Devlet vatandaşla el sıkışacak…

Müjde sadece vergi ve sigorta borcu olanlara değil mükellefiyet geçmişi çok da temiz olmayıp vergi incelemesinden kurtulmak isteyenlere, kasasında hayali para görünenlere de var.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Devlet vatandaşla el sıkışacak… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Misafir 12 Mayıs 2018 09:11 seçim olunca rabbim bol bol veriyor. seçim bitince de ne gelen var nede gelen..

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 11 Mayıs 2018 14:58 YILLARCA DEVLETE EL UZATTIK VERGİ VERDİK NERDE O VERGİLER ? MAN ADASINDA GEMİCİKLEARDE .BİRAZI NEERDE AKPNİN HAYALİ TİCARET ERBABI ZARRABIN KASASINDA. BİRAZI NERDE BİLAL OĞLEANIN GEMİLERİNE GİTTİ .BİRAZI NERDE AYAYKKABI KUTULARINDA YABANCI ÜLKELERE KAÇIRILDI?? YANİ ELİNİ VERİRSEN Y İNE AK KAPAR ELİNDE KOLUNDA KOPAR

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 08 Mayıs 2018 23:53 sigorta borcunu zamanında ödeyene borcu olmayana zaten indirim yapıyorlar...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 08 Mayıs 2018 10:57 işiniz gücünüz yalan dolan palavra, her evin öneünde 3 araba varmış; onlar akepecilerden ballı ihale alanların evleri arabaları, 3 arabayı bırakın da millet ne yiyor ne içiyor haberiniz var mı?

    CEVAP YAZ 1 3
  • ertuğrulll 07 Mayıs 2018 17:51 Geçen sene neden yapmadılar da seçim üstü yapıyorlar onu da yazsana?

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 07 Mayıs 2018 15:41 Erdoğan 'şahlanış dönemi' dedi ama... Petrolun Varili 71 Dolara dayandı... Turkish Lira 20 Amerikan Kuruşu değerine düştü.....

    CEVAP YAZ 2 3
  • FİKRET BODUROĞLU 07 Mayıs 2018 14:14 ödeyenler salak oluyor.devlet ödemeyenleri ödüllendiriyor.devlet siyasi iktidardır.devleti kutsamayın sorgulayın.devleti sorgulamak siyasi iktidarı ı tercih ve nedenlerini anlamaktır.ödemeyeni ödüllendiren devlete ve siyasetçiye sAYGIM OLMAZ.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Misafir 07 Mayıs 2018 14:01 akp hayatının hatasını yapıyor düzgün namuslu insanların kıçına tekmeyi basıp kendine yakışanı yapıyor yani hırsız pisliklerle el sıkışıyor kesinlikle oy vermem allahtan korkarım.

    CEVAP YAZ 2 3
  • Davut 07 Mayıs 2018 13:46 Peki yazar efendi, sen ve bu devlet, benim gibi vergisini zamanında ödemiş olan, imar hırsızlığı vb yapmamış olanlarla nasıl HELALLEŞECEK? Haksızlık, yanlışlık, hukuksuzluk, vergi kaçakçılığı vb yapanları affetmek suçluya sahip çıkmak ve dürüst vatandaşı da gelecek dönemler için suça, haksızlığa ve yolsuzluğa itmek değildir.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 07 Mayıs 2018 15:58 Yazar efendi de zaten bunu eleştiriyor. sanırım okumadın:)

    0 1
  • Misafir 07 Mayıs 2018 13:43 3 senede 3 af. Ekonomi baya iyi durumda.

    CEVAP YAZ 2 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro