DBP Eş Genel Başkanı: Herkes kaçak elektrik kullansın

Demokratik Bölgeler Partisi Eş Genel Başkanı Kamuran Yüksek, doğu ve güneydoğu halkını kaçak elektrik tüketmeye çağırdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN DBP Eş Genel Başkanı: Herkes kaçak elektrik kullansın haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Elektrikçi 17 Ekim 2015 20:12 Elektriğin lafı mı olur... Üzerine oturacağın elektrikli sandalyenin elektriği bedava olacak. SÖZ.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Ekim 2015 18:52 Devletin uzerinda parazit gibi geciniyorsunuz.size hakkimizi helal etniyoruz allah sizi bildigi gibi yapsin

    CEVAP YAZ 0 2
  • semih gündüz 02 Ekim 2015 19:27 Devamlı hizmet istiyorsunuz yeşil karttan bedava maaş istiyorsunuz ülkede toplanan vergilerin ne kadarı o bölgeden toplanıyor acaba böyle bir mantık olabilir mi? birde haklı diyenler var deli olacagım

    CEVAP YAZ 0 1
  • kobe 02 Ekim 2015 13:50 Doğru dürüst olmayan insanlar diğer insanları da doğru olmayan işlere teşvik ederler. Doğru, dürüst, namuslu insanların hiç diğer insanları sahtekarca işlere teşvik ettiği görülmüş mü? Bunun zaten içerisinde sahtekarlık varmış farklı bahaneyle kılıfla dışarı vurmuş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • darius 02 Ekim 2015 08:28 Sen bilmiyor musun erken öten horozu?

    CEVAP YAZ 0 1
  • demi 02 Ekim 2015 00:11 bak zibidi bende buradan açık söylüyorum duysun herkes musul kerkük kıbrıs ve 12 adayıda bizler türk milleti adına eninde sonunda alacagız bunuda bilsin herkes ve türk milletine ihanet eden düşmanlık yapan mehmetçikleri katleden ve katledenlere yardım ve yataklık yapan herkesi bire kadar cezalandıracagız duysun herkes.

    CEVAP YAZ 0 1
  • hilal 02 Ekim 2015 00:03 doğru demiş.

    CEVAP YAZ 2 0
  • Atma Recep 01 Ekim 2015 23:11 Sallama osman.Diyarbakırdayım fatura odeme tarihi 1 gün gecti diye elektrik kesilecek diye siteye geldiler.Kapıcı beni arayınca 5 dk bekletip int üzerinde faturayı odeyince gitti.Kaçak mış Kaçağın çoğunu vatandaşmı yoksa sanayilermi kamu kurumlarımı kullanuyor önce ona bak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • gülsen kaya 01 Ekim 2015 23:01 kolundaki obama dövmesini gösterip bi de biji obama diye konuşmanı bitirseydin tam delikanlı *** dicektim

    CEVAP YAZ 0 0
  • bayram 01 Ekim 2015 21:56 ben güney doguda yaşıyorum kaçak kulan mı yorum tıkır tıkır faturaları ödüyoruz

    CEVAP YAZ 0 0
  • SOYSUZA BAK 01 Ekim 2015 21:17 LAN NEREDEN SENİN ENERJİN SENİN TOPRAĞIN OLUYOR ORASI BENİMDE TOPRAĞIM SEN KİMSİN BE ELEKTRİK ORALARIN TAPUSUNU NEZAMAN ALDINDA HABERİMİZ OLMADI ÇAKAL

    CEVAP YAZ 0 2
  • batıkan 01 Ekim 2015 21:14 Site olarak karar aldık elektrik saatlerini dijital saatler ile değiştirdik. Site tek saatten herkese müstakil saat haline geçti.Sağlık sorunlarımdan dolayı abone olamadım elektriğim hemen kesildi.Doğuda olsaydı hayatta kesilmezdi.doğunun çoğu kaçak kullanıyor.Olay kuşadasında geçmiştir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Sömürgecilere karşı 01 Ekim 2015 21:12 Doğru söylüyor. TC şimdiye kadar Kürtlerin her şeyini sömürdü, petrol, su ve diğer kaynakları. Elektrik parası ödenmemeli, hiçbir kurumu tanınmamalı. Kürtler 21.yüzyılda sömürgeciler tarafından değil, kendileri tarafından yönetilecektir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • .......... 01 Ekim 2015 21:12 "Buradan açık söylüyorum, basın da yayınlasın ; enerji tüm ülkenindir. tüyü bitmeyen yetimin de hakkı vardır annem hiç bir mal varlıği olmadan ırgatlık yapıp 5 yetime bakıp o elektrik parasını da ödemiştir. kaçak kullananlara haram zıkkım olsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hakan Özdemir 01 Ekim 2015 20:00 Bu adamı ve benzerlerini Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlığından çıkartıp hemen sınır dışı etmeli.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ülksever 01 Ekim 2015 19:59 ne güzel alamanya demi yüzsüz.utanmaz arlanmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÜĞÜR MARDIN 01 Ekim 2015 19:42 HAKIKATEN BAKIYORÜM BU MEMLEKETE NE KADER VATANSEVESER VATANI SAVUNÜR KEN NE KADER ZARAR VERDIĞINI BENCE BILIYORLER AMMA HER NEDENSE HERKES BILHASA BURDA YORÜM YAZANLER KIME CALIŞİYORLER INANIN BU GÜNE KADER BEN ANLAMADI HADI YORÜMCULER BENZIN DÜKMEYE DAVAM BU NEYAHO

    CEVAP YAZ 0 0
  • Gerçekler acıdır 01 Ekim 2015 19:35 Sizin hangi bölgenizde baraj var? he yavrum oksijen tüketmekle toprak sahibi olunmuyor. O barajların olduğu illerde de HDP babayı almıştı. Sen neden bahsediyorsun?

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmet fikrigüzel 01 Ekim 2015 19:15 hahah bizim suyumuz dedi ya la

    CEVAP YAZ 1 0
  • ne diyo la bu değişük? 01 Ekim 2015 19:09 oldu canım kipss

    CEVAP YAZ 0 0
  • ayrılıkçı Türk 01 Ekim 2015 18:18 özerklik değil ayrılık istiyoruz.yaşasın ayrılıkçı Türkler!

    CEVAP YAZ 0 0
  • gezici olmayan 01 Ekim 2015 17:52 Bunların derdi gaz dökün yakın bizi... herkes kurtulsun.... bunları özerk yapsan yine birbirlerini keserlerde biz yine sığınmacı kabul eder vaziyete düşeriz, yazık insan olanda azıcık izan olur

    CEVAP YAZ 0 0
  • Gariban 01 Ekim 2015 17:41 Türkiyedeki elektirik üretimi 2014 verileri elektiriğin %47 si doğalgaz+lng,%28 i kömür,%18 i su,%3 rüzgar,%2 fueloil vs,%1 jeotermal,%1bioenerji+diğer doğalgazın payı zaman zaman değişsede tablo bu hidroelektirik santrallerden elektriğin %18 i üstelik tüm Türkiye genelinin barajlkarından elde edilen %18 sanıldığı gibi %80 ni barajlardan değil üstelik o barajlar tüm Türk milletinin ortak malı doğu güneydoğuda her etnik kökenden vatandaşımız var Türk+Kürt+Arap bu vatan tüm vatandaşlarımızın doğu güneydoğuyu pkk lı canilere bırakmayacağız

    CEVAP YAZ 0 0
  • HORASANLI 01 Ekim 2015 17:35 Beyler, bayanlar, TUZAĞA DÜŞMEYİN; BU ADAM KÜRT DEĞİL... Yorumlarınızda ısrarla talep edin, menşein ne diye sorun? Kürt'üm diyemez. Söylediklerinin de hiç birisi ne Kürt'e ne Türk'e hayır içeren bir şey değil. Sorun kimsin, nesin diye?

    CEVAP YAZ 0 0
  • biryorum 01 Ekim 2015 17:32 Yahu adamın gözlerine baksanıza ne fer var ne cevher bildiğin sarhoş gözü gibi .. zorvalamasıda bundan ne dediğini kendi de bilmiyor.oksijen içeride iyi deveran olmuyor herhal :D

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro