Destici'den Meral Akşener açıklaması

Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Destici, referandum sonuçlarını ve Meral Akşener'in yeni bir parti kuracağı söylentisini değerlendirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Destici'den Meral Akşener açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Vatandaş 21 Nisan 2017 11:36 Referandumda "evet" oyu ver, sonra Meral Akşener'i partiye davet et. Milletin aklı ile dalga mı geçiyorsun eksi Ftcü.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Nisan 2017 00:16 Rahmetli liderimiz Muhsin YAZICIOĞLU nun emanet ettiği destiyi kırdın,suyu döktün!

    CEVAP YAZ 0 0
  • yüzdeyüzmilli 19 Nisan 2017 21:29 Bu adam nasil bir yanar döner gibi sicaga göre sekil aliyor ya inanin aklim almiyor? CB secimlerinde HAYIR dediler, yerel secimlerde CHP adayini desteklediler, Erbakan'i anma gecesinde tüm hayircilarla poz verdiler, son referandumda EVET dediler!!!! Simdi de Fetöcü oldugu yüksek ihtimalle degerlendirilen HAYIRCI Meral Aksener'i davet ediyorlar. Saka mi gercek mi?

    CEVAP YAZ 1 1
  • TRABZONLU !!!!!!!!! 19 Nisan 2017 21:11 Araniz,a bir,de Haydar Ba$ var onuda alsaydiniz kadroyu kursaydiniz daha iyi olurdu bence !!!!!

    CEVAP YAZ 0 1
  • Sivasli 19 Nisan 2017 20:56 Kendini adam zannetti FETOS yalakasi Sen Ülkücüde olamadin Reis de olmayacaksin.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Sivasli 19 Nisan 2017 20:53 Yaziklar olsun SEHIT Muhsin Baskanin Kemikleri sizlamistir referanduma asiri gecikmeli evet aciklamasindan FETOS yalakasi oldugunu bilmistim son haftaya kadar naz yaptin simdi de Tescilli Karaseneri Muhsin Baskanin Partisine cagirmak Ülkücülere Ihanettir.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 19 Nisan 2017 20:52 Akşener omurgasız hareket edecek olsaydı onun zaten bir partisi ve parti içinde belli bir koltuğu vardı.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 19 Nisan 2017 20:50 en azından meral akşener kendini satmadı bazıları gibi

    CEVAP YAZ 1 0
  • vatan 19 Nisan 2017 20:34 sen partini degiştin sende bittin

    CEVAP YAZ 0 1
  • YAZ KIZIM 19 Nisan 2017 20:23 KENDİNİ NİMETTEN SANAN ZAVALLI BİR GÜN HAYIRCI DİĞER GÜN EVETÇİ ŞAŞKIN.!!

    CEVAP YAZ 1 4
  • Ali 19 Nisan 2017 20:05 Destici arada aynaya bak

    CEVAP YAZ 0 3
  • Dürüstlük Özlemi 19 Nisan 2017 19:48 Su destisi su yolunda kırıldı. Sen git AKP'ye katıl.

    CEVAP YAZ 1 4
  • AKLA BAK!!!!!! 19 Nisan 2017 18:50 VAY BE Bİ SEN AKILLISIN.SONU MUHSİN YAZICI GİBİ Mİ OLSUN.?

    CEVAP YAZ 1 2
  • hayır 19 Nisan 2017 17:51 sayın desticiyi saraya alalım:)

    CEVAP YAZ 0 5
  • misafir 19 Nisan 2017 17:49 Barzaninin yol arkadaşı Bahçeli ve Desticiyle yola çıkılmaz.

    CEVAP YAZ 0 8
  • vatandas 19 Nisan 2017 17:19 Sen ki Muhsin baskana ihanet ettin , simdi Meral hanimi yanina cagiriyorsun , hainlerle ülkücünün isi olmaz

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 19 Nisan 2017 17:09 Sen bir defa ağzına Türk milliyetçiliği,ülkücülük gibi mefhumları bir daha ağzına alma.

    CEVAP YAZ 1 12
  • baltacı 19 Nisan 2017 16:42 herifin peynir ekmekle imanı gevredi üle,belki size yemek yapar..

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 19 Nisan 2017 16:32 Meral Akşener Desticinin yerine geçmelidir.

    CEVAP YAZ 9 1
  • pusat 19 Nisan 2017 16:24 ey destici senin bahçeli den ne farkın var ki, sende akp ye yandaş oldun, hadi git işine, Meral Akşener ne yapacağını bilir,

    CEVAP YAZ 9 19
  • Misafir 19 Nisan 2017 16:18 Tek adam Diktatörlüğü ile Düşman İşgalinin ne farkı var?..

    CEVAP YAZ 2 11
  • hakan 19 Nisan 2017 16:06 ülkücüyüm evet dedim ama ne erdoğan için ne de bahçeli için. ülkemiz başkanlık ile daha iyi yönetilir. kısır tartışmalar yerine önümüze bakalım

    CEVAP YAZ 11 2
  • 5761 19 Nisan 2017 15:49 ülkücülerin %90 hayır dedi.

    CEVAP YAZ 5 17
  • sami boztepe 19 Nisan 2017 15:44 bbp nin yapacağı en akıllıca iş mhp ile tekrar birleşmektir.bırakın akşeneri

    CEVAP YAZ 12 0
  • ÇOK BİLMİŞLİK ARTTI 19 Nisan 2017 15:39 BENDE SANA VATANDAŞ OLARAK SÖYLÜYORUM HAYIR ÇIKSAYDI Kİ ÖNLENDİ,AKP EN BÜYÜK İTİRAZI YAPACAKTI VE YSK HEMEN KABUL EDECEKTİ,ANLAŞILDI MI?MERAL AKŞENER SİZE GELECEK TE DEĞİL,AKLI YERİNDE ÇOK ŞÜKÜR,SEN OLMASAYDIN ORADA BEELKİ.

    CEVAP YAZ 0 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro