKANIMIZ'Nerde. !

    CEVAP YAZ 0 3
  • A,k 27 Ağustos 2018 17:35 Dolarla Euro ile işimiz yok,ekmeke zam gelmesinde

    CEVAP YAZ 1 6
  • borsacı 27 Ağustos 2018 17:15 oysaki damat dolar güvenilirliğini kaybediyor falan demişti...damatta sıkıntı var ne söylese tersi çıkıyor.

    CEVAP YAZ 8 14
  • Misafir 27 Ağustos 2018 16:47 Neden yükseliyor diye soru soruyor bizim Medya.Benim yüzümden oldu herhalde.yada miletin yüzünden oldu,yada fetö fetö,en iyisi fetö yüzünden demek.iktidar mi? yok onlarin sucu kesinlikle yok.

    CEVAP YAZ 6 8
  • OFLU BABA 27 Ağustos 2018 15:29 SIZE YEMIN EDERIMKI DOVUZ BUROLARININ SAHIPLERI YUZDE SEKSEN PKK LI VE FAIZLE PARA VEREN DOGU KOKENLI CETELER DIR ADAMLAR CEBIMIZLE KENDI CEBIYMIS GIBI AL VER YAPIYORLAR ISTEDIKLERI AN CIKARIYOR ISTEDIKLERI AN INDIRIYORLAR TURKIYEYI BU ASSAGILIK INSANLARDAN HIC KIMSE KURTARAMAZ EN AZ ON ERDOGAN BEY DAHA LAZIM BELKI

    CEVAP YAZ 3 3
  • BERAT GÜVEN VERMİYOR.. 27 Ağustos 2018 15:23 NEDEN DERSENİZ BİZ DE HALK OLARAK MERAKTAYIZ,AMA DIŞ GÜÇLER DEMEYİN,TUTMUYOR.EKÖNÖMİ !!BAHÇELİ?BOZUK,GÜVEN KAYBOLDU.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:03 KARDESIM ONU BUNU BILMEM BIR TVID ILE DOVUZ BROLARINA KOSANLAR RANT SAGLIYANLAR KAYIT ALTINA ALINIYOR SIZE BASINOLARA BUYUK KAFALAR KIMLER AYRIM YAPMADAN ACIKLAYIN AK KOYUN KARA KOYUN ORTAYA CIKSIN, INANIN BU DALGALANMALAR BILINCLI YAPILIYOR VE COOOOOK ZENGIN OLUYOR HADI HODRI MEYDAN SIZE

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 27 Ağustos 2018 14:40 Japon mürekkep üreticisi Toyo Ink Holding'in, Türkiye'de açacağı mürekkep fabrikasının bu yıl sonunda başlaması planlanan inşaatının Türk Lirası'ndaki değer kaybı nedeniyle ertelediği açıklandı

    CEVAP YAZ 2 0
  • Recep 27 Ağustos 2018 14:32 Beni seçerseniz dolar 3 lira olurdu diyen şahıs bile resmen dolar darbesinin arkasında ABD'nin olduğunu itiraf ediyor. Kimbilir hangi tavizlerden bahsediyor. Ama merak etmeyin ABD'nin ve ABD dolarının saltanatının bitmesine az kaldı. ABD yaptırım yapıyor dolar artırıyor diye sevinen içimizdeki zavallılar yine avuçlarını yalayacaklar.

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:26 HAYRET O ŞAHIŞ YÜZÜNDEN DEMEDİNİZ HAA.EKONOMİ TOSLADI DOĞRULAMIYOR.KIVRANMA AŞAMASINDAYIZ.AYAĞA KALKTIK KALKTIK,YADA BİLMİYORUM...

    0 2
  • Emre 27 Ağustos 2018 14:20 İngiliz finans uzmanlarına göre doların şu anda olması gereken değeri 4.3 TL. 6 kusürlü rakamlar koca bir balon. ABD, şu anda parayı kendine çekiyor. Dolar sadece Türk lirası değil bütün para birimleri karşısında değer kazanıyor. Çin ve Rusyanın hamlelerini yakından izleyin. ABD'nin doları Türkiye başta olmak üzere ülkelere karşı silah gibi kullanması BRICS ülkelerini yeni para birimi arayışına itti. Dolar yakın zamanda gümleyecek ve dolar alanların ellerinde aldıkları dolarlar pula dönecek.

    CEVAP YAZ 13 2
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:27 TL DE YANLIZ DOLAR KARŞISINDA DEĞİL,TÜM PARALARA KARŞI DEĞER KAYBEDİYOR,GÜRCİSTAN DAHİL..

    0 6
  • Recep 27 Ağustos 2018 14:16 Herşey dolar sanki. 1974'te ABD ambargo koyduğu zaman halk vatan değil dolar deseydi Kıbrıs elden gitmez miydi? ABD Türkiyeyi bölme planları yapıyor, PKK'ya 5 bin tır silah veriyor, ABD başkanı açık açık Türkiyeyi ve ekonomimizi hedef alan açıklamalar yapıyor, ABD'nin iki büyük bankasının artsın diye dolar aldığı gerçeği ortaya çıkmışken halen olayı ekonomiye bağlamaya çalışanlara acımak lazım.

    CEVAP YAZ 8 2
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:29 O BAŞKA ECEVİT MEYDAN OKUMAYI BİLMİŞTİ,ÜSLERİ KAPATTI HAŞHAŞ EKİMİNİ DE YASAKLADI,KIBRISA DA GİRDİ,KUVEYTTEN FALAN PARA DA GELMEDİ,AVUÇ AÇMAMIŞTI..??

    0 2
  • Recep 27 Ağustos 2018 14:11 Haşhaşiler artsın diye ne var ne yok satıp, kredi çekip dolara yatırıyormuş. İçimizdeki vatan hainlerine rağmen doların bu seviyelerde olması bile mucize.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Murat 27 Ağustos 2018 13:30 À haberi acıyorum rahatlıyorum hersey super dısarı cıkıyorum borc faiz doviz hersey var en iyisi à haberi izlemek dısarı cıkmamak

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:30 SONRA DIŞARI ÇIKNCA AAAA OLUYORSUN AMA.!!!!

    1 4
  • Misafir 27 Ağustos 2018 13:20 bayrsm arasında söyledik bayram tatili bitsin dolar saldiriya geçer.rakamlar aldatmasin.döviz fırlayacak dedik.lay lay lom ile bu isler olmaz.imf yolu dervişlerin yoludur.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 27 Ağustos 2018 13:19 erdoğan döviz kurlarındaki yükseliş ekonomiyi etkilemez dedi.bahçeli,kur savaşı verenelrin emelleri ellerinde patladı dedi.öyleyse,niye korkuyorsunuz?

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:31 HII AF DA ÇIKIYOR.İYİCE ŞENLİKLİ OLACAĞIZ...

    0 2
  • adnan 27 Ağustos 2018 13:18 9 günlük tatilde dünya piyasaları açıktı dolar sabitti...bizim piyasalar açıldı dolar yükselmeye başladı neden böyle oluyor?

    CEVAP YAZ 0 4
  • kör topal ekonomi 27 Ağustos 2018 13:17 ipler başkalarının elinde olunca. ekonomi bağımsız değil...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Turgay 27 Ağustos 2018 13:15 Valla buna ancak lay lay lom ekonomisi denir. Döviz fırlıyor iniyor biz de öküzün trene baktığı gibi bakıyoruz. Ama olsun Malazgirt'ten attığımız ok yakında ABD'yi kahrü bela edecek hiç merak etmeyin.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 27 Ağustos 2018 13:13 demekki neymiş? dış güçlerin oyunu değilmiiiişş. dış güçler olsaydı bayramda da artardı. biz bayram yaparken dış güçlerde borsa açıktı. kandırılsın milletimiz devam durmak yok..

    CEVAP YAZ 0 12
  • salhor 27 Ağustos 2018 13:01 Borsa ve faiz birlikte yukarı gidiyor. Bu, bana Ecevitin iktidar dönemini hatırlatıyor. Ekonomi bir ilim değil de el yordamıyla işleyen bir müessese mi acaba?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 27 Ağustos 2018 13:00 yeter ulan yeter fırladı uçtu . ne uçması ne fırlaması milleti galyana getirmeyin

    CEVAP YAZ 12 2
  • Misafir 27 Ağustos 2018 15:34 AYIP AMA ULAN FALAN DOLARI UÇURANA ÇATSANA.!!!!

    3 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro