Dolar bugün ne kadar 11 Eylül 2018 dolar-euro fiyatı

Dolar kuru bu sabah güne yükselişle başladı. Dün ikinci çeyrek büyüme rakamlarının açıklanmasına rağmen tepki vermeyen dolar kuru günü 6.45 seviyesinden kapatmıştı. Dolar 11 Eylül 2018 gününde sakin seyrini sürdürdü. Kapanışta dolar 6.47 oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar bugün ne kadar 11 Eylül 2018 dolar-euro fiyatı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Misafir 12 Eylül 2018 00:54 ZAM YAĞMURU BAŞLADI Kur artışı henüz enflasyona yansımadı, bunlar iyi günlerimiz! “Dış güçlerin oyunu” nidalarından “kriz fırsatçılarına ve stokçulara dikkat” uyarılarına geldik. Tam bir ay önce görüştüğümüz GİMAT toptancıları, zamların eylül-ekim aylarında kapımıza dayanacağını, gıda ürünlerinde en az yüzde 50, temizlik ürünleri ve kâğıt grubuna ise yüzde 50’den de fazla zam geleceğini söylemişti.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 00:52 ‘TÜRKİYE’NİN YERLE BİR OLAN İMAJINI TOPARLAMAK KOLAY DEĞİL’

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 00:51 Anlatılanlara göre istifasını izleyen hafta sonu Kilimci, Merkez Bankası’ndaki odasına giderek bilgisayardaki bazı belgelerini almak istemiş ancak kendisine izin verilmemiş. “Zaten buradaki her bilginin kopyası alınır, ne yapmak istediğini anlayamadık” dedi yetkili. Yine ekonomi kulislerinde Kilimci’nin Kalkınma Bankası yönetim kurulu üyeliğinin fazla uzun sürmeyeceği de konuşuluyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 00:36 “Bize bıraksalar doları anında 5 liraya indiririz” diyen tecrübeli Merkez Bankası yetkilisi konuyu ekonomi terimleriyle anlatmaya başlayınca benim için sadeleştirmesini rica ettim ve şunları söyledi: “Şu an yoğun bakımda kanamalı bir hasta var ve acil müdahale edilmesi gerekiyor. Faiz artışı, hastanın hayatta kalması için yapılacak ilk müdahale demektir.”

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 00:35 “Gerçekçi olan faizde 10 puanlık artıştır. Ancak siyasetçiler buna izin vermeyecek gibi görünüyor.” Türkiye’nin IMF’den borç almasının en doğru seçenek olduğunu, ekonomi bürokrasisinin görüşünün de bu yönde olduğunu millet anlayacak.Maske düsecek

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 19:50 Ben dolarcı değilim eurocuyum.aktroller recep reis ab sözü dinleseydi ab üyesi olur euro kullanırdık.zamlar gelmez hayat pahalanmazdi.ha eurodan memnunum.saglam para..tavsiye ederim.

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 19:44 Kimileri de, ’’bana dokunmayan yılan bin yaşasın!’’, ‘’iktidarın yardımları veya faydalandıkları nimetleri kesilmesin!’’ diyerek zulme sessiz kalmayı tercih ediyor.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 11 Eylül 2018 19:38 DOLA DÜŞTÜ DİYORSUNUZ 6.47 AZMI DOLAR 5 TLDEN AŞAĞI DÜŞMEDİKDEN SONRA ONA DÜŞÜŞ DENMEZ YAZIK BU ÜLKEYE YAZIK BU İNSANLARA YAZIK TÜRK PARASINA PUL ETTİNİZ..

    CEVAP YAZ 2 4
  • 😎 11 Eylül 2018 19:08 Evet dolar düştü, Allah’ını seven bulunca bana haberi versin. Tek madeni dolarımdı 😥

    CEVAP YAZ 1 1
  • Türkoğlu... 11 Eylül 2018 18:12 Sallayın okunacak site olmaktan iyice uzaklaştılar zaten. Benim gibi yapın gülün geçin...

    CEVAP YAZ 2 5
  • yücel karataş 11 Eylül 2018 17:38 NE BİÇİM HABER YAPIYORSUNUZ ALTI ÜSTÜ 2 KURUŞ DÜŞTÜ DİYE SANKİ 1 TL DÜŞMÜŞ GİBİ HABER YAPMIŞSINIZ KAFAMI BULUYORSUNUZ BİZİMLE DOLAR 6,48 BU DÜŞMÜŞMÜ OLUYOR ŞİMDİ

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 11 Eylül 2018 17:20 Umreye gidecektik, hayallerimiz vardı. Maalesef suudinin riyali bizim iki katımız oldu. Neden böyle oluyor hiç aklım almıyor. Niye değer kaybetti liramız. Yada neden dolarla götürüyor bu şirket, diyanet. Sabitle türk parasına. Sadece doların değil, hepsinin yanında değersiz paramız.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Ali 11 Eylül 2018 17:16 Patladı patlıcak bakalım ne zaman ecevit krizi ni cok arıcaz

    CEVAP YAZ 4 7
  • Turgay 11 Eylül 2018 17:12 Netice faizler artacak hani reis faiz artamaz diyordu ne olacak şimdi.Hemen Merkez Başkanını görevden alın ne demek faiz arttırımı.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 11 Eylül 2018 16:50 Reisimiz başımızdan eksik olmasın.sayesinde dolardan iyi para kazandık.

    CEVAP YAZ 5 13
  • Misafir 11 Eylül 2018 16:43 Dolar aktrollere iyi döşeme yaptı.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:57 Sadece 2017’de TÜİK verilerine göre Türkiye’den 245 bin gencin ülkeyi terk etmesi, ‘beyin göçü’ gerçekleşmesi rastlantı değil.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:36 Dolar hepinizi yere serer.recep ve damat dolari yenemezler.

    CEVAP YAZ 6 10
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:39 Sende kına yak ermeni sever

    12 3
  • Misafir 11 Eylül 2018 15:11 Dolardaki düşüş derken neden bahsediyorsunuz algı yaratmaya çalışmayın TL dolar karşısında değer kaybetti bunu anlıķ üç kuruşluk düşüşlerle kapatamazsınız

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 11 Eylül 2018 12:12 Dolar düşüş diyebilmek için doların 4,20 lerin altına düşmesi lazım çünkü doların olması gereken 3,70 lerden 6,50 lere geldi.

    CEVAP YAZ 1 21
  • reel siyaset 11 Eylül 2018 11:11 merkez bankası beklendiği gibi bir faiz artışına gitmeyecek... çünki başkan(ı) faiz yükseltmeye karşı... birkaç yüz baz puan göstermelik artış olacak okadar... sonra dolar, euro yürü ya kulum....!!!!

    CEVAP YAZ 2 9
  • ddd 11 Eylül 2018 09:53 söylenecek söz yok sanki dolar 5 tl nin altına düşmüşte dolardaki düşüş diyorsunuz sanki sadece dolar tek yükseliyor bugün Türkiye nin parası Savaşta olan Suriye Irak dinarı kadar değerli değil ne hale geldik be

    CEVAP YAZ 3 33
  • İnternethaber Takipçisi 11 Eylül 2018 09:31 Dolar 3.80 den 6 ya fırladı bunun neresi düşüş anlamadım. Hatta devletin başındaki zat 3.80 iken düşeceğini söyledi

    CEVAP YAZ 2 27
  • Misafir 11 Eylül 2018 11:00 çkmamasına sevinecez galiba bugidişle...

    1 10
  • Misafir 11 Eylül 2018 11:00 çıkmadığı için sevinelim istiyorlar...

    1 15
  • Misafir 11 Eylül 2018 09:31 dolar hala yükseklerde uçuyor neden acaba

    CEVAP YAZ 1 15

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro