Devlet Bahçeli'den flaş İdlib çıkışı

MHP Lideri Devlet Bahçeli, Tahran zirvesiyle ilgili sosyal medya hesabından açıklamalar yaptı. Bahçeli Suriye'nin geleceğinde Esed'e yer olmaması gerektiğini bir kez daha hatırlattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Devlet Bahçeli'den flaş İdlib çıkışı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • ismail berse 09 Eylül 2018 15:52 devlet bahceliye it diyen şeref haysiyet edep yoksunu sen kime bitlik yapiyorsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 09 Eylül 2018 11:42 Bu Köpegi gene kim havlatiyor???? ulan it tohumu sanane Süriye....ulan sen ömrün boyunca asalak bir Böcek gibi bu ülkede Milletin vergisi ile ayni Köpekler gibi yasadin,ulan sen insanmisin???? hasa Köpeklerden sen Köpeklerdende betersin.

    CEVAP YAZ 2 0
  • efe 09 Eylül 2018 09:19 reis severlerin moduna girmis.reisin kotu dedigine kotu iyi dedigine iyi diyen binlere sayin bahceli de eklenmis.sayin bahceli artik tescilli ak partili.mhp li olmasi akil disi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • reis 09 Eylül 2018 08:24 ne yapacaksa, tek milliyetçi ve ülkücü partiyi akpnin mazisine ortak etti.bundan kelli akp nin her sevbına günahına ortaksın senin fikrin ve ülkün yere battı, boşa nefes tüketme anı yaşa boşver..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Cekikler ortaasyaya 09 Eylül 2018 02:15 Esed seve seve kalacak ama sen anatolyada kalirmisin bilmem

    CEVAP YAZ 0 0
  • MİSAFİR 08 Eylül 2018 23:20 HİÇ BİR ÜLKE BİR BAŞKA ÜLKENİN İÇ İŞLERİNE KARIŞMAYA HAKKI YOK BENCE..BU GÜNE KADAR HER ÜLKE NASIL KENDİ SORUNUNU ÇÖZDÜ İSE BUNDAN SONRADA ÖYLE OLMALIDIR KANIMCA..AYRICA ANALARIN GENCECİK EVLATLARI ORAYA GİDİP CAN VERMEMELİ ..

    CEVAP YAZ 3 3
  • bbbb 08 Eylül 2018 22:45 bahçeli tayıp ne derse mecbur onu diyecek başka yolu var mı

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 08 Eylül 2018 21:42 Kara murat filmlerini biraz az seyret.

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 08 Eylül 2018 21:25 E Sayın Ahmet Davutoğlu bunu yıllar önce demedi mi dr Bahçeli geriden geliyorsunuz ama olsun gelişme var..

    CEVAP YAZ 3 4
  • Mardinli 08 Eylül 2018 20:31 Türkiye'nin Geleceğinde de bazıları olmamalı. Ancak Bahçeli boş Konuşuyor. Esed buna ancak güler...

    CEVAP YAZ 7 12
  • Bende ozledim 08 Eylül 2018 20:16 Dizileri fazla kacirmis, birde su klasik usa arabalar da ferdi tayfur ne gider ama buick impala getirin lan jiletimi...

    CEVAP YAZ 6 9
  • Misafir 08 Eylül 2018 19:51 BU ADAMI CİDDİYE ALAN VARMI

    CEVAP YAZ 9 16
  • NURİYE GÜN 08 Eylül 2018 19:36 O DAĞLARI IŞİD'LİLERE MEZAR YAPIN

    CEVAP YAZ 3 8
  • NURİYE GÜN 08 Eylül 2018 19:35 IŞİD'Lİ TERÖRİSTLERİ ÖLDÜRÜN YAŞATMAYIN

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 08 Eylül 2018 19:24 Tamam zor durumda olan kadınlar geldi çocuklarda geldi gelsinler başımız üstüne bizim müslümanlığımız orda başlıyor zaten fakat ev kirası ödemiyorlar parklarda geziyolar çalışsınlar o zaman

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 08 Eylül 2018 19:07 Türk milleti olarak bizler vatanımız için bayrağımız için yedi düvelle savaştık vatanımızı kurtardık bugün vatanı icin savaşmayıp kaçanlar ülkemizin her turlü imkanlarından yararlanıyorlar misafirlikte bir yere kadar ulkemizde bulunan suriyelilerinde kendi ulkelerini kurtarmak için mücadele verme zamanı geldide gecti bir an önce ülkelerine dönmeliler

    CEVAP YAZ 0 17
  • T.C 08 Eylül 2018 19:04 ne demek başka vatanımız yok!ya ortasya nedir?

    CEVAP YAZ 5 3
  • Misafir 09 Eylül 2018 00:00 SENİN GİBİLERİ ORTA ASYA KABUL EDERMİ ZANNEDİYORSUN...

    1 0
  • Misafir 08 Eylül 2018 18:58 Putinin dedikleri niye TURKCEYE cevrilmedi neden dedikleri kapak alti yapilfi adam resmen sus dedi ve kapatti. Ben vuruyorum istersen karsima cik dedi, oaradan goc dalgasi gelecekmis, kapatin sinir kapolarini ulkemizde olanlari atin disariya niye elinde degilmi ne olduda ensarcilik muhacirlik oyunu oynuyordunuz ne oldu ne degisti. Artik herkes aklini basina alsin ben aTURK OGLU TURKUM bazilari gini sonradan olma degilim, TURKLUGU KABUL ETMEYEN ICINE SINDIREMEYENLER DEFOLUN GIDIN

    CEVAP YAZ 1 19

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro