Devlet Bahçeli'den Yunanistan'a çok sert tepki! 9 Eylül'ü...

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, partisinin genel merkezinde düzenlenen bayramlaşma töreninde konuştu. Bahçeli, Yunanistan'a hitaben "Yunanistan'ın bu tür davranışlarla bir gün 9 Eylül'ü hatırlar hale gelmemesini temenni ederim." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Devlet Bahçeli'den Yunanistan'a çok sert tepki! 9 Eylül'ü... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Misafir 23 Ağustos 2018 12:03 Mesaj alınmıştır Reis.

    CEVAP YAZ 0 18
  • Turgut Şentüürk 23 Ağustos 2018 00:19 Hainlerin teröristlerin, terörün iş birlikçisi soysuzların korkulu rüyası adam gibi adam Sn Devlet Bahçeli Kurtban Bayramınızı kutluyorum.

    CEVAP YAZ 3 18
  • Yorumcu 22 Ağustos 2018 22:57 Laf laf.......................

    CEVAP YAZ 18 6
  • Misafir 22 Ağustos 2018 22:55 tepkiler abd,almanya,fransa,mısır,s.arabistan,bae,yunanistan,hollanda,avusturya ya;oylar erdoğan a.bunda bir terslik yok mu bahçeli?tepkiler senden ama,oylar sana değil.bu, nasıl iş?

    CEVAP YAZ 18 10
  • Misafir 22 Ağustos 2018 21:52 Arkadaș bu adamın ağzından tek güzel bir laf çıkmaz mı yahu?

    CEVAP YAZ 18 2
  • Ev sahibi 22 Ağustos 2018 18:17 Misafirler bi gidin artık evinize

    CEVAP YAZ 4 18
  • fsdfsdf sf sdf 22 Ağustos 2018 17:30 dfsfdsf f sdf sdf sdf sdfsdf

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 22 Ağustos 2018 15:40 bi susun arık be bi susun ---ayretende şu sözlü seni adanada bitirdi..demedi deme...sözlünün mal varlığın bir araştır ..bakalım ne çıkacak karşına..

    CEVAP YAZ 18 6
  • darbeli matkap 22 Ağustos 2018 15:28 çekilin çekilin bohçeli sert tepti gösterdi...açılın ben doktorum

    CEVAP YAZ 18 184
  • Misafir 22 Ağustos 2018 15:24 BÜYÜKELÇİLİK SALDIRGANLARI: “ DOLARDAKİ ARTIŞ VE TRUMP’UN AÇIKLAMALARI CANIMIZI SIKTI, ATEŞ ETTİK”

    CEVAP YAZ 3 18
  • Misafir 22 Ağustos 2018 15:08 Başkanlık Rejiminde Türk lirasının başına bakın neler geldi... 24 Haziran seçimlerinin ardından ilk gün 4 buçuk TL olan dolar bugün 6 liranın üzerinde.

    CEVAP YAZ 18 6
  • Misafir 22 Ağustos 2018 15:07 Hukuk Devleti................ İnsan Hakları, Basın özgürlüğü, Yargı bağımsızlığı olmazsa zoooooooooooor!

    CEVAP YAZ 18 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro