Devlet Bahçeli'den bedelli açıklaması

MHP lideri Devlet Bahçeli, bedelli askerlik düzenlemesiyle ilgili getirilen 28 gün şartına karşı çıktı. Bahçeli, "Bedelli olacaksa 28 güne ne gerek var" diye konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Devlet Bahçeli'den bedelli açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR22 YORUM
  • ahmet kemal 21 Temmuz 2018 10:50 ya herkes adam gibi askerlik yapsın ya da profesyonel askerlik çıksın, bedelli gibi bir adaletsizlik olmasın. artık savaşlar teknolojik aletlerle.. bırakın bu herkes askerlik havasını tatsın gibi geçen yüzyüzyıldan kalma söylemleri.. bundan sonra hertürk asker değil bilim adamı doğmalı..

    CEVAP YAZ 0 3
  • Güney 21 Temmuz 2018 10:09 Parası var die evde ana Kucağı fakire askere raprap peygamber ocağı bu peygamber zengini neden kayırıyor gardaş. 15 bini mi isterim ben ziraat bankası mı veriyor söleyin hele.

    CEVAP YAZ 1 1
  • Asker 21 Temmuz 2018 09:53 Ben askerliģimi yaptım bana 15 bini ziraat bankası mı verecek.

    CEVAP YAZ 0 0
  • M.mmmmm 21 Temmuz 2018 09:48 28 günde askerlik mi öğrenilir ben 13. Ayda tam asker oldum nerden ne gelir çevreyi herşeyi tam anlamıyla öğrendim sonrada askerlik bitti 1 ayda hiçbirşey öğrenilmez boşa masraf

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 21 Temmuz 2018 09:46 Bencede 28 gün saçmalığı olmamalı, 15 bin al yarısını bunların yemesine içmesine harca, olacak iş mi. Belki daha fazlasını adam askerde kaza geçirecek hastalanacak verdiği paradan çok masraf çıkaracak.

    CEVAP YAZ 0 2
  • ddd 21 Temmuz 2018 08:56 28 güne ne gerek var ben yazayım tabi yayınlanacaksa... Yandaşlarına nasıl para kazandıracak ve kendisi kazanacak RTE... Bunu nasıl yapacak bu bedelliye başvuracak kişilere asker kıyafeti yapılacak düşünün en az 1 milyon kişi başvuru yaptı ve bu ekstradan imalatı yapılacak asker kıyafetlerinin parası hangi şirketin cebine girecek birde yemek içecek bunlar masraf bunların eğitimde kullanacağı mühimmat bu harcamalar nereye gidecek düşünün bedelli 15 bin 1 milyon kişi başvuru yaparsa (15.000.000.000) yani 15 milyar tl bu kasaya gidince yandaşlarına nasıl paylaştıracak yada kendi şirketlerine nasıl ihale verecek bu 15 milyarın 5 milyarını kendi şirketlerine aktaracak ama 20 bin tl hiç askerlik yapılmazsa devletin cebine 20 milyar tl girecek.... Bahçeli tatmin oldun mu

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 21 Temmuz 2018 08:40 BAHÇELİ YİNE SAÇMALAMAYA BAŞLADI..ASLINDA 1 AY OLMALI PARA ÖDEYİP ASKERLİK YAPSAN DAHİ ASKERLİK HAVASININ HERKES TATMALI SİLAHI EĞİTİMİ AZDA OLSA GÖRMELİ 1 AYDA NELER ÖĞRENİLMEZ..BAHÇELİ GİBİ ZENGİN ÇOCUKLARINI KAYIRIRSA POLİTİKACILAR BOŞ BİR GENÇLİK YETİŞİR..

    CEVAP YAZ 1 2
  • ahmet 21 Temmuz 2018 04:39 çok haklı söylüyor bahceli

    CEVAP YAZ 1 0
  • Z.z. 21 Temmuz 2018 01:19 Doğru söze ne denir. 28 gün de neyin nesi. Ne öğrenilir 28 günde. Askerlik pratik işidir. Teorik olarak askerlik öğrenilmez. Ücreti de makul.

    CEVAP YAZ 3 6
  • Alperen 21 Temmuz 2018 01:19 Baheli rahmetli Demirel'den ders almis galiba. Hem bedelliyi bedelsiz destekliyor hem de sehit ve gazilerimizi ve ailelerini incitmeyelim diyor. Oyleyse kapi gibi bedelliye karsi cikarsin, her TC vatandasi aslanlar gibi kisa, orta veya uzun askerligini yapar dersin. Oyleye ortaya karisik konusmak Bahceli'ye yakismamis.

    CEVAP YAZ 7 1
  • Misafir 21 Temmuz 2018 00:09 sende mecliste değil miydin koçum, tartışılırken neredeydin, çıktıktan sonra kameralara show yapıyorsun ancak bu adamdan bir halt olmaz

    CEVAP YAZ 4 18
  • İSMAİL 20 Temmuz 2018 23:52 BAHÇELİ'NİN DEDİĞİ DOĞRU DEĞİL.. HİÇ OLMAZSA MİLLET BİRAZ SİLAH GÖRSÜN,fena mı?.. YARIN NE OLACAĞI BELLİ Mİ?!...

    CEVAP YAZ 8 17
  • eeee 20 Temmuz 2018 23:37 utanmasalar komple askerliği kaldıracaklar taşla sopayla devam edecez

    CEVAP YAZ 7 24
  • bahceli 20 Temmuz 2018 23:04 Tamam doğru olanı bahçeli söyledi yarın ilk iş dediklerini dikkate alacak akp hemen bunu düzenleyecektir hadi yine iyisiniz ücretli askerler 28 günden de yırttınız

    CEVAP YAZ 8 20
  • Mehmet ünlü 20 Temmuz 2018 23:03 Secenekli olsun temel egitiden muaf olmak isteyenler icin 30bin olsun.

    CEVAP YAZ 7 2
  • AbdulMevla Murat 20 Temmuz 2018 22:55 Ücret toplam 15 bin TL olmalı. O da 4 der ay ara ile 3 taksitte 5000 er TL taksitle toplanmalı. Yaklaşık 2 milyon kişi yararlanır. Bundan sağlanacak gelirle de askerliğini 12 ay normal yapanlara da 1000 TL aylık maaş bağlanmalı... Yaklaşık 5 yılın maaşı toplanmış olur...

    CEVAP YAZ 0 2
  • dobra 20 Temmuz 2018 22:46 Yani kimisi bedeli canıyla ödesin kimisi malıyla. Bu ikisi aynı şey midir sayın bahçeli. Bence askerlik süresinin en az yarısını yapmalılar. Eğitim almalılar. Her Türk Asker Doğar Asker ölür. Askerlikten kaçmamak gerekir.

    CEVAP YAZ 2 14
  • Riyakar Toplum 20 Temmuz 2018 22:45 Yani konu uzamazsa vatan için can verenlerin kemikleri sizlamayacak, öyle mi? Bedelli çıkacaksa çıksın, bu konu uzadıkça zararı biz görüyoruz diyor bahçeli,zira vatan vatan diye ahkam kesip bedelliye destek vermek, mhp adına büyük bir açmaz,hem de kendi ifadeleriyle ülkenin beka sorunu olduğu bir dönemde

    CEVAP YAZ 3 15
  • Misafir 20 Temmuz 2018 22:11 Reis bizi afrine götür diyenler şimdi bedelli çıksında askere gitmeyelim diye cabaliyorlar.tabi afrine önde ben giderim diyenler de bedelli den hazineye para girecek diye çalışıyorlar.ne lahana turşu

    CEVAP YAZ 2 19
  • kundemacı 20 Temmuz 2018 22:10 Bu adamın her açıklaması ne kadar büyük Türkiye ve Türk düşmanı olduğunu daha çok gösteriyor. Top yekün bir savaş söz konusu olursa bu vatanı kimler koruyacak? Askerlik konusunda herkesin az zamanda olsa bir temel eğitim görmesi gerekir.

    CEVAP YAZ 7 17
  • d21 20 Temmuz 2018 21:45 bence de. ama ücret bu sefer en az 25 bin tl olmalı...

    CEVAP YAZ 7 14
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:27 Ilk sefer adam gibi laf etti.

    CEVAP YAZ 23 9
  • Misafir 20 Temmuz 2018 21:31 lafı anlayan bu kez adamlık ettmiş.

    11 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro