Demirtaş'tan kritik seçim çağrısı!

HDP'nin Edirne Cezaevi'nde tutuklu bulunan cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş'ın pazar günü yapılacak seçimlerle ilgili son sesli mesajı, kendi sosyal medya hesabından yayınlandı. Demirtaş mesajında, sandıklara ve oylara sahip çıkılması çağrısı yaparken artık bir tek oyun bile Türkiye'nin ve toplumun geleceğini, kaderini belirleyeceği bir noktaya gelindiğini söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Demirtaş'tan kritik seçim çağrısı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Misafir 22 Haziran 2018 14:36 25 HAZİRAN SABAHI SANA KİM SAHİP ÇIKACAK.. ONDAN HABER VER EY ZALİM OĞLU ZALİM.....

    CEVAP YAZ 8 12
  • Suruç konuşsa 22 Haziran 2018 14:14 Suruç dile gelse Türkiye ağlar akan sular durur oksijen biter rüzgar esmez insanlığımızdan utanırız güçlüler kaçacak delik arar akp tarihe kara leke olarak girer ah Suruç nelere şahitlik ettin bir anlat da ülkem öğrensin çektiğin çileyi yalanlar karabasan gibi sarmışken sadece hastanede geçenleri anlat da herkes nelere inandırılmış bir anlasın

    CEVAP YAZ 14 5
  • Misafir 22 Haziran 2018 14:12 SENİ ORADAN ÇIKARTMAYACAĞIZ YANINA MERALİ ,SAKKALLIYI,İNCEYİDE GÖNDERECEĞİZ.

    CEVAP YAZ 6 17
  • Koray 22 Haziran 2018 14:11 Allah, seni ve senin gibi teröristlerin ziyaretçilerini, ziyaretçilerine oy verenleri de bin kere belasını versin !

    CEVAP YAZ 5 25
  • Misafir 22 Haziran 2018 14:48 allah sana binlerce kere bela versin

    14 5
  • HASAN 22 Haziran 2018 13:46 1 GÜN KALDI SEÇİM SONUCUNU GÖRECEKSİN SAZCI SELAHATTİN.SONUÇLAR HİÇ İYİ DEĞİL..DİJİTAL SANDIK COM. BAK GÖR

    CEVAP YAZ 4 23
  • Misafir 22 Haziran 2018 14:21 Herhalde sen ve senin gibi düşünenler sazdan değil sizlere zulüm edenden hoşlanıyorsunuz.

    8 2
  • MİSAFİR 22 Haziran 2018 13:27 ALLAH TERÖRE VE TERÖRE DESTEK VERENLERE BELA VERSİN SÜRÜM SÜRÜM SÜRÜNSÜNLER GEBERSİNLER İNŞALLAH BU İNSANLIK DÜŞMANLARI

    CEVAP YAZ 4 36
  • Misafir 22 Haziran 2018 13:38 Allah terör estirenlerin sahterkarlarin hirsizlarin belasini versin

    3 7
  • Misafir 22 Haziran 2018 13:26 Eskiden silahlı adamları tüm oyları HDP ye veriyor ve istediği gibi sayıyordu.O günler geçti.Suruç'ta öldürdükleri Ak partili ne kadar demokrat olduklarını gösteriyor zaten.

    CEVAP YAZ 4 19
  • Misafir 22 Haziran 2018 13:25 Soykırım,...........................................

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 22 Haziran 2018 13:21 Demirtaş seviliyorsun bu seçimde bir oy Demirtaşa bir oy hdp ye

    CEVAP YAZ 29 8
  • Misafir 22 Haziran 2018 15:12 teröre bukadar açıktan destek vermek nasıl bişey terörrist? sizi şimdi göklere çıkarıp kullanan abd barzaniyide aynı şekilde kullanmıştı bakın bir paçavra gibi attılar tam sizlik

    1 4
  • vatan 22 Haziran 2018 13:20 dağdaki teröristlerinizin tamamı etkisiz hale getirilmeden, türkiye'de bir dönem kapanmaz. öncelikli işimiz bölücü terörü bertaraf etmek olacak.

    CEVAP YAZ 7 21
  • misafir 22 Haziran 2018 12:40 böyle biri nasıl oluyor da bizim ülkemize cumhurbaşkanı adayı olabiliyor,tam saçmalık

    CEVAP YAZ 9 28

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro