Dolar bugün 6 euro 7 liranın altına geriledi! İşte 15.08.2018 fiyatları

Bugün 6,38 seviyesinden güne başlayan dolar kuru 6 liranın altına geriledi. Euro da uzun bir aradan sonra ilk kez 7'nin altına indi. Saat 18.30'da da dolar 6 liranın altına indi. İşte 15 Ağustos gününün dolar ve euro fiyatları;

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar bugün 6 euro 7 liranın altına geriledi! İşte 15.08.2018 fiyatları haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 15 Ağustos 2018 22:07 faiz %28lerde. dolar düsse nolacak

    CEVAP YAZ 0 0
  • AS 15 Ağustos 2018 18:44 ÇEYREK KAÇ LİRA? YETKİLİLER VE MEDYA SÜMEN ALTI ETMESİN...

    CEVAP YAZ 6 2
  • BU 15 Ağustos 2018 18:41 1 DOLAR 6.82 DE, NASIL ŞAMAR YİYORUZ ATIYORUZ... YUH YUH...

    CEVAP YAZ 5 2
  • ASLAN ÇATLAMASIN 15 Ağustos 2018 18:37 ALGI YANILGI HABERLERİ GİBİ GÖRMEK DUYMAK İSTEMİYORUZ...

    CEVAP YAZ 2 1
  • Hasan 15 Ağustos 2018 17:52 Ver mehteri ver 1 dolar 6. türk lirasi, yani 6 liraya bir dolar aliyon

    CEVAP YAZ 7 5
  • vatan sevdalısı 15 Ağustos 2018 17:07 4 tl nin altına düşmedikçe bir şey ifade etmez benim için artık yeter dolar la terbiye ettiniz bizi

    CEVAP YAZ 3 3
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 16:32 SİZE DEMİŞTİK DOLARDIR YÜKSELİR ALÇALIR AMA DOLARIN YÜKSELMESİNE SEVİNENLER HEP BÖYLE ALÇAK EZİK KALIR

    CEVAP YAZ 10 5
  • Misafir 15 Ağustos 2018 17:40 6,10 mı seviniyorsun ezik

    3 5
  • erd 15 Ağustos 2018 15:31 eridi deyince bende 1tl on dolar oldu sandım bu mu lan erimek

    CEVAP YAZ 8 12
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:23 Algıya devam... 4.5 den 1 haftada 7 oldu.. şu an 6.20 eridi diye manşet atmayın ... 4.5 e gelmeden eriyen bir şey yok.. eriyen sadece vatandaşın maaşı...

    CEVAP YAZ 4 15
  • Medya 15 Ağustos 2018 15:20 Ruslar Alman sinirina dayanmisti .Alman halki hala rusyayi almak üzereyiz saniyordu :)

    CEVAP YAZ 4 12
  • mali 15 Ağustos 2018 15:20 bu millet açlıktan kırılınca inşallah bu manşetlerin hesabını sizden sormazlar. çok komik bir manşet olmuş. şu an siftah yapamıyoruz!!! esnaf perişan!

    CEVAP YAZ 3 14
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:01 3,5 dan 7 ye gider fırlamaz ama 7 den 6 ya düşünce çakıldı öylemi .. bu kafayla devam edin.

    CEVAP YAZ 4 22
  • Misafir 15 Ağustos 2018 14:32 1euro=6.83 ve bu yerlerde öylemi? 1euro=50 kurus olsa tamam denirde

    CEVAP YAZ 2 13
  • Milli Vicdan 15 Ağustos 2018 14:18 yahu bu nasıl erime seçim öncesinin en aza %50 üzerinde, işiniz gücünüz GÖZ BOYAMA sayın ÖZIŞIK kardeşler

    CEVAP YAZ 3 22
  • Fatih 15 Ağustos 2018 14:14 Ne guzel. Her gun haberleri okuyup Dolar in eriyip gitmesi karsisinda havalara ucuyorum. Dolar yerlerde. Canakkale deki gibi mucadele verdik ve dolari puskurttuk ;) DI dit di dit, di dit di dit. Bu mehterdi ;)

    CEVAP YAZ 3 14
  • Misafir 15 Ağustos 2018 14:01 Dolar eridi algısı yaratanlar vatandaş eridi vatandaş...

    CEVAP YAZ 3 19
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 13:28 DOLARDIR YÜKSELİR ALÇALIR .AMA DEVLETİMİN ÜLKEMİN DÜŞMANLARI HEP ALÇAK KALIR

    CEVAP YAZ 7 6
  • Misafir 15 Ağustos 2018 12:58 Çok düşmüş Evet içime su serpildi hocam ! Aldığımız ürünler hatta bedavaya gelicek .Petrolün dolarla alınmadı yeter ülkeye sanırım diş borcumuzuda sikkelerle öderiz artık dolar baya bir değersiz çünkü

    CEVAP YAZ 5 13
  • Beyinsin 15 Ağustos 2018 12:54 4 liradan yediye çıkmış 6 buçuğa inmiş hala 2 buçuk yüksek yani yüzde 62,5 daha yüksek

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 15 Ağustos 2018 12:42 dolar erimiş,euro yerlerde imiş,altın da düşmüşmüş.gün ortasında rüya görüyorsunuz.eriyen tl dir.

    CEVAP YAZ 4 12
  • Misafir 15 Ağustos 2018 12:14 daha gecen pazartesi 4.7 tl olan dolar 6.20 lerde bu nasıl erime... aklımızla dalga geçmeyin

    CEVAP YAZ 4 21
  • bir basit vatandaş 15 Ağustos 2018 12:04 Ani döviz düşüşleri , yükselişleri hemen siyasi alana çekilmemeli. Ülkemize istikrarlı döviz kurları, ekonomik yönetim gereklidir. Başımızı kuma gömmeyelim. Ekonomimiz sağlıklı değil, bunun için önce hastalığı teşhis edelim, sonra tedaviye başlayalım. Bu işler Din, Mehmet marşı, Pembe gözlük hayalleri sömürüleri olamaz. Artık gerçekleri görmek ve gerçekçi olmak zorundayız. Hislerimizle hareket etmeyi bırakalım.

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 15 Ağustos 2018 11:57 dolar düşüyorsa niye zamlar geliyor hala

    CEVAP YAZ 3 16
  • Hüseyin 15 Ağustos 2018 11:50 Hahahahaha alemsiniz

    CEVAP YAZ 3 16
  • m. çiçek 15 Ağustos 2018 11:36 Haberi doğru verin, "Dolar eridi." ne demek! Bir hafta önce kaç liraydı, bugün kaç lira? üç lira çıkmış, 50 kuruş düşmüş, bunu nasıl erime olarak kabul edebiliyorsunuz?

    CEVAP YAZ 7 25

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro