Dolar kuru 3.60'a dayandı Euro fiyatları çıldırdı yorumlara dikkat!

Dolar kuru bugün 3.60 liraya dayandı. Piyasalar bugün Euro ve Dolar fiyatlarından gelen son dakika haberleriyle çalkalanıyor. Euro 4.21 lira ile tarihinin en yüksek seviyesine çıktı. Dolar/TL bugün 3.59 lira ile 2.5 ayın zirvesinde.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar kuru 3.60'a dayandı Euro fiyatları çıldırdı yorumlara dikkat! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 30 Eylül 2017 23:28 Hem diyor aslında adaleti sağlıyoruz aslında artış fazla olmuyor hemde kendi sözüne bak:Araba almak isteyenler için bu yıl sonuna kadar araba almak, gelecek yıllara dönük ödenecek vergiler bakımından avantaj getiriyor"

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 28 Eylül 2017 11:18 bu kadar ZAM yapacaginiza biraz kendinizden fedakarlik yapin, harcamalari kisitlayin, mercedeslerinizi terk edin, zengin sofralarinizdan vazgecin, Suriyelileri evlerine gönderin, vesaire... yapabiliyor musunuz ??????????????

    CEVAP YAZ 8 19
  • Misafir 28 Eylül 2017 10:43 Ekonomik iflas!_______________Türkiye savaş ekonomisi için vergileri arttırırken zenginler için talih kuşu .

    CEVAP YAZ 3 6
  • Misafir 28 Eylül 2017 10:26 tayip sag olsun

    CEVAP YAZ 5 11
  • ALİ ÖZER 28 Eylül 2017 10:26 mtv ve diğer vergilerin artışı anormal derecede akaryakıt zamları yapılırken heralde doların 3,40 larda olması düşünülemez BUNLAR HE HÜKÜMETİN YANLIŞ SİYASETLERİNDEN KAYNAKLANMAKTADIR.BU OLAY 2019 SEÇİMLERİNİDE ETKİLEYECEKTİR ASIL KAOS 2019 DA TL DE KALMAYIN.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Huseyn Ciftci 28 Eylül 2017 10:24 Sayın Maliye Bakanı ve Hükumetimiz memnun olsun. nasıl olsa ev, araba, benzin, yemek, kalem defter hepsinin parasını devlet ödüyor

    CEVAP YAZ 2 7

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro