Cumhuriyet'e Saray darbesi mi yapıldı?

Saray'dan, Tayyip Erdoğan'dan pek haz etmeyen Ali Sirmen'in, uzun uzun neden Alev Coşkun ve arkadaşlarının yanında yer aldığını anlatması, başına taş düşse Tayyip Erdoğan'dan bilen kesimi ikna edecek mi sizce?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhuriyet'e Saray darbesi mi yapıldı? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Misafir 17 Eylül 2018 17:48 İstanbul'daki Üçüncü Havalimanı şantiyesinde çalışan ve insanlık dışı çalışma koşullarını protesto eden işçilerin eyleminin ardından bölgeyi ziyaret etmek isteyen CHP'li vekillere izin verilmedi.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 17 Eylül 2018 15:14 Bir asırdan bu yana yayımlanan "Resmi Gazete" kapatılmış...Haberiniz oldu mu? Demek ki kağıt da bitti!

    CEVAP YAZ 0 0
  • kerem altundağ 16 Eylül 2018 00:57 ey cehape senden millet olarak kurtulmamız için senin bir kere olsun iktidar olman şart.tabi cesaretin varsa

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 14 Eylül 2018 20:41 Biride kalkıp söylesin adı Kemal olmakla ne Orhan KEMAL ne de Mustafa KEMAL olunmuyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 14 Eylül 2018 16:15 Taha Akyol'un kovulmasının şifresi Erdoğan "manşetlerle savaşarak geldik" dediği zaman akla ilk gelen Hürriyet gazetesiydi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 14 Eylül 2018 16:12 ............ Demirören Grubu, AKP'nin ruhuna uygun gazete yaparken kimleri gönderecek diye beklerken, gemiden ilk atılan Taha Akyol oldu............... Haliyle bu tarihi dönüşüm "nereden nereye" dedirtti.

    CEVAP YAZ 0 1
  • sancar 12 Eylül 2018 16:02 kk beceriksiz. peki ülkede darbe olmuş haberi yok, ekonomi, eğitim, tarım hayvancılık ortada, gazeteler kağıt bulamıyor, okul kitaplarının basılamadığı konuşuluyor, suriyeliler sorun ( kardeşin bile rahatsız), memlekette para yok yastık altına bakıyor.zamlar hergün geliyor. Allah için söyle iki kere kandırılıp seni zarara sokan birini, internet gazetende çay ocağı teslim edermisin?

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:32 9 kere kaybedip 10. kez kaybedecek adama oy verir misin? :D

    4 2
  • Misafir 13 Eylül 2018 09:50 misafir; yorumun başında onu belirttim zaten. 9 kez kaybedeni bırak, chp ye oy vermedim.

    0 0
  • Misafir 14 Eylül 2018 08:15 O zaman gel sen yap deyeceğim ama sen de gider ülkeyi satarsın.

    1 1
  • 12 Eylül 12 Eylül 2018 15:51 12 Eylül 1980 darbesinin 38. yılı...12 Eylül anayasası delik deşik oldu ama, o dönem hazırlanan Siyasi Partiler Yasası maşallah sapasağlam duruyor!

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:33 Diyelim ki sen haklısın... İyi hoş da hiç bir şekilde muhalefet partilerinin yanında olmayan ama yanlış işlere karşı konuşmaya çalışan gazete ve televizyonların engellenmediğini;İnanıyorsan Allah için,inanmıyorsan "dürüstlüğün gereği" söyleyebiliyor musun?

    CEVAP YAZ 0 5
  • ertolga 12 Eylül 2018 13:15 Medyası bi taraftan saray bi taraftan mıhalefete saldırıyor.Erdoğan yine dava açmış kılıçdara 250 bin liralık.Verecek cevap yok tabi ha bire dava ile sindirmeye çalışıyorlar.

    CEVAP YAZ 3 12
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:33 Bu nasıl bir kafa yapısıdır. Ülke yangın yeri ekonomi çökmüş siz özışık kardeşler hala tek derdiniz cehape bu nasıl bir kin nasıl bir düşmanlık.....

    CEVAP YAZ 0 22
  • Misafir 12 Eylül 2018 13:11 Kin min değil be abi.Maksat gündemi flulaştırıp hükümetin yanlışlarını örtbas etmek muhalefete zırlayıp suni gündemler yaratmak.Bak mesela bu gün güya Reyhanlı faili yakalandı diye haberler çıktı.Bi de video yapılmış yakalanan şahıs ''ben yaptım'' diyor.E dün elektiriğe gelecek ekim zammı haberi çıktı ...Bu işler böyle işler.

    1 10
  • Misafir 12 Eylül 2018 12:30 Ya siz Özışık kardeşler cehape düşmanlığının altında yatan sebep nedir acaba????

    CEVAP YAZ 0 21
  • Misafir 12 Eylül 2018 17:06 Ak Partinin bütün foyalarını chp çıkarıyor da ondan.

    0 8
  • turşucu 12 Eylül 2018 12:11 Erdoğanla,Başbakanla uçaklarda gezen Saray Medyası mensubunun sorduğu soruya bakar mısnız ? 😃Cumhuriyet'e Saray darbesi mi yapıldı? diyor

    CEVAP YAZ 0 11
  • hacı sorut 12 Eylül 2018 12:08 Sen şimdi bırak CHP yi Cumhuriyeti falan da bu yakalanan Reyhanlı sanığı Yusuf Nazik ile eski bakan Sadullah Ergin arasındaki ilişki iddialarını araştır da yaz bakalım.

    CEVAP YAZ 0 7
  • remzi 12 Eylül 2018 12:07 Ülke ne hale geldi siz hala CHP goygoyundasınız.

    CEVAP YAZ 0 10
  • Şeş-i Dü 12 Eylül 2018 05:09 FARKINDA MISIN?........Senin Beynine habis bir CHP korkusu virüsü yapışmış!............Gözün başka hiçbir şey görmüyor. ....................

    CEVAP YAZ 3 20

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro