Devlet Bahçeli'den flaş ABD açıklaması

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, ABD ile yaşanan krize ilişkin partisinin genel merkezinde basın toplantısı düzenledi. Bahçeli, "Biz kuru ekmek, kuru soğanla yaşamasını da biliriz. Yeter ki bağımsız yaşayalım. Bugün kaybettiysek yarın buluruz. Bugün az yediysek yarın tıka basa doyarız. Ancak vatanın telafisi yoktur." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Devlet Bahçeli'den flaş ABD açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • MERT 15 Ağustos 2018 23:54 BAHÇELİ VE ÇEVRESİ ZATEN TIKABASA YİYİYORLAR AZ VATANDAŞ NE YAPSIN

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 15 Ağustos 2018 19:39 Bu sıkıntılı dönemi fırsat görerek Cumhurbaşkanını eleştirmek vatana ihanetle eşdeğerdir. Zaman birlik zamanıdır.

    CEVAP YAZ 3 5
  • ATİLLA ÇELİK 15 Ağustos 2018 19:23 ADAMIN DİBİ DENİNCE DEVLET BAHÇELİ ALLAH'INA KURBAN SEVİYORUM SENİ...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 15 Ağustos 2018 18:59 bahçeli yıllardır hamaset yapar durur.ama faydasını hiç görmedi.erdoğan hamasetin ağababası.ey abd, ey trumo dedi mi oylar kendine ve partisine akıyor.bahçeli de efeleniyor ama ,oylar erdoğan ve akp ye akıyor.bahçeli, hamasetinde bir sorun var!oyları nereye akıtacağını bilmiyorsun.

    CEVAP YAZ 1 3
  • AS 15 Ağustos 2018 18:50 SİZLER GİTSENİZ DAHA İYİ OLUR...

    CEVAP YAZ 2 3
  • Adnan durgut 15 Ağustos 2018 18:29 Noktası virgülüne bütün söylediklerine aynen katılıyorum ağzına sağlık sayın bahçeli

    CEVAP YAZ 1 2
  • emin can 15 Ağustos 2018 17:43 3.dünya ve 2. Kurtuluş savaşına hazırız ve boyun eğmeyeceğiz

    CEVAP YAZ 1 3
  • Davut okumus 15 Ağustos 2018 17:20 Bencede sayin bahceli cok hakli bu ulke bizim suya ekmek banar yeriz kimseye boyun egmeyiz

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir Fahri 15 Ağustos 2018 16:56 papaz da fetoş da teröristtir. takaslarını düşünmek bile teröristi aklamaktır aciz duruma düşmektir. ikisini de TÜRK adaleti gereken cezayı vermelidir. ya hani seçimlerde bas bas idamı getireceğiz diyerek oy toplayanlar nerede. çıkarın idamı ikisini de asın. kriz çıkacaksa o zaman çıksın o zaman tüm halkımız ERKEK hükümet var deyip alnınızdan öpelim. ben TÜRKÜM bunla da gurur duyuyorum bizim millet ademe değil adama oy verir.

    CEVAP YAZ 1 1
  • hakkı 15 Ağustos 2018 16:28 BİLGE LİDER DEVLET BAHÇELİ tarih seni ön gördüğü her şey çıkan bir lider olarak yazacak. RABBİM yar ve yardımcın olsun... sonuna kadar arkandayız.

    CEVAP YAZ 2 2
  • redfgg 15 Ağustos 2018 16:14 İktidar aylardır dolarları bozdurun diyor küçük ortağı dolarları saklıyor. hem de milliyetçilerimiş.Şimdide akıl veriyor güya . soğan ekmekmiş miş. yuh size

    CEVAP YAZ 6 3
  • Ülkü 15 Ağustos 2018 16:14 Bahçeli haklı. Son damla son nefese kadar mücadele

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 15 Ağustos 2018 16:02 78 krizi kapıda ..bugün gittiğim tedarikçim zorlaa bana mal satan tedarikçim bugün işyerinde olduğu halde bana görünmedi görünmek istemedi..beni görse zrla mal alacağımı zandı... ama ben son alacağım malı almaya gitmiştim..KISACA BORCU OLAN ZARARINA SATIŞ YAPARKEN BORCU OLMAYADA EN GÜZENDİĞİNE BİLE MAL SATMAMAK İÇİN SAKLANMAYA BAŞLADI....

    CEVAP YAZ 1 7
  • k.k.k 15 Ağustos 2018 15:52 Atatürk der ki : Yurtta sulh,cihanda sulh ! Bakınız konu Türkiye'ye ambargo olduğunda Almanya, Fransa,İtalya,Rusya,Çin,İran hepsi hoop dediler. Bu, bizim ne kadar önemli bir ülke olduğumuzun göstergesidir. Eğer ABD'ye karşı bu ülkeler gücünü birleştirirse, ABD kesinlikle geri adım atmak zorunda kalacak,saygınlığını da kaybetmeye başlayacaktır. Çünkü her biri için Türkiye kritik öneme sahiptir.Bunları yazmaya gerek yok. Şu an da ABD kendi ayağına sıkıyor. Saygı görmediği için, kendi kendine sinirlenen kabadayı rolünde. Trump, Kasım ayındaki seçimleri kazanamazsa,belki ondan sonra Türkiye-ABD ilişkileri düzelme şansı var, eğer güçlenerek çıkarsa, 3.Dünya Savaşı'na herkes hazır olsun. İster ekonomik isterse askeri ne gelirse aklınıza....

    CEVAP YAZ 1 2
  • k.k.k 15 Ağustos 2018 15:41 Biz kurusoğan ekmek yerken bu günleri atlattıktan sonra, acaba ABD kurusoğan ekmek yiyebilecek mi ! Zannetmiyorum ! ABD'de insanlar birbirlerini yiyecektir. Buna emin olun

    CEVAP YAZ 4 4
  • kolaylı 15 Ağustos 2018 15:41 Bu adamı sayın RECEP TAYYİP ERDOĞAN dış işleri bakanı yapıp bütün yetkiyi ona vermelidir.Yoksa beka bitti derken bu ABD nerden çıktı diye sorarlar adama .....

    CEVAP YAZ 0 1
  • QWQWE 15 Ağustos 2018 15:30 SEN PARAYI DOLARA YATIR MİLLET SOĞAN EKMEK YESİN. TASARRUF YUKARDAN BAŞLAR. M. VEKİLİSAYILARI VE MAAŞLARI YARIYA İNDİRİLSİN. BUGÜN Kİ DURUMUN DEBBEİ SİYASİLERDİR. ÖZELLİKLEDE MHP DİR. İKTİDARA AYLARDRI DOLARLARI BZODURUN DİYOR MHP DOLAR 7 LİRA OLUNCA BOZUYOR. NİYE ÇÜNKÜ DOLAR 6 YA DÜŞECEK. SONRA KAHTAMANLIK TASLA.

    CEVAP YAZ 6 5
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:22 sayın bahçeli dedikleriniz doğru fakat çözüm öneriniz kuru ekmek ve soğan olması çaresızlığınızı gösterıyorki acı olan budur.bu ülkede yıllardır ekonomı anlatmaya calışan haydar hocayla neden goruşulmez.

    CEVAP YAZ 6 3
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:50 MESELE VATAN MESELESİ İSEKİ BENCE DE ÖYLEDİR NEDEN VATAN EVLATLARI DINLENMEZ.DUNYA EKONOMISINE MİLLİ PARA KAVRAMINI KAZANDIRAN SÖMÜRÜYÜ DURDURACAK HERKESİ DEĞERLİ YAPACAK MİLLİ EKONOMİ MODELİ NEDEN SORGULANMAZ SAYIN BAHCELİ.VATAN PERVERLİK BEN TURK OĞLU TURKUM DIYE HAYKIRAN RUSYA MECLİSİNDE BU MİLLETİ ALKIŞLATAN BILIM INSANINI BIRKEZ DINLEMEYI GEREKTİRMEZ MI

    1 0
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:21 Bir sefer batırdı memleketi. Ömrünün sonuna son kez batırcak

    CEVAP YAZ 4 5
  • MİSAFİR 15 Ağustos 2018 15:14 KURU SOĞAN KURU EKMEK İLE DOYARMIŞ ONUN İÇİN Mİ HAZİNEDEN ALDIĞIN YARDIM İLE GİDİP DOLAR ALDIN VE 6,80 KUR İLE DÖVİZİ BOZDUNUZ. MAALESEF ÜLKEMİZDE HERKES ŞARLATAN HERKES ŞOV PEŞİNDE

    CEVAP YAZ 9 16
  • ercan 15 Ağustos 2018 15:03 bu adam gerçekten devlet abi

    CEVAP YAZ 17 11
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:20 Haklısın, adam seçim yardımını dövize gömmüş, nereden baksan kazancı 20 Trilyon. Akıllı adam

    0 1
  • Misafir 15 Ağustos 2018 14:59 Erdoğan kuvvetler ayrılığını ortadan kaldırınca onu dizginleyebilecek kimse kalmadı!.............................. Hiçbir bakan ve danışmanı itiraz etme cesaretini gösteremiyor. Çevresindekiler adeta kukla oldu!.

    CEVAP YAZ 10 4
  • Misafir 15 Ağustos 2018 14:56 söydediklerine yüzde yüz katılıyorum rahip daha önce gönderilmeliydi bence

    CEVAP YAZ 1 1
  • Oğuzhan 15 Ağustos 2018 14:56 Herzaman ki gibi devlet,devletinin yanında durdu. Var ol sn bahçeli

    CEVAP YAZ 7 8
  • Tamer ergin 15 Ağustos 2018 14:48 Bahçeli ye katılıyorum. Bizi açlıkla terbiye edeceklerini sananlar şunu bilsinler, bizim en büyük ibadetlerimizden birisi oruç tutmaktır. Asın papazı yakın doları

    CEVAP YAZ 7 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro