Dolar aniden fırladı saat 12.30'da 6 lirayı aştı euroda arttı sebebi ne?

Dolar/TL kuru ve Euro rokete bağladı. Bayram tatili öncesindeki son iş gününde saat 12.00'da aniden fırlayan dolar 6 lirayı, euro da 7 lirayı aştı. Dolar ve Euro'daki artışın sebebi ABD ve Türkiye arasındaki karşılıklı restleşmeler oldu. 9 günlük bayram tatili de dolara yönelimi artırdı. Tatil öncesi dolar kaçla kapattı? İşte dolar ve euro ile piyasalardaki son durum:

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar aniden fırladı saat 12.30'da 6 lirayı aştı euroda arttı sebebi ne? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 17 Ağustos 2018 22:56 tüketim üretim getirisinden fazla. özü bu olayin. tasarrufa kimse dikkat etmiyor ülkede. asgari ücretli bile iphone kullaniyo taksitle yahu

    CEVAP YAZ 0 2
  • kundemacı 17 Ağustos 2018 21:13 Devleti yönetenler içerisinde ekonomiyi yönetmeyi bilenler olması gerekir. Bir kişi sadece Damat Paşadır diye maliye bakanı yapılmaz.

    CEVAP YAZ 8 9
  • Misafir 17 Ağustos 2018 19:34 HOŞ GELDİNN 1978 KRİZİ...ALLAH TÜRK HALKINI KAZASIZ BELASIZ BU KRİZDEN KURTARMASI DİLEĞİMİZLE..2018 DEN GERİ GİDEREK 2008 KRİZİNİ SOLLADIK 2001 KRİZİNİ SOLLADIK 1994 KRİZİNİDE SOLADIK GELDİK ÇATTIK 1978 KRİZİNEEE..İNŞALLAH SONU HAYIRLI OLUR..DERLER YA BİR NUSUBET BİN NASİHATTAN İYİDİR DİYE BİNLERCE NASİHAT TUTMADI BARİ BU NUSUBET BİRİLERİNE İBRET OLURDA ÜLKE CUMHURİYET DEĞERLERİNE SIKI SIKIYA SARILIR..

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 17 Ağustos 2018 20:15 Ulan deve,ne yapacakti ya hukumet?Ulkeyi kan emici Amerikaliramai teslim etseydi? Sen ne bicim kirosun? Akilli ol,olmek var,boyun egmek yok.

    8 4
  • Misafir 17 Ağustos 2018 18:26 Sebep ne diye sorulmuş birde... Komik bir soru.. Adamlar TL ye savaş açtı işte daha ne sebebi olur bundan başka sebep mi aranır? Bazen tuhaf manşetler atılıyor var ya...

    CEVAP YAZ 0 1
  • İNSAF 17 Ağustos 2018 18:06 Neden açıklanan ekonomik paketlerde, israf ve savurganlık görmezden gelinerek bunlardan bahsedilmiyor? En büyük felaket israf ve savurganlık olmasına rağmen, bu iki önemli husus hiç bir açıklamada yar almaması düşündürücü. Kamu kurumlarında olan israf ve gereksiz harcamalar, bitmek tükenmek bilmiyor.

    CEVAP YAZ 0 28
  • ÇORUM ES 17 Ağustos 2018 17:43 YATIRIMI KOVACAK MIYIZ Kİ... ÖRNEK: 'Amerika menşeli hiçbir kurum ve kuruluşa ruhsat vermeyeceğiz' Çorum Belediye Başkanı Gül, "İlk Mecliste bir karar alarak, 'Amerikan menşeli hiçbir kurum ve kuruluşa Çorum Belediyesi olarak ruhsat vermeyeceğiz' diyorum. Biz de yerimizi belli edeceğiz." dedi

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 17:59 helal olsun çok güzel uygulama tebrikler...

    0 0
  • AS 17 Ağustos 2018 17:35 ÖNLEMLER Mİ TIRMANDIRIYOR Kİ... ''Milli Eğitim Bakanlığı Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Genel Müdürlüğü, yetiştirilmek amacıyla yurt dışına yapılacak görevlendirme işlemini iptal etti.''

    CEVAP YAZ 0 2
  • AL 17 Ağustos 2018 17:32 'Muharrem İnce'den 6 maddelik 'kriz' uyarısı CHP'nin 24 Haziran seçimlerinde cumhurbaşkanı adayı gösterdiği Muharrem İnce, ''Türkiye ekonomisine ilişkin 6 maddelik 'kriz' uyarısında bulundu.''

    CEVAP YAZ 0 3
  • Kerim 17 Ağustos 2018 17:06 Yok la yok. Ekonomi bakani kayda deger birsey ortaya koyamiyor. Ekonomiden anlayan biri gelsin.

    CEVAP YAZ 0 4
  • AS 17 Ağustos 2018 16:55 DÖVİZ ÖNLEMEDE YENİ KAÇAK MI VAR? ÖRNEK: ''Başkan Erdoğan'ın "iPhone alma Samsung al, Vestel al" sözlerini fırsat bilen Samsung, akıllı telefonların Türkiye fiyatlarına zam kararı aldı.''

    CEVAP YAZ 0 2
  • AS 17 Ağustos 2018 16:52 EURO 7..... GİDİYOR MU? DESTEKLEYEN AB DE BİZDEN KAR EDECEK GİBİ... ALMANYA SAT OTO VE PARÇALARI EURO ARTIŞIYLA GÖRELİM BAKALIM...

    CEVAP YAZ 0 2
  • adalettt 17 Ağustos 2018 16:43 dolarını bozduran şimdi alıyor kimi kandırıyor sunuz bayramda olacak bir şeyler kesin herhalde emekli ne yapsın doları aldığı ikramiyeyi maaşı borca kapat tı bileee eli yine boşşşş yeniden borçlanarak ay sonunu getirecek

    CEVAP YAZ 1 4
  • VATANDAŞ İNANSA 17 Ağustos 2018 16:33 ÖNLEME VARMIŞ ALINACAKMIŞ... AMA DOLAR ARTIYOR!! ''Hazine ve Maliye Bakanlığı, KOBİ'lerin finansmanı amacıyla TOBB, özel ve kamu bankalarının katılımıyla yeni bir kredi paketi üzerinde çalışılıyor. Bakanlık açıklamasının devamında şöyle denildi: *Piyasalarda istikrarın sağlanması yanında ekonomik faaliyetin sağlıklı olarak sürdürülmesinin desteklenmesini teminen bakanlıkça alınan önlemlere ek olarak reel sektör/ bankalar işbirliğinde ek önlemler alınıyor KOBİ'lerimizin finansmanı için TOBB ve çatısı altındaki odaların işbirliği, özel/kamu bankalarının gönüllü katılımıyla, tabana yaygın yeni kredi paketi üzerinde çalışılıyor. *Yakın zamanda başlaması beklenen uygulama hakkında detaylı açıklama ilgili taraflarca kısa süre içinde kamuoyu ile paylaşılacak.

    CEVAP YAZ 0 1
  • AS 17 Ağustos 2018 16:32 DOLAR 6.34 OLDU, BU SİTE AŞAĞISINDA 6.14 NİYE GÖSTERİYOR? ÇELİŞEN MEDYASI...

    CEVAP YAZ 0 0
  • adil dagtaşoğlu 17 Ağustos 2018 16:30 millet bayramda doları ne yapsın kardeşim dolar neden yükseliyor biliyormusun dolar düşmeye başladığı zaman türk lirası şıkışıklığı oluşmuştu şimdi ise adamlar borsayı boşaltıyor oradan elde ettilkleri türk lirasıyla tekrar dolar alıyorlar bunun önünü kesmek lazım ka ç gündür borsadan acayip para çıkışı oldu bu paralar nereye gidiyor zannediyorsun

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:27 bir şey olduğu yok internethaber cevap sınırlaması ile doların ateşini Çok geçici bir süre düşürebilirsiniz Ama bu realiteyi değiştirmez atırımcı Ülkede hukuk güvenliği istiyor ama biz halen model aldığımız ülkelere bak Rusya İran Ç Allah aşkına ya

    CEVAP YAZ 0 3
  • WQ 17 Ağustos 2018 16:23 'Hazine ve Maliye Bakanlığı müjdeyi verdi! ''Yeni kredi paketi geliyor...'' DOLAR NİYE ARTIYOR Kİ...

    CEVAP YAZ 1 0
  • Vatanperver 17 Ağustos 2018 16:19 Halkla dalga geçiyorlar,uyanın artık yettiniz be,7.20 tlden dolar simsarlarına sattırdılar 5.30 düşürdüler yeniden toplattılar ,şimdi 7.20 tekrar olacak ,tekrar satacaklar,bunun nesini anlamadınız ?

    CEVAP YAZ 0 3
  • AD 17 Ağustos 2018 16:12 MERKEZ AÇIKLAMASI DA ENGEL OLAMIYOR MU? 'Merkez Bankası yıl sonu dolar tahminini açıkladı Merkez Bankası'nın beklenti anketinde doların yıl sonunda 5,9663 olacağı tahmin edildi.''

    CEVAP YAZ 0 0
  • CİDDİ OLALIM,TBMM TOPANSIN.... 17 Ağustos 2018 16:06 BİRİLERİ CEBİNİ DOLDURUYOR,SİZ ABD DERKEN KAZIK İÇTEN.SAMSUNG TELEFONLARA HEMEN ZAM YAPMIŞ,ONU DA BOYKOT EDELİM Mİİ,??

    CEVAP YAZ 1 1
  • Doğan 17 Ağustos 2018 15:59 Ne olacak? 7 TL'den dolar bozduran vatan severleri 5,60 TL den doları geri topluyorlar.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:07 SEBEBİ DOLARDAN DOLAR KAZANANLAR...?????

    0 2
  • SAHTE DOLAR 17 Ağustos 2018 15:55 Bİ ŞEY YOK Bİ ŞEY.. TEĞET GEÇER... ÇAKARIZ ABD YE... SONRA NE OLURUZ BİLEMEYİZ...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:08 BUNLAR DA İÇİMİZDEKİ ABD LİLER,PARALILAR,DOLARI OLANLAR.

    1 1
  • Yavuz 17 Ağustos 2018 15:41 Ülkücüker ve vatan sevdalıları dolar satarken, feto ve serikleri dolara satılmıştır.

    CEVAP YAZ 3 5
  • ALİ SİVASİ 17 Ağustos 2018 15:25 NELER OLUYOR NE DEMEK = SAVAŞ DEVAM EDİYOR TAM BAĞIMSIZ OLANA KADAR DA DEVAM EDECEK İŞTE BU KADAR NET

    CEVAP YAZ 6 6
  • Misafir 17 Ağustos 2018 16:09 puwwwwt nede güzel yazmissiniz.

    0 0
  • QW 17 Ağustos 2018 15:20 EEE... ÖNLEME VE AÇIKLAMA YAPILDIKÇA NİYE ARTIYOR? ARAŞTIRSANIZ MEDYASIYLA, YETKİLİLERİ...

    CEVAP YAZ 0 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro