Dolar 1 yıl sonra 7.07! Merkez Bankası beklenti anketi açıklandı

Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Beklenti anketi sonuçlarına göre eylül sonu dolar kuru beklentisi 5.8906 TL'den 6.5938 TL'ye geldi. Merkez Bankası anketine yıl sonu tahminlerine göre enflasyon da artış gösterecek.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dolar 1 yıl sonra 7.07! Merkez Bankası beklenti anketi açıklandı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • Can 10 Eylül 2018 22:22 Ya biz doların düşmesini bekliyoruz,bunlar böyle açıklama yapıyor..cidden allah insanımıza sabır versin,hayat pahalılığından gına geldi..biz ülkemizin refah seviyesinin yükselmesini bekliyoruz,düşmesini deil ey devlet yetkilileri!!!!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 22:07 her zamanki gibi merkez yine yanılır onun üstüne 2 daha koyun siz

    CEVAP YAZ 0 0
  • ahmet 10 Eylül 2018 17:20 niye sabit kalmıyor da artıyor..buna kafa yoracaklarına 1 yıl sonraki tahmini yapıyor..

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:21 hep anketin üzerinde rakam çıkıyor 10 tl yi zorlayacak gibi.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Ali 10 Eylül 2018 16:10 Dövizi artık tutamayacaklar çünkü ekonomi iyi durumda değil.

    CEVAP YAZ 3 8
  • D21 10 Eylül 2018 16:02 Suç merkez bankasının değil... ekonominin başında bakkal çırağı var.

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:59 Hey güzel Allah'ım koskoca ülkenin ekonomisinin geldiği hale bak DOLAR KURU BEKLENT�ANKETİ gulermisin aglarmisin...

    CEVAP YAZ 1 18
  • Recep 10 Eylül 2018 15:51 Tahranda yapılan zirve sonrası Türkiye, Rusya ve İran Merkez bankası başkanları anlaşma yapıldığını ve kendi para birimleri ile önümüzdeki sene ticarete başlayacaklarını açıkladı. Bu ne demek? En büyük ithalat kalemlerimiz olan petrol, doğalgazı vs dolar ile değil, lira ile alacağız. Yani dolara artık eskisi gibi ihtiyacımız olmayacak.

    CEVAP YAZ 16 4
  • Recep 10 Eylül 2018 15:47 Doların piyasalar kapalı iken saatler içerisinde 4.9 liradan 7.2 liraya çıkması ABD'nin Londra üzerinden yaptığı manipülasyon sonucuydu. ABD başkanı, başkan yardımcısı Türkiyeyi ve Türk ekonomisini hedef alan açıklamalar yapıyor çünkü PKK ve FETÖ destekleyen ABD'nin nihai hedefi Türkiyeyi bölmek. Dolar düşmenin ötesinde gümleyecek. Ne zaman? Rusya, Çin ve İran Türkiye kendi para birimleri ile ticarete başladığı zaman. Azıcık sabır.

    CEVAP YAZ 8 3
  • kimsesiz 10 Eylül 2018 15:41 sayın merkez bankası ve de ekonomiden sorumlu olan zevat dolar dediğiniz rakamda kalmazsa istifaya varmışınız.

    CEVAP YAZ 3 12
  • Misafir 10 Eylül 2018 17:15 varışş, eğer o rakamı görürse sende varmışııınnn. :)

    1 0
  • kimsesiz 10 Eylül 2018 15:35 ülkenin ekonomisini yöneten merkez bankası tahminlerinde yanılgı üstüne yanılgıya düşüyor ama hala ekonomiyi yönetiyor.derhal banka yöneticileri ve ekonominin başındaki zevat istifa etmeli

    CEVAP YAZ 2 2
  • Akay 10 Eylül 2018 15:26 Üzerine 1 tl daha koy

    CEVAP YAZ 1 2
  • eren 10 Eylül 2018 15:26 Dolar yılbaşına kadar 10 tl maalesef acı gerçek...

    CEVAP YAZ 2 5
  • Bu Fakir 10 Eylül 2018 15:23 Anketler bilimsel değildir, sadece tercih eğilimlerini ölçmeye yarar. Doların belli bir süre sonra ne olacağını ise uzmanları tahmin edebilirler.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:22 Merkez bankası dediyse doğrudur.! Geçmiş yıllardaki kur ve enflasyon tahmin verilerinden sadece 1 tanesi bile tutmadı. Yani SU KATILMAMIŞ YALANCIDIR.

    CEVAP YAZ 1 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro