Dinime dahleden bari müselman olsa…

İslam’ı ve Müslümanları değersizleştirmek, dejenere etmek…

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dinime dahleden bari müselman olsa… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR5 YORUM
  • Misafir 03 Eylül 2018 04:17 Eğitimde Çöküş............ Topla tüfekle bir milleti yıkamıyorsan, İslamı dene mutlaka başarılı olursun.....................................

    CEVAP YAZ 0 0
  • emekli 02 Eylül 2018 11:01 hangi müslümanlıktan bahsetmektesin dini imanı para olmuş para pul içim çoluğa cocuğa katkılı hileli mal yediren çalan çırpan tecavüzcüsünden katiline ne ararsan var

    CEVAP YAZ 1 1
  • Erol Baron 31 Ağustos 2018 10:37 Birde din okulundan çıkıp ta cami yerine siyaseti seçen ve kısa sürede zengin olan mollaları konu alan bir yazı yazın da biz de ters köşe olalım Sn yazar.

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 30 Ağustos 2018 12:26 Dini hassasiyet’ yeniden Türkiye semalarında göründü! Ey ‘dini hassasiyet’ hırsızlıklarda nerdeydin? ‘Hırsızlık’ yapmak ve hesap vermemek ve af dilememek Peygambere ‘hakaret değil mi?’ Halkın parasını çalmak dinimize kutsallarımıza en büyük hakaret değil mi?..............................

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 30 Ağustos 2018 11:35 Islam in yani dinimizin elbette ki hic bir eksigi yok ve elestirilecek bir yani yok.Problem surda ki Muslumanin diyenlerin yasantilarina bakinca 100%90 gibi yuksek bir oraninda siddet,cinsel duskunluk,fakirlik,cehalet,geri kalmislik var.Dunyadaki yansimasi da bu sekilde,yurtdisina gittiklerinde once oradaki yerlerini saglamlastirip,sonra gittikleri ulkede kendi kanunlarini koymaya calisiyorlar,Avrupali diye tum kadinlari potansiyel f.hise olarak goruyorlar.Sayin yazar elini vicdanina koy,boyle mi olmali bir Musluman,yoksa calisan,ureten,gelisen dunyaya tam olarak ayak saglamis yani Ataturk un isaret ettigi yolda giden hem orf ve ananelerini koruyacak,hem de dunyadan geri kalmayacak!Ama sizin guruh hep arapciligi pofpofladi yillardir,arap kulturunu Turk kulturune tercih ettiler.Biz Arap degiliz...

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 30 Ağustos 2018 13:07 Müslüman olduğunu iddia eden bir toplum biz neden Kafir bir toplumdan geri kalıyoruz diye sormuyorsa imanın da eksiklik vardır. Çünkü Allah müslümanlara desteğini vaad etmiş ve kafirlere bizim aleyhimize geçit vermeceğini beyan etmiştir. Allah şunu da beyan etmiştir. Yunus 100 'Allah aklını güzel kullanmayanları pislik içinde bırakır''. Amenna ve sadakna..

    0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro