Dindar olmak mı, Din düşmanlığı mı?

Din düşmanlığı ya da Dindar insan nefreti sonucu çıkarmak mümkün mü?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Dindar olmak mı, Din düşmanlığı mı? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • ertekin 25 Temmuz 2018 10:37 Demek ki neymiş?Din işinde iyi para var.

    CEVAP YAZ 0 2
  • vatandaş 25 Temmuz 2018 09:14 sayın bakanımız çok güzel konuşmuş kendisini tebrik ediyorum.Sayın bakanımız ''Mümin'' kelimesinin yerine ''Dindar'' kelimesini kullanmış.Bu kendisinin bu konulara ne kadar vakıf olduğunu gösteriyor.Dindarlık alışkanlıktır ama Mümin olmak samimiyettir, kamil ,erdemli insan olmak demektir.İnşallah kendisine ayak oyunu oynamazlar bazı kesimleri bu söylemler çok rahatsız etmiş bu kesin.Allah hepimize '' Mümin '' olmayı nasip etsin inşallah

    CEVAP YAZ 0 1
  • Ahmet Selim ÖZAL 23 Temmuz 2018 20:33 Özetle; “İnsanların Amelleri(amelini yapan kendine yapar. Ameline bakarak çok iyi, yada kötü dememeliyiz) ülkenin ortak paydası değildir, ortak payda ahlaktır”

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 23 Temmuz 2018 17:01 dindar ve kindar bir nesil mi istenmişti yoksa ben mi hayal görüyorum?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ervan 23 Temmuz 2018 15:24 esefle kınıyorum. ahlakın temeli dindir ve dindarlık ahlaklı olmayı zorunlu kılar. gizli din düşmanlığı yapmayın laan

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 23 Temmuz 2018 17:02 dindar ve kindar bir nesil örneği olabilir misin?

    0 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 19:14 Kardeşim İskoçya, Japonya, Finlandiya, Kanada vb. ülkeler ahlaksız mı, adamlar dinsiz, Bakanın dediği şu önce insan olacağız sonra Müslüman. İnsan olmadan Müslüman olunmaz. Şimdi Müslümanlık iddiasında bulunan ülkelere bak, Suriye, Mısır, Libya, Cezayir, Yemen, Ürdün vb., bu ülkeleri Japonya vb. ülkelerle mukayese et ne göreceksin? Selam ve esenlik Müslümanların üzerine olsun. Bu arada saydığım Müslüman ülkelerinin insanları hep batı ülkelerine sığınıyor, göç ediyor neden bi düşün be kardeşim.

    0 2
  • baki 23 Temmuz 2018 13:30 Mustafa beyin yazısına katılıyor Sayın bakanın değerli bir insan olduğunuda biliyor başarılı olacağına inanıyorum her işin başının ahlak olduğu su götürmez bir gerçektir..dikkat edilirse her siyasi fikir ve din inancına sahip her kim olursa olsun ilk önce namus vicdan ve merhamet sahibi olduğu ölçüde değerlidir erdemlidir söylem değil fiil önemlidir aksi halde gerisi içi boş laftır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • duran saat bile 2 defa doğruyu 23 Temmuz 2018 11:02 muastafa bey ilk defa bu günkü yazınızı çok beğendim bir de laik devlet karşıtı olmasanız atatürk büstlerinin fazlalığından şikayetçi olmasanız bu yazınız gerçekten çok değerli olacak tı

    CEVAP YAZ 1 0
  • önce cevap vermeliyiz 23 Temmuz 2018 10:24 Japonyada din yok,eğitmide yok.Fransada din dersi yok,ABD de de din dersi yok.Ama japonlar bizden daha zengin müreffeh, mutlu ve ahlaklı insanlar .Diğerleride öyle zaten söylemey gerek yok. Nasıl oluyor bu ? Bunun cevabını vermeden imam hatip açmanın ve ha bre din dersini zorunlu kılmanın hiç bir anlamı yok .Neden ? Önce cevap ver..

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 23 Temmuz 2018 12:04 Din insanlara ahlaksızlığı mı emrediyor ki geri kalmışlığımızın nedeni olarak dini görüyorsun. Gerçekten islamı yaşayan ve kurallarına uyan birisi ahlaksız olabilir mi? İnsanların dini kullanarak çıkar elde etmesi karşısında dini kötüleyerek mi bir yere varacağız!!!

    0 1
  • Misafir 23 Temmuz 2018 10:22 Berberoğlu, er geç tahliye edilecek ve beraat edecektir. Dilerim Anayasa Mahkemesi yolu yeterli olur, AİHM’ye gerek kalmaz.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Erol Baron 23 Temmuz 2018 10:09 Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk gibi RTE'de başka bir versiyonla paranın dini imanı yok dedi..... Evet, er veya geç AHLAK galip gelecek çünkü ahlakta hileye, FETÖ'ye, cemaatlere, M.Kemal'e hakarete vb. yer yok.

    CEVAP YAZ 2 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro