Diyarbakır'da operasyon! Eşbaşkanlara gözaltı

DİYARBAKIR 'ın Sur ilçesinde Demokratik Bölgeler Partisi (DBP) ve Sur Belediyesi Eşbaşkanları gözaltına alındı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Diyarbakır'da operasyon! Eşbaşkanlara gözaltı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Hayırdır admin 19 Ağustos 2015 14:05 Boş konuşuyorsun takma adlı:Esas sen sen boş konuşuyorsun, verdiğin bilgilerin tümü yalan. Türkiyede kaçak elektrik kullanımının miktar olarak da oran olarak da en büyük olduğu iki bölge DEDAŞ (Dicle yani Diyarbakır yöresi) ve VEDAŞ bölgeleridir (Van ve komşu iller). Karadenizde de İzmitte de kaçak oranı da miktarı da çok daha düşüktür bu bölgelerden. Üstelik Batıdaki kaçak kullanıma baktığında da maalesef hemen tamamı güneydoğu kaynaklı, bu net (şirket patronu veya hane sahibi güneydoğu kökenli). Uyuşturucu, şeker ve mazot kaçaköılığında bir numara her zaman güneydoğudur. Altın hilalden Marsiyaya veya İtalyaya akan uyuşturucunun tamamı pkknın kontrolünde, neden bahsediyorsun sen. Daha geçen gün İstanbulda anlaşmazlık yaşadıkları kişiyi işkence etmek ve infaz etmek için araba bagajında Yüksekovaya götürürken yakalandı uyuşturucu satıcıları, Malatyada trafik kontrolünde farkedildi durum. El insaf

    CEVAP YAZ 0 0
  • Millet 19 Ağustos 2015 12:45 Şu anda elektrik suya para vermeyip, milletin canını kıyan devletin malına zarar verenler milletn hakkını yiyenler öbür dünyada hakkımızı nasıl ödeyeceksiniz.Birde islam dininden bahsediyorsunuz.Bunları yapanları Allah 'ın affedeceğinimi sanıyorsunz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kamil 19 Ağustos 2015 12:37 Şu anda bütün hakların verilmiş, benden daha fazla hakka sahipsin, daha ne istiyorsun yokda dış güçleremi hizmet ediyorsun, onlar seni 100 yıldır satıyorlar, yine satarlar onlara güvenme, ülkene sahip çık.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu durumdan sende suçlusun 19 Ağustos 2015 12:33 Türkiye sizden lillah dedi ama sen hala haktan bahsediyorsun. OYSA biz senin güneydoğu'na bile gidemiyoruz. Demek ki sende de çok kabahat var.

    CEVAP YAZ 1 0
  • islam düşmanlığı fiille olur 19 Ağustos 2015 12:11 asıl islam düşmanı 100 yıldır kürtlere yasal hak vermeyen tc rejimidir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • boş konuşuyorsun 19 Ağustos 2015 12:10 türkiyede ençok elektirk kaçağının olduğu yer izmit bölümüdür sanayi bölgeleridir. doğunun 1000 katı kaçak var... türkiyede en çok kaçakçılık da rakamlara bakarsan karadeniz bölgesidir...tc tarihinin kaçak sigara rekoru 1 ay önce 5 tır 3 milyon paket sigara ile kırıldı...

    CEVAP YAZ 0 0
  • cengah 19 Ağustos 2015 11:53 Lan siz kürtler ne rejimi alacaksınız. Daha elektriğinizi ödemiyorsunuz. Rejim olsa siz sanıyor musunuz ki artık beleş elektriğiniz olacak ya da vergi ödemeden yaşayacaksınız. Ah geri kafalı arkadaşım. Sen ve senin gibileri alacak güneydoğuya koyacaksın, sonra alın sizin olsun diyeceksin. AMAAAA elektriği daha vermeyeceksin, (bizden ayrı olduğunuza göre artık), hastaneleri ve memurları ve kurumları da geri çekeceksin. Ondan sonra sen o 70 oyluk ailen acına ölürken sizi görücem "DEVLET BİZE BAHHHMİ" laflarınızı. Acına ölecek duruma gelirsiniz inşAllah da şu devletin kıymetini anlarsınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • SEYFULLAH YANIK 19 Ağustos 2015 11:52 TAMAM GÖZ ALTINA ALDINIZ DA PEKİ BUNLARIN PARALEL ABİLERİ (HAKİMLER) BIRAKIR YARIN HEPSİNİ.EY MHP GÖR BUNU GÖR.GÖZÜN KÖR MÜ SENİN?EY KILIÇDAROĞLU'PARALEL HAKİ,MLERİN BUNLARIN TEKRAR BIRAKIP DEVLTİN DİRENCİNİ AZALTTIKLARINI GÖRÜN:ESAS KRİZ BUDUR.POLİS , ASKER YAKALIYOR,PARALEL HAKİMLER SERBEST BIRAKIYOR.DEVLETTE KRİZ VAR BENCE.İKİ DEVLET VAR ORTADA.YAKALAYANLAR VE BIRAKANLAR.

    CEVAP YAZ 1 0
  • tasss 19 Ağustos 2015 11:33 hdp apaçık islam düşmanı. sen görmezden gelebilirsin. ama mahşerde sorulacak. Allah'tan korkan bu adamlara oy vermez.

    CEVAP YAZ 1 0
  • İmkansız Döngüden Çıkış 19 Ağustos 2015 11:26 hdp ne yaparsa yapsın...islama karşı açık ve fiili tavır almadıktan sonra... pkk çatışmalarından dolayı ben müslüman kürt olarak oyumu çekmem..70 oyum var artık hep hdp... rejim kürtlere hak vermemek için kürt ordusu pkk yı tahrik ediyor... sen adamın evine silahla gidersen o da seni öldürür.. adamlar dağlarda bomba yağdırıyorsun, masum polis ve askeri üzerine gönderiyorsun.. erdoğan kendin en önde git

    CEVAP YAZ 0 0
  • UYARI! 19 Ağustos 2015 10:47 YOKSA SEN VE SENİN GİBİLİER BU VEBALİN ALTINDAN KALKAMAZ DİKKATLİ OL

    CEVAP YAZ 0 0
  • UYARI! 19 Ağustos 2015 10:46 BU ÜLKEYİ VE İNSANLARINI FİTNE İLE FÜCUR İLE KARIŞTIMAK NİYETİNİ DEĞİŞTİR BENCE

    CEVAP YAZ 0 0
  • UYARI! 19 Ağustos 2015 10:45 SEN APAÇIK ÜLKEMİZİN KARIŞMASINI İSTEYEN ZİHNİYETE HİZMET EDİYORSUN

    CEVAP YAZ 0 0
  • UYARI! 19 Ağustos 2015 10:42 Ülkeyi karıştırmak san bir şey kazandırmaz hele Cemaatine hiç bir şey kazandırmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • ARSLAN 19 Ağustos 2015 10:42 SENİN BABAN ERMENİ HERHALDE

    CEVAP YAZ 0 0
  • entelektüel hamsi 19 Ağustos 2015 10:36 dediğin gibi olması beklenir ama ben emin değilim.100 yıldan beri devlet ilk kez kürtlerin insan ve bu devletin vatandaşı olduğunu hatırladı.çözüm süreci akp hükümetlerinin iradesi ve türklerin büyük desteği ile yürüdü.ama o bölgede nasıl bir propaganda yapıldı ise adamlar yapılanları pkk söke söke yaptırdı şeklinde anladı.hastalık bulaşıcı çıktı,verilen ilaç zehir oldu.eskiden o gölgenin gayr-ı müslümlerinin ve kürtlerin ateist,komünist tayfasının desteklediği örgütü artık bizim,gay,lezbiyen,feminist vs ve malesef kürtlerin ehl-i kıblesi de destekliyor.ben anlayamıyorum,ama topluluk psikolojisi böyle,hergün aynı şeyleri duyan konuşan insanlar zamanla en büyük saçmalıklara inanabiliyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • kurd 19 Ağustos 2015 10:29 cesur kurt halkina hic kimse ilisemez bu turklerin sonu olacaktir

    CEVAP YAZ 0 0
  • Vatansever 19 Ağustos 2015 10:18 Niye fazla uğraşıyorlar. Kafasına bir kurşun, eline bir bıçak sıkıştırın, oldu bitti. Birde teröristleri hadım edip, fistan giydirin...

    CEVAP YAZ 0 0
  • mesut 19 Ağustos 2015 10:15 bölge halkı da artık doğruları görüyor. huzurunu kaçıran teröre prim vermiyor. bu operasyonlar eğer 3-4 yıl önce, yani çözüm sürecinden önce olsaydı halk sokaklara dökülürdü. şimdi en azından sessiz kalarak devlete desteğini gösteriyor. onun için çözüm süreci hedefine ulaşmıştır. herkesin gerçek niyeti açıkça görülmüştür.

    CEVAP YAZ 1 0
  • badem bıyık 19 Ağustos 2015 10:14 meclistekilerinde infaz edilmelerini istiyoruz

    CEVAP YAZ 1 0
  • erdoğanbey 19 Ağustos 2015 10:13 dün sınırda davulla zurnayla karşılayıp uyduruk mahkemeyle 5 dakikada akladıklarını bugün yaka paça içeri alıyolar. 400 vekil almış olsalardı apo bile dışarıdaydı şimdi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 19 Ağustos 2015 10:08 akp li arkadaşlar...nasıl da inanmıştınız, yeni osmanlı geliyordu, türkiye dünya gücü oluyordu, balkanlardan libyaya bla bla bla vb. masallara...bak daha diyarbakırı elinde zar zor tutuyorsun...içi boş sloganlarla, hoş ama boş laflarla buraya kadarmış öyle değil mi?

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 19 Ağustos 2015 10:08 MHP yi zamanında dinleseydiniz bunlar olmayacaktı, hep kendi bildiğinizi yaptınız al sana ihanet işte gör

    CEVAP YAZ 0 0
  • erdoğanbey 19 Ağustos 2015 10:08 KCK'lılar içeride iken hiç bunlar olmuyordu.. ama ne zaman cemaate kızıp KCK'lıları bıraktılar o zaman işler patladı.. Bülent Arınç kulakların çınlasın..

    CEVAP YAZ 0 0
  • ECO 19 Ağustos 2015 10:07 zararın neresinden dönersen kardır bu insanlık düşmanı katiller hak ettikleri belayı bulmalı

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro