Destici: ABD'nin saldırılarına sevinenler vatandaşlıktan çıkarılmalı

BÜYÜK Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, "Türkiye'nin ABD karşısında dolar üzerinden maruz kaldığı bu ataklara sevinenler, şakşakçılık yapanlar, Türkiye'nin ekonomi üzerinden maruz kaldığı manipülasyonlara destek çıkanlar, Türkiye Cumhuriyeti Devleti vatandaşlığından çıkarılmalıdır" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Destici: ABD'nin saldırılarına sevinenler vatandaşlıktan çıkarılmalı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Vys 16 Ağustos 2018 01:43 Adam haklı beyler, vatandaşlıktan ya çıkarılmalılar ya da çüklerini kesmek lazım

    CEVAP YAZ 1 0
  • Emin can 15 Ağustos 2018 23:28 Vatandaşlıktan çıkarılmaları biraz ağır olur sanki ama iyi bir cezayı da hakediyorlar

    CEVAP YAZ 1 14
  • Kenan 15 Ağustos 2018 23:15 En çok MHP sevinmiştir. MHP seçimler için aldığı tüm yardımı dövize yatırdı, çünkü dolar ve Euro'nun yükseleceğini, yani finansal krizin olacağını önceden öğrendiler. Dolar zirve yapınca da tekrar TL'ye çevirdiler. Bunu Destici bilmiyorsa, siyaseti bıraksın.

    CEVAP YAZ 1 3
  • iiiiiiiii 15 Ağustos 2018 23:02 ağzı olan herkes konuşmak için konuşuyor.

    CEVAP YAZ 16 1
  • Misafir 15 Ağustos 2018 23:01 Bu alamet-i farikada kim?

    CEVAP YAZ 28 2
  • Misafir 15 Ağustos 2018 20:36 Eeee, neden duye sormicsksiniz tabii

    CEVAP YAZ 2 1
  • Yavuz 15 Ağustos 2018 20:16 Genel Başkan Mustafa Destici'ye tüm kalbimle katılıyorum. Kim ABD'nin uygulamalarına seviniyorsa onların safında yer alıyor demektir. O halde bu vatan hainleri bu vatanı terk etsin, yada terk ettirilsin.Bu vatan ne zaman bu kadar hain yetiştirdi.

    CEVAP YAZ 5 1
  • Astr 15 Ağustos 2018 16:57 Adam haklı, rahatsız olanlar da incelenmeli...

    CEVAP YAZ 6 1
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:56 Gemiyi kurtarmak için başarısız bir kaptanın etrafında toplaşmak mı yoksa geminin nasıl sağ salim yüzdürüleceğini söylemek mi gerekir?.........Kaptan gemiyi yürütemiyorsa, kaptan değiştirmek de bir yoldur.

    CEVAP YAZ 9 9
  • Misafir 15 Ağustos 2018 16:16 denizin ortasında kaptan değişmez üstelik türkiyede tek kaptan var oda erdoğandır diğerleri ancak kamorat olur,...

    6 11
  • Misafir 15 Ağustos 2018 16:19 cumhurbaşkanlığına gösterdikleri adaya, partiyi teslim etmeyip 1200 delegenin oyunu sayamayan chpyemi teslim edeceğiz ülkenin dümenini. yoksa teşkilatlanmadan sorumlu genel başkan yardımcısının genel başkanı hakındaki; fetö terör örgütü ile bağı olduğu hakkında deliller mevcut sözü varken, tülbent devrimi yapacaklarımı getirelim iktidara. seçimden önce 2si hariç 4 cumhurbaşkanı adayının sakız ettiği büyük yatırımları durduracağız, şurayı kapatıp burayı yıkacağız söylemlerini, hele biri varki beni değilde TAYYİP ERDOĞANI seçerseniz seçimden sonra dolar 8, 10 lira olacak diyenimi!!! bu vaatlerin üzerine seçim sonrası abd bunların seçim beyanatlarının aynısını bize dayatmaya kalkıyorsa söyleyecek bir söz varmı... sorun kaptandamı yoksa gemide bulunup ellerine fırsat geçtikçe gemiye delik açmaya çalışan bir kısım mürettebatta mı sorun?

    3 36
  • xtr 15 Ağustos 2018 15:56 Boş konuşmuş. Nasıl çıkaracaksın? Böyle termometre veya alarm cihazı mı var millete taktığınız?

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:55 İŞİNİZ GUCUNUZ GERILIM VE KAVGA.SAYIN DESTICI SIYASET ADINA BU MILLETE NE KAZANDIRDIN HANGI ÇÖZUMU SUNDUN.EKONOMİK ÇÖZUM ÖNERİLERIN NEDİR.BIRAKIN BU ANLAMSIZ CIKIŞLARI

    CEVAP YAZ 42 4
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:49 atış serbest.idamı getirin siyasetçilerden başlayalım.

    CEVAP YAZ 1 7
  • memur 15 Ağustos 2018 15:47 Çok doları ,altını olan sevinir tabi.....zenginleşiyor...benim gibi borcu olanlarda küfrediyor.....sana ne oluyor ....

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:32 Temmuz ayında , genç kadın işsizlik oranı ise yüzde 23,2 olarak gerçekleşti.

    CEVAP YAZ 1 3
  • ddd 15 Ağustos 2018 15:27 Aslında sizin gibi sözde vatan severler bu ülkeden defolup giderse Türkiye Dünya yıldızı olur

    CEVAP YAZ 34 10
  • Misafir 15 Ağustos 2018 15:26 yazmaya değmez......................................

    CEVAP YAZ 1 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro