Destici neden 'evet' dediklerini açıkladı

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, 16 Nisan'daki referandumda "evet" oyu kullanacaklarını ifade ederek, kararın tüm il teşkilatları ve parti yetkili kurullarının ortak kararıyla alındığını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Destici neden 'evet' dediklerini açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • adam 11 Mart 2017 20:35 yaktin partiyi...artik sende yoksun...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 11 Mart 2017 16:52 burnuma pis kokular gelmeye başladı.destici ,daliba tehtit edildi.tehtitle evet oyu devşiriyorlar.

    CEVAP YAZ 1 3
  • mevhibe inal 11 Mart 2017 12:16 İKNA ODALARI oldukça T.C. bir adım ilerleyemez. Demokrasi ve özgürlük ŞEFFAF, TARAFSIZ, ADİL.. Özgür insan BAŞI DİK, VİCDANI RAHAT olur

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 11 Mart 2017 12:10 LÜTFEN AÇIKLA'ya cvp, hadi oradan teşkilatın yüzde yüzü EVET diyor. Bizim tabanımızda hainlik yoktur.

    CEVAP YAZ 3 173
  • Misafir 11 Mart 2017 12:04 üc gün önce neden HAYIR demeleri gerektigini anlatiyordu.. iyi arkadas ama .. beceriksiz..

    CEVAP YAZ 2 4
  • Ulkucu 11 Mart 2017 11:58 Desticiyi kaybettik hukumsuzdur

    CEVAP YAZ 78 2
  • Balaban Beyi 11 Mart 2017 11:53 Ne yapsın zavallı Destici; O da Süleyman Soylu, Numan Kurtuluş ve T.Türkeş gibilerden esinlenmiş her halde BEN DE BİR LOKMA KAPAYIM diyor. Partisini satıyor AKP ye (= R.T.Erdoğana) Fazla kızmayın DÜNYA YE KÜRKÜM YE DÜNYASI maalesef....

    CEVAP YAZ 3 1
  • hakan 11 Mart 2017 11:46 evet diyene baskı yok direk linç var

    CEVAP YAZ 5 68
  • OKLAVA 11 Mart 2017 11:42 Geçmiş seçimlerde BBP'ye gönül ve oy vermiş birisiyim,keşke taraf belli etmeden Partimize gönül vermiş arkadaşlarımızı kendi kararlarını vermeye karar verdik deseydiniz

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 11 Mart 2017 11:41 ufku olmayan siyasetçiler partilerini hiç mi hiç büyütemezler.Ey destici biraz uyanık olsan( MHP de taban tavandan rahatsız) muhalif MHP lilerden taraf olsan kimbilir ileride belki MHP tabanı bbp ye sempatiyle blok halinde oy verirdi;partin ve ülke için umut olurdu.

    CEVAP YAZ 45 2
  • 2010'da Evet Deyince FETÖ Gelmişti 11 Mart 2017 11:38 Hal ve hareketleri tehdit ve şantaja maruz kaldığını ifade ediyor, kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 33 4
  • hayırlı olsun 11 Mart 2017 11:19 bahçeli ile bakanlık yarışına girecek destici galiba...

    CEVAP YAZ 53 2
  • bir basit vatandaş 11 Mart 2017 10:50 Reis, Ağa, Paşa, Tek adam yönetimine HAYIR, üniversite diploması olmayan Başkana HAYIR, Lidere kapu kulu olan, biatse biat, itaatse itaat diyen Millet Vekillerine HAYIR.

    CEVAP YAZ 52 7
  • Misafir 11 Mart 2017 10:36 DİĞERLERİNİ SİZ DÜŞÜNÜN. ACABANA NEDEN TESKİLAT EVET DEDİĞİ İÇİN KENDİSİNE BAYRAK AÇIYOR.?

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 11 Mart 2017 09:47 EVET DEMEYİP NE YAPACAKLARDI? ÜLKE DÜŞMANLARI İLE BERABER Mİ OLACAKLARDI?

    CEVAP YAZ 16 144
  • ces35 11 Mart 2017 09:23 Etiniz ne butunuz ne oylarınız % 1 bile değil partiyim diye ortalıkta dolaşıyorsunuz size ne imkanlar sunuldu acaba da teşkilatınızı sattınız

    CEVAP YAZ 2 6
  • YOZGAT BBP İL BŞK. 11 Mart 2017 08:55 bay destici sen bizim gözümüzde fluuusun artık.. HAYIR.

    CEVAP YAZ 2 56
  • osman 11 Mart 2017 07:36 Şimdi dünyaya, türkiyeye zararı olacak bişeye, israil hayır dese, biz evetmi diyecez. Çok saçma, düşünen insan hayırda evette der ama başkalarından korkmaz.

    CEVAP YAZ 1 8
  • HAYIR 11 Mart 2017 03:01 Sarayla 1.5 saat ne konusulur? 1,5 saat HAYIR konusmadiniz herhalde??

    CEVAP YAZ 2 12
  • Misafir 11 Mart 2017 01:29 Destici kararını verdi evet dedi buna bağırmaya çağırmaya kükremeye gerek yok ama kaç gündür çekine çekine söyledi günlerce reklamlardan spnra gibi bir havası vardı, Bahçeli bu konuda tam kararlı ve oldukça dik durdu kimseyede eğilip büzülmedi adeta kükrüyor iyi bir duruş,Destici'de dik durmalı kararsa eğrisiyle doğrusu ile kendi kararı lakin neden evet dediler farklı bir parti olarak anlatmalılar, karşısında duran ülkü ocaklarıda neden hayır dediklerini anlatmalı,konuşarak anlaşılır her şey

    CEVAP YAZ 7 1
  • YAZIROGLU 11 Mart 2017 01:06 el ele verdiler iki milliyetçi partiyi bitirdiler.ne diyelim bir insanın kendi kendine yaptıgını dünya birleşse yapamazmış.acaba partileri kapatıp kısa süre öncesine kadar saydırdıkları grubamı katılacaklar bence öyle olacak bahse giren varmı.

    CEVAP YAZ 49 9
  • AsilAfyonlu 11 Mart 2017 00:46 önce bbp tabanını ikna etmeli ve sn. yalçın topçu dan çıkıp özür dilemeli. demek ki yalçın bey doğruyu bu adamdan yıllar önce görmüş. testşcş efendi bbp tabanından ve yalçın topçudan özür dileyip derhal istifa etmeli.

    CEVAP YAZ 0 6
  • Alphan 10 Mart 2017 22:58 Birkaç yıl içinde hiçbir siyasi parti ve gurup kalmaz.Türkiyede keskin iki cephe oluşur;"ATATÜRKÇÜLER ve ŞERİATÇILAR"...Gidiş ve gerçek budur!Allah yardımcımız olsun.

    CEVAP YAZ 77 22
  • maraba 10 Mart 2017 22:54 Ama bir sor ;"Neden evet dedik" diye!Maho ağamla 1,5 saat görüştükten sonra bu kararı aldım.

    CEVAP YAZ 7 32
  • Misafir 10 Mart 2017 21:42 büyük birliğin otağı sivastır ve sivas bu kararı tanımıyor.destici ve havarisi anlaşılan iyi bir transever teklifi almışki,partinin kepenkleri inmek üzere.hayırlı olsun ne diyelim.bari gerekcesini anlatsa da bilmeyenler öğrense.bundan sonra büyük birlik bitmiştir...

    CEVAP YAZ 76 21

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro