Dolar kritik seviyenin altını gördü! 26 Aralık dolar fiyatı

Dolar kurundaki gerileme devam ediyor. Son günlerde sakin bir seyirde işlem gören dolar haftanın ikinci gününde 3,80'in altına geriledi. Euro ise 4, 51-52 seviyesinden işlem gördü. Peki dolardaki düşüş devam eder mi? Kaç TL'den dolar almalı? İşte uzman yorumu...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar kritik seviyenin altını gördü! 26 Aralık dolar fiyatı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • recai satı 26 Aralık 2017 12:57 FET0=PARA___E bütün bunları yaparken de Ak Partiden 12-13 sene boyunca maksimum yardımı görmüş.Yani biri tutmuş, öteki pişirmiş,Fetö de afiyetle yemiş.Biz vatandaşlar da hani bana hani bana demişiz.Gerçi hala götüren götürene .Zafer Çağlayandan,Muammer Gülerden esame okunmuyor.Önce kahraman sonra vatan haini ilan edilen 29 yaşında İranlı multi milyarder Zarrab efendi konuştukça siniyorlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • osman acar 26 Aralık 2017 12:51 Hayret bir gecede eridi ya da resmen çakıldı diyememişsiniz.Kendiniz bile kendinize inanamıyorsunu artık değil mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • FETO=PARA 26 Aralık 2017 11:13 Feto dini kullanarak ülkemizi soyup soğana çevirmiş. Ben şuna inanıyorum FETO nun tek amacı para kazanmak. Para kazanırken de elemanlarını istediği gibi kullanmış. Himmet, rüşvet,zimmet,şantaj, zekat, fitre, kurban, yardım ası altında topladığı paraları ABD ye kaçırmış. Buda yetmezmiş gibi kurduğu dershane, şirket, banka yoluyla kazandığı hileli paralarıda ABD ye transfer etmiş. Anlayacağınız ülkeyi soyup soğana çevirmiş.

    CEVAP YAZ 2 1
  • bozdur kardeşim 26 Aralık 2017 11:08 Bence dolar hiç alınmamalı, bozdurulsun ama alınmasın.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 26 Aralık 2017 11:01 Resmen eridi diye başlık atmamışsınız bugün... Sanki dolar 4000 e yakın seyrinden 2000-1000 lere düşmüş gibi! Gerçekleri yazın,dolar düşmüyor işte!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Vatan 26 Aralık 2017 10:55 Altın bizimdir ve her yerde her zaman değerlidir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ATMACA 26 Aralık 2017 10:28 TERÖRDEN KANDAN BESLENEN BİR ÜLKENİN PARASI DA ÜLKESİDE KÖTÜ DÜŞÜNEN İNSANLARI DA BATSIN ALLAHIĞIM NASIL BİLİRSE ONLARI ÖYLE YAPSIN

    CEVAP YAZ 4 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro