Dip dalga meğer MHP'ymiş

Seçimin kazananlarını yazıyorlar kaç gündür. Bu seçimin asıl kazananı "milliyetçilik" oldu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dip dalga meğer MHP'ymiş yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Misafir 03 Ağustos 2018 09:32 İYİ partinin en fazla %3 oy alır diyen yandaşlar %10 görünce niye şaşırmıyor? MHP %17-18 almış bir partidir. %11 alması, başarı değil başarısızlıktır. Hatice Hanım partizanlık yapacağına biraz gazetecilik yapsan... Nasıl olur?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Tamer 28 Haziran 2018 11:56 Seçim gecesi gelen oyları toplıyamadılar. Toplama yapmasını bilmeyenler ülke yönetmeye talipler.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Abdullah 28 Haziran 2018 11:02 Doğru tespitler. Tebrik ediyorum

    CEVAP YAZ 0 0
  • HASAN ERDUR 27 Haziran 2018 17:14 ÖNCE SEÇİMİN SAAT 21 OLMADAN NASIL BU KADAR ÇABUK SONUÇLANDIĞINI AÇIKLANMASI GEREKİR.ZİRA DAHA ÖNCEKİ REFARANDUM SEÇİMİ SAYIMI DAHA KOLAY OLMASINA RAĞMEN GECE 23 DE AÇIKLANDI.ŞİMDİKİ SEÇİMDE HEM 2 SEÇİM BİRDEN HEMDE ADAYLAR ÇOK DAHA FAZLA.SAYIMIN ÇOK GEÇ BİTMESİ GEREKİRKEN SAAT 20.30 DA MİLLET SOKAKTA KUTLAMA YAPMAYA ÇIKARILDI.BİR ALLAHIN KULUDA BU SEÇİM NASIL BU KADAR ERKEN BİTTİ DİYE SORMUYOR. AD SOYAD HASAN ERDUR

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 28 Haziran 2018 00:39 kardeş saat 18.30 da hemen hemen bütün sandıklar okundu yazıldı. parti müşahitleri her ilde kurulan (bütün partilerde) verileri ve diğer dataları hızlıca girdiler. genel merkezlerine bilgi verdiler. neticede sat 20.00 yada 20.30 da ankara 3 aşağı 5 yukarı sonuca ulaştı. kafadan atmıyorum bu böyle oldu.

    0 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 16:52 Bu seçim toplum bilimcileri tarafından iyice analiz edilmeli... Ak parti seçmeni halk tarafından hoş karşılanmayan kişileri ve başarısız belediye başkanlarını mv adayı gösterdi, ak parti seçmeni ise oyum boşa gitmesin ve dolaylı yolla yine Ak parti faydalnsın diye oyunu MHP verdi, Ak parti yetkililere mesaj verdi, Belediye seçimleri yaklaşıyor burda partilerin gerçek oyu ortaya çıkar örnek mi istiyorsunuz MALATYA seçimini ele alın Ak parti oylarının nereye gittiğine bakın

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 27 Haziran 2018 14:32 Benim eski İngiliz komşu bile seçimden önce "deep wave" (dip dalga) olacak dedi ve doğru çıktı..... Aslında bunu söylerken insanlar M. İnce'nin bilgisine dayandı..... Sonuçta bu deep wave'in AKP'yi alabora edeceğini düşünülürken, olan İnce'nin partisi CHP'ye oldu.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 14:19 BOŞ BİR YAZI ÜÇ YAŞINDAKİ ÇOCUK GÜLER BU YAZIYI OKUYABİLSE..OKADAR BOŞŞ............PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF

    CEVAP YAZ 1 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro