Deniz Baykal'ı herkes merak ediyordu işte konuşması

CHP Antalya Milletvekili Deniz Baykal, tedavisinin ardından ilk kez konuştu. CHP'nin en genç milletvekili adayı İsmail Hakkı Gül ile görüşmesinden kareler basına yansıyan Baykal'ın bu videoda konuşması da var.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Deniz Baykal'ı herkes merak ediyordu işte konuşması videosuna yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU VİDEOYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • yazık 20 Haziran 2018 19:15 hala milletvekili adayı mı !!!! chpyi anlamak mümkün değil.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:55 ne desen boş artık akp. ne yapsan gözden düştün, yoruldun, yeni bi diyeceğin kalmadı, ekonomi iflas etti, hazine tamtakır, aldatma süreniz bu kadarmış. size güle güle eyyy akp.

    CEVAP YAZ 1 0
  • dobra 20 Haziran 2018 18:55 Ben artık konuşmasını da nasıl olduğunu da merak etmiyorum. Varsı şimon teres merak etsin!

    CEVAP YAZ 0 0
  • kırlangıç 20 Haziran 2018 17:18 KENDİSİNE YAPILAN KALLEŞLİĞİ SÖYLEMELİYDİ SES YOKSA YAZI VAR O DA YOKSA BEYİN FREKANSIYLA MONİTÖRE DÖKSÜN FETÖ OPERASYONUNU AŞIKLASIN.HAYIRLI BİR İŞ YAPMIŞ OLUR CHP NİN İPİ KİMİN ELİNDE HERKES GÖRSÜN BAYKAL ÇOK ŞEY BİLEN TECRÜBELİ BİR ADAM..GİDER AYAK DEVLETE MİLLETE ÖNEMLİ MESAJ VEREBİLİR ALLAH NASİP EDERSE ELBETTE..ELİNE DİLİNE BELİNE SAHİP OL İLKESİNİ HERKEDEN İYİ BİLİR AMMA KURU BİLGİ KURTARMAZ İNSANI İŞTE İBRETLİK DURUM

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 20 Haziran 2018 18:56 Kardeşim adam hala şimon peres i örnek gösterecek kadar pervasız.

    0 0
  • Misafir 20 Haziran 2018 17:14 Bu şekilkde nasıl milletvekilliği yapacak?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 20 Haziran 2018 15:50 ses yok görüntü var, anten kaymış.....

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro